Leuk!! Maar voel je je dan niet schuldig tegrnover kinderen? Wij hadden het er ook over dit weekend om met szus enzo tw gaan maar dan zonder kinderen. Hun hebben er 4 boven de 7 en dat is ze echt te duur. Ik denk alleen dat ik mij erg svhuldig voel als ik er zonder kids loop. Ze vinden het er echt geweldig.
In juni wordt mijn moeder 65 en ze wil graag naar Disney met ons. We zijn dan met 6 volwassenen en 2 kinderen ( dan 8 en 10). We zouden het liefst op een donderdag aankomen en dan vrijdag-zaterdag in het park en zondag weer baar huis. Als ik nu kijk bin Disneylandparijs.nl dan heb ik 3 n/4d entree en kom ik op €1200 voor ons vieren, excursies ontbijt. Dat moet toch goedkoper kunnen? Wie kan me helpen?
Dit klinkt interessant! Wat bedoel je met verschillende landen? Heb je misschien tips voor websites per land? Of telkens op de site van Disney zelf?
Idd gewoon via disney zelf. Online kun je bovenin het land veranderen. Wel ben je dan een creditcard nodig. En het is handig als je de taal kent ivm lezen Je kunt ook aan de hotline zeggen dat je bijv de aanbieding van belgie wilt hebben. Het kan veel uitmaken. Duits land heeft nu Incl half pension. Belgie had tot 11 gratis etc. Is ff een gezoek maar loont zich vaak wel.
Nee. Ze zijn er al twee keer geweest en ik wil ook mijn eigen ding kunnen doen, ondanks dat ik moeder ben en in dit geval is dat disney Ik had wel verwacht dat ze het niet eerlijk zouden vinden maar wonder boven wonder is dat tot nu toe niet. Ze komen zelf ook niet bepaald tekort en dat weten ze wel. Wat wellicht ook scheelt is dat mijn eigen ouders dit soort dingen ook weleens deden dus voor mij is het niet raar. (Niet dat ik dit jaarlijks doe hoor!)
Als jullie maar 2 dagen park willen dan is een ander hotelvooraf en achteraf miss een optie? Booking.com en expedia kunnen daar helpen. Of je gaat compleet ofside op een camping bijv en koopt een 2 dagen ticket. Of het goedkoper is zou je moeten uitrekenen.
Wij zijn weer terug van onze zomervakantie die startte met 1 weekje Disneyland. We hebben echt geweldig weer gehad en zijn op de verjaardag van mijn dochter uit eten geweest bij Plaza Gardens. Het is ons uitstekend bevallen en we gaan daar zeker vaker eten. Ook eindelijk eens bij Earl wezen eten en Cowboy Cookout en ook die zijn prima bevallen! We hadden bij City Hall een verjaardagssticker gehaald en dat was echt super, alle CM liepen naar haar toe om te feliciteren en we zijn ook met heel veel caracters op de foto gegaan en ze schreven allemaal Happy Birthday in haar handtekeningen-boekje. Ze was echt verguld met deze dag! Gelukkig is het aftellen alweer begonnen, over een kleine 4 weken gaan we weer, Disneyrun! Ik heb zo'n beetje mijn outfits nu compleet, voor de 5 km Belle en voor de 10 als Tinker Bell! En om het plaatje nog iets meer uit te breiden, het weekend erop gaan we weer, dan met mijn schoonzus!
Lekker bezig kuki. Die kaarten worden goed gebruikt. Wat leuk voor je dochter op dr verjaardag. Earls vinden wij ook lekker idd. Zo voor lunch of als we net zijn aangekomen. Cowboy cookout wil ik nog eens heen waren wij nooit was steeds dicht . Foto!!!! Van je outfitjes. Ik probeer nog een dagje heen te komen . zijn zoveel leuke nieuwe spullen te koop. Jack skeleton kerstboom spul bijv.. Ben verliefd. Is alleen zon eind rijden
ik zal ze wel eens ff aantrekken Ja, ik wil ook nog kerstballen halen! Ze zijn weer zo leuk dit jaar (en zo duur ook helaas.....)!
Vind je ook niet op google. Als je op de verjaardag van iemand in het park bent (dus met de jarige zelf), kan je bij City Hall een badge (sticker) halen. Daar staat happy birthday op en schrijven ze je naam op. Die plak je dan op je kleren en dan kan iedereen zien dat je jarig bent. Je wordt dan heel vaak aangesproken door CM's als ze dat zien en door de caracters. Als je in een hotel zit, krijg je een echte button op.
Idd die prijzen.... Au. Maar daarvoor wel megacool die specialedition vind ik ook wel gaaf. Maar zou echt te bang zijn dat zoiets stuk gaat. Durf ze dus ook niet te bestellen. Op duitse forum nemen vele dingen voir elkaar mee en dan verzenden. Zie ik met zoiets echt niet zitten.
Hmm is dat niet meestal herfst? Nu loopt er bog een actie vior winter voorjaar. Als die afgelopen isdan heb je vaak ff weeki ofzo niks en dan weer nieuwe. Al heb ik ook al vroegboek gezien viir zomer.
Ik kom ook weer meelezen. Dit jaar gaan we in oktober n midweekje. Lijkt me zo leuk met al die Halloween-aankleding
Erg he. Zo groot zijnze niet eens. Ik ben echt gek op die van skeleton geen idee wat ze kosten zou wel nirt erg goedkoop zijn.... Zag vandaag ook haarspullen ervan