Disneyland resort Parijs (deel 4)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ja hoor, is te doen. Ik ben al 2x alleen met 2 kinderen aar Disney geweest. En ik ben echt een schijtert:)
    Vond het wel doodeng hoor. De gedachte dat ik zonder een woord Frans te spreken, langs de kant van de weg stil zou komen te staan:$. Of wat als ik onderweg ziek wordt en niet meer in staat bent te rijden?
    Maar het is gelukt:D
    Stacaravan op camping cheque gris van Vacansoleil. 20 min van disney.
    Tol is dacht ik rond de 15 euro

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Er zijn ook tientallen hotels in de buurt, mocht je iets dichterbij willen zitten. Ik heb ook al diverse malen op Le Chene gris gezeten, dat is iddnog een minuut of 20 rijden, ook langs weilanden af.

Tol is enkele reis, dus heen en terug naar Nederland kom je dan op ruim €31. Hou er rekening mee dat als je op Le Chene gris zit, de snelste route naar Disney ook via tolweg is, ik meen me te herinneren €2,20 per enkele reis.

3. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh dat klinkt allemaal bemoedigend! En de tol valt ook wel mee. Benzine is natuurlijk wel een flinke slok, maar ja :)

Een camping gaat m voor mij niet worden. Er zijn idd veel hotels zag ik al, maar hebben jullie misschien ervaringen met een bepaalde? Ik zag bv het Ibis?

En zou een jaarkaart idd goedkoper zijn? Het leek mij van wel namelijk ?

4. haring

haring Niet meer actief

Parner en ik hebben ook zitten kijken voor disney, lijkt ons echt ontzettend leuk!
    Maar we zijn (nog) maar met zn 2tjes, is het voor alleen volwassenen ook nog wel leuk?
    Zouden dan graag in het disney hotel willen.
    Aan welke kosten moet ik ongeveer denken? En wat kost het eten ongeveer op het park? en de prijzen in de souvenirswinkels?

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wij hebben al een aantal keer in Novotel Collegien gezeten. 4sterren, inclusief ontbijt zo tussen de 75-90 per nacht per kamer. Op een kamer kunnen 2 volwassenen en 2 kinderen (kinderen tot 16 jaar gratis). Erg comfortabel hotel met super ontbijtbuffet. Zit 1 afslag voor Disney als ik het goed heb. Bij diezelfde afslag zitten ook B&B Hotels (nog nooit geweest maar schijnt ook prima te zijn). Er zit ook een McDonalds bij de afslag trouwens. Is aan de A4.

Een jaarkaart is goedkoper als je van plan bent vaker te gaan. Hou er wel rekening mee dat je dus alleen toegang hebt, kosten voor verblijf komen er nog bij. Ik heb nog de 'oude' jaarkaart Dreams, ze zijn nu een stuk duurder geworden. Ik heb €209 betaald per kaart, die heeft geen blok dagen. De enige kaart nu zonder blok dagen is de Infinity en die zijn nu €399!!!

Als je van pretparken houdt zoals de Efteling, vind je Disney ook top! Alles is duur, met een jaarpas krijg je gelukkig korting op de winkels en inde restaurants.

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Het beste zelf even uitrekenen. Persoonlijk denk ik dat je met je dochter het beste gewoon via disney kunt boeken. Je dochter is gratis en et zijn momenteel veel aanbieding met half pension gratis dus eten kost niks extra meer. Met jaar kaart moet ook je dochter 1 hebben. En kindetkaart kennen ze niet. Je bent dan ook duurderr variant nodig anders heb je geen parkeren. Of je betaald daar 20 euro per dag voor. Zoy het dus goed uitzoeken. Als ik jou was. Bij ons was het goedkoper via disney toen kids onder 7 waren.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Tuurlijk kan dat als volw. Wij zijn er zelfs op huwelijk reis geweest. Er zijn echt veel volw daar zonder kinderen. Het disneyhotel ben je een dikke portemonnee voor nodig. Op de site van disney kun je zien hoeveel. Eten heb he vaak half pension aanbieding. Als je die niet hebt is een fastfoodrestaurant menu ong 15 euro pp een restaurant rond de 30 voor buffet. Souvenirs. Verschillen. 15 voor kleine knuffel 60 voir groot. 50 voor trui 25 tshirt zulke prijzen.

8. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Disney is voor volwassenen keileuk! Vorig jaar zijn we met vrienden en onze kinderen 5 dagen geweest, dit najaar ga ik met dezelfde vriendin twee dagen met zijn tweetjes :D De kinderen weten het en waren eerst boos maar dat was snel over.
    Als je goedkoop wil eten is een menu van frites met hamburger, drinken en ijsje of bijv pizza met salade drinken en ijsje 15 euro pp.
    Er zit een mega supermarkt vlakbij en een mini in het treinstation vlakbij de ingang. Souvenirs vind ik soms belachelijk duur, bijv kleding. Knuffels zijn dan weer best oké geprijsd omdat ze heel goede kwaliteit zijn.

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi allemaal ik heb een klein vraagje!
    wij gaan over een maandje naar Disney, nou logeren wij in het sequoia lodge hotel, maar hebben die een apart parkeerterrein of moeten wij gewoon op het parkeerterrein van Disney zelf parkeren?!

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Eigen parkeerterrein;)

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    thnxx!

12. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Mijn ouders nemen ons( mijn man, dochter van dan ruim 4 jaar, dochter van dan bijna 7 maanden en mij) mee naar Disneyland voor 3 dagen en twee nachten. Nu wil ik natuurlijk het liefst met zijn allen gaan maar ik weet niet of ik mijn jongste dochter er een plezier mee doe.. Ze snapt het natuurlijk nog niet en het zijn best wat prikkels om te verwerken.. Maar aan de andere kant voelt het zo vervelend, net of ik haar bewust thuis laat. Ze zal dan de dagen bij mijn schoonouders blijven.

Wat zouden jullie doen?

13. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Meenemen mijn jongste was 8mnd en vond het leuk die figuren vond ze geweldig.
    Je gaat met genoeg volwassenen om ff op te Letten.
    Ik had draagzak en kinderwagen mee.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Gevoel volgen. Bij mij zou dit bijv meenemen zijn. Onze jongste van ju dus 7 jaar is met 9 mnd in Disney geweest. En tjah hij weet er niks meer van maar hij hoort erbij, denk nietdat ik fijn vakantie vierde als we niet compleet zouden zijn. Hij vond het trouwens erg leuk aan zinn reacties toen te merken. Grote ogen en lachen enzo. Hij sliep er slecht en na de tijd waren de eerste dagr. Een ramp met ritme. Maar het was het waard.

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    kan je ergens je telefoon opladen in Disney?

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    In je hotel kamer 🙈😂 geen idee verder maar nooit mensen met kabels gezien. Dus nee denk het niet. Ook nooit verstopte kontaktdozen gezien. Jah 1 bei starbucks maar die is altijd bezet

17. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik weet dat dat mijn schoonvader jaren geleden toen mijn man nog een guppie was, de accu van de camera oplaadde in het kasteel van Doornroosje. :D Net na de loopbrug. Ik ben wel benieuwd of die er nog zit!

18. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ga kijken!
    Verder heb ik een powerbank besteld net (moest voor mijn telefoon weer een aparte hebben uiteraard)

19. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Net even Disney gebeld. We zijn met 2 auto's en 1 Davy crocket huisje. 1 auto moet bij receptie blijven en 1 auto mag mee naar het huisje. We krijgen wel een extra parkeerkaart voor bij het park, hoef dus geen 20,- per dag te betalen voor een extra auto.

Verder mag ik inchecken smorgens terwijl mijn vader de Hoofdboeker is. Met kopie van zijn paspoort. Mijn vader is er pas later namelijk en wij rijden een dag eerder al (1 nachtje goedkoop hotel)

20. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wat eten jullie s'avonds? Ik vind het een beetje duur om elke avond in het park te eten. Voor de eerste avond neem ik wraps mee en de tweede avond eten we mac.
    Maar verder ben ik inspiratieloos.

Deel Deze Pagina