Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zo, onze volgende trip is ook alweer geboekt! We gaan met Hemelvaart en nemen dan mijn zus en haar gezin mee! We verblijven dan op Le Chene Gris. Ik had nog een gratis minivakantie en heb een tweede stacaravan erbij geboekt voor hen.

Zou het dan dit jaar wel gaan gebeuren, iedere maand 1x naar Disneyland? :D :D :D In maart geweest, in april, mei, augustus, oktober, december, januari en februari staat ook al gepland!

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Pffff, het is maar waar je zin in hebt:D vindt disney te gek maar zo vaak hoeft van mij niet

3. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    oh echt niet......Ik zou elke week kunnen gaan, voelt ook altijd een beetje als thuiskomen :D

4. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16

ik zou ook minimaal 4 dagen gaan, 2 dagen is heel krap met kinderen en je ziet lang niet alles.
    betreft het eten, hier staan alle counterdesks en restaurants Disneyland Paris Restaurant Menus — DLP Guide • Disneyland Paris Restaurants, Dining, Places to Eat

5. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Handige link die restaurants.
    Wij gaan binnenkort ook een weekend naar Disney. We kijken even of een jaarmarkt dan handig is.
    We zitten ook op chene gris in een sta caravan. Ben benieuwd of het bevalt.

Welk restauran vinden jullie leuk?

En die photopas. Is dat per persoon? Of kan je 1 pas voor je gezin kopen?

Waar parkeren jullie? Ik heb gehoord dat dat duur is, en je toch heel ver weg moet lopen

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier idem! :D :D :D

Wij eten vaak een keer bij McDonald's en ook bij de Sportsbar (beide in Village). Ook Hakuna Mata is altijd favoriet.

Wij hebben 1 photopas voor het hele gezin! Ik laat daar ook alle foto's opzetten.

Wij parkeren op de grote parkeerplaats, dat komt omdat dat erbij inzit met je jaarkaart. Normaal per dag € 20! Het is absoluut een eindje lopen als je achteraan staat met je auto. Maar er is ook een heel stuk rollend trottoir dus dan zou je even stil kunnen staan. Meestal zijn wij zo vroeg dat we vrij ver vooraan staan. :D

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Zo leuk zoveel gepassioneerde Disneyland bezoekers. Wat dat betreft ben ik een guppie, ik ben maar 1x in Disneyland in Californië geweest.

Nou willen wij of in de 2de week van april of 2de week van mei 1 dag naar Disneyland en 1 dag naar de Eiffeltoren en alle andere bezienswaardigheden. Ik zat wel te denken aan een hotel in de buurt van Disneyland, of kunnen we beter in het centrum verblijven.. Voor een hotel hadden we max 200 per nacht in gedachte is dit haalbaar? Misschien nog namen van leuke hotels?

Iemand nog verdere tips we gaan met een kleine van nu 8 maanden.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Zou mei nemen. 2e wk april is de verjaardag. Van Disney. Het is dan echt heeeeeel druk. Of het miet je niks uitmaken dat je lang wacht enzo. Dan is de 12e bijv erg leuk. Dat is de verjaardag. En erg speciaal.

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    paar x op chene gris gezeten en dat beviel prima. daar ook een snackbar waar ze ook pizza verkopen en een klein restaurantje. prima te eten. voor de rest hebben we in disney gegeten. hakuna matata, mc donald en nog 2 waar ik de naam niet meer van weet. was alleen geen gezond eten:)

wij hadden een jaarkaart en dan kan je gratis parkeren bij disney. wel een eind lopen ja maar dat maakt me niet uit. meestal stonden we vooraan op de parkeerplaats. dan een stuk met een roltrap en dan een eind lopen.

photopas is gewoon per gezin. gewoon op 1 naam en je kan je hem gewoon voor je hele gezin afgeven. iedereen afzonderlijk op de foto en alles bij elkaar. maakt niet uit. wordt allemaal op 1 kaart gegooid. ik had een kaart voor mij en mn kinderen en de week daarop heeft mn zusje hem mee genomen voor haar tripje.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Deardeer, parkeren. Is 20 euro per dag. Met een dure jaarkaart kun je gratis. Parkeren. En je hebt korting. In restaurants. Ik zou alles doorrekenen. Wat voor. Jullie. Het goedkoopste. Is. Houd dan rekening. Met de extra kosten zoals parkeer.

Qua. Eten.. Wijzijn niet. Echt gek van de fastfood. Dingen. Maar natuurlijk. Kan dit een paar dagen. Five guys schijnt ook. Goed te zijn in de village . en zelf vinden wij aerls of sandwich lekker.

Echt uit eten. Vinden wij cape cod in hotel newport bay een aanrader. Ook la grange in de village en rainforest. Chuck wagon in hotel cheyenne is ons ook altijd. Goed bevallen en onze kinderen ook. Je kunt gewoon. In de hotels eten als je er nuet overnacht.

11. lizzy29

lizzy29 Lid

25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij gaan 26 april, zou het dan nog zo druk zijn ivm 25jaar

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij zijn er dan ook. Het zal sowieso dit hele jaar drukker zijn ivm het jubileum.

13. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Kan niet wachten. Ben de dagen aan het aftellen.
    Helaas zonder onze jongste.

14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    De verwachting is dat het druk wordt in de meivakantie.

Idee om een zp meeting te organiseren? :D

15. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.526
    855
    113
    Wij willen volgend jaar maart weer gaan als we 5 jaar getrouwd zijn. We hadden afgelopen november de aanbieding van gratis halfpension via duitsland geboekt en dat is goed bevallen. ik zie dat ze deze aanbieding nu weer hebben maar we werden in het hotel door degene die ons incheckte wel aangesproken dat we via Duitsland geboekt hadden. Dit mag toch gewoon? Twijfel een beetje nu. De Nederlandse site heeft de aanbieding gratis halfpension nu tot oktober maar krijgt later volgens mij ook weer de actie voor later in het jaar. Tips?

16. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Voor de kenners van le chene gris.
    Ik las dat de aankomst tussen 4 en 8 is. Kan je ook eerder aankomen? Dit is toch erg laat.

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij checken altijd pas in na sluitingstijd van Disney! Ze hebben een nacht portier, even doorgeven bij je boeking en geregeld. Bij de meeste campings in het buitenland is inchecken vanaf 16 uur dus vind het niet laat hoor. Als je er al eerder bent, gewoon even vragen of je accommodatie al beschikbaar is.

18. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Dan gaan we eerst Disney wel in. Was niet de bedoeling namelijk. Bedankt.

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wel even doorgeven bij waar je geboekt hebt!

20. lizzy29

lizzy29 Lid

25 jan 2011
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij gaan eind april en dan ben ik 30 weken zwanger, heb er super veel zin in maar heb nu al veel last van harde buiken maak me dus een beetje zorgen over het vele lopen daar, iemand nog tips, en kun je eventueel een rolstoel huren daar?

Deel Deze Pagina