Ik heb vandaag via de Duitse website geboekt . Van het voorjaar ook geweest maar wou zo graag in de kerstsfeer. Zat 25% korting en half pension met ontbijt in het hotel bij in! Eind november gaan we kan niet wachten
Yes.... Wij gaan naar disney! Het is al geboekt en betaald. wat een heerlijk vooruitzicht. Nu vroeg ik me af of iemand weet als ik een nacht in b&b hotel erbij boek kan ik ook via dat hotel een tocht met bus naar de eifeltoren kan maken vanaf dat hotel en wat de kosten zijn?
Jee buddy klinkt goed. Qua opstap heb ik alleen ervaring dat het destijds bij new york ging. Dit is alleen inmiddels al 12 of meer jaar geleden zou het even bij een reisburo vragen. Of disney als je via hun wilt.
Hoi, Volgend weekend nemen mijn ouders ons mee naar Disney. Ik heb wel zelf de boeking gedaan omdat ik lid ben van de anwb en dan korting had+ extra's. We komen vrijdag aan en gaan zondagavond weer naar huis. We hebben drie dagen entee en 2 nachten. We verblijven in Davy Crocket. - Weet iemand hoe het zit met parkeren van de auto's? We zijn met twee auto's, mogen die bij de blokhut staan? - Hoe is het vervoer van Davy Crocket naar het park geregeld? - Klopt het dat het park nu maar 1 uur eerder open is voor bezoekers die overnachten? Welke attracties moeten we San juist doen? - En alle andere tips zijn ook welkom, waar moeten we wel eten en waar niet, moeten we nog ergens opletten? Echt al jaren niet meer geweest..
Volgens mij mag je gewoon twee auto's erbij parkeren. Je moet zelf naar Disneyland rijden, er is niet zo iets als een pendelbus. EMH is nu vanaf 08:30 uur. Niet alle attracties zijn dan open, volgens mij in ieder geval Crush (en daar staan normaal altijd hele lange rijen bij, dus die zou ik zeker doen), voor het overige weet ik niet zo goed. Kan je denk ik wel op hun site terugvinden. Zorg dat je zelf poncho's of zo mee neemt. Ze verkopen ze ook daar, maar echt voor de hoofdprijs. Verder: weet natuurlijk niet wat je budget is. Maar sowieso is alles gewoon duur daar. Je kunt zelf je ontbijt en lunch regelen en aangezien je in DCR zit, ook zelf avondeten maken. Overigens vond ik het niet fijn, voor het avondeten terug naar DCR rijden, je bent zo 2-3 uur van je dag kwijt voordat je weer helemaal terug bent in het park. WIj regelen altijd zelf ontbijt en lunch en avondeten deden we in het park. Neem genoeg drinken e.d. mee.
Het was echt super!!!!!!!!!! Maar............. Absoluut megadruk en bij de 5, de 10 en de kidsrun niet genoeg medailles. Zo sneu! Wij hadden gelukkig wel de medailles, maar het gaf wel heel veel stress tijdens het lopen van de 10 km voor mij. Ik wilde gewoon perse een medaille hebben en ik startte ook nog eens in Coral C (de laatste). Ik was al wel om 06:00 uur bij de start dus stond vrij ver voor aan, maar het was geloof ik 07:30 uur voordat ik over de startlijn kwam. De eerste paar fotomomenten gewoon maar overgeslagen, nu wel een beetje spijt van hoor! Want o.a. bij het kasteel stonden de 3 goede feeën en de rij was daar zo achterlijk lang dat ik maar ben doorgelopen. Er werd gewoon teveel tijd voor uitgetrokken, het zou eigenlijk zo moeten zijn: snel een foto en weer door. Maar nu wilden er een aantal groepen eerst elk afzonderlijk op de foto, dan met elkaar, dan in een andere houding, ja dat schoot echt voor geen meter op! En met in mijn achterhoofd dat ze de avond ervoor niet genoeg medailles hadden, ben ik maar doorgelopen. De route door het park was echt super, achterlangs (km 6 t/m 8) was echt heel saai. Ik heb gehoord dat ze ook op het eind mensen dat stuk hebben laten afsnijden. Omdat ze ook voor de kidsrun niet genoeg medailles hadden, kreeg een aantal kinderen maar de medaille van de halve marathon. Laat ik voorop stellen dat ik vind dat ze SOWIESO voor de kinderen genoeg medailles moeten hebben. Maar dit klopte natuurlijk voor geen kant, nu had je dus ook kinderen die de kidsmedaille hadden (een rubberen) en kinderen die de medaille van de halve hadden (een mooie metalen). En ik vind het niet kunnen dat je je zuurverdiende (en duurbetaalde) medaille dan niet krijgt omdat ze die aan de kinderen hebben gegeven. De 5km startten we in coral B, ook bijna vooraan. Die begon om 20:00 uur maar ik hoorde dat de laatste renners pas na 21:00 uur over de start kwamen. Ook tijdens deze run hele lange rijen bij de caracters. Gisteren kwam het officiele filmpje van de afgelopen Disneyrun uit, ik zal kijken of ik hem hier kan plaatsen. Op 0:13 uur komen wij in beeld (mijn zoon, dochter, ik en man). Bij de 10 km deed ik alleen mee in mijn Tinker Bell outfit. https://www.facebook.com/video.php?v=1885345964864941
Leuke fotos kuki. Echt balen van de slechte organisatie. Nog een reden dat mijn man echt niet meer wil. Vorig jaar was ditook al een probleem. Je zou zeggen dat ze ervan geleerd hebben....
Volgens mij moet je een tweede auti wel aanvragen om op de parking te mogen. Je krijgt namelijk per verblijf 1 hotelpas waarmee je op de parking komt. Anders is het 20 euro per dag. Zou ik bij aankomst ff melden. De atracties die open zijn tijdens emh zou ik allemaal doen in studio dus vooral crush. Qua eten. Tjah is maar net wat je wilt. Buffet op davey schijnt erg goed te zijn, naar wat ik gehoord heb. Geen eigen ervaring. Verder zijn er een aantal die wij persoonlijk lekker vinden. Als je ong weet wat je wilt?.
Ik zie trouwens nu dat de telling bij het filmpje anders loopt, wij zijn zichtbaar bij 2:36 (hij telt hier terug en op FB telt hij vooruit), dus echt aan het begin van het filmpje. Ja, ik had gehoord dat een aantal problemen vorig jaar ook al voorkwamen. Zonde hoor! Wat ik ook heb gehoord (niet zelf gezien) is dat een aantal mensen een tweede medaille is gaan halen. Dus na ontvangst even doorlopen, medaille in je broek stoppen en weer terug in de rij voor een tweede. Ze staan momenteel te koop op ebay voor $200. Schandalig!!! En zo makkelijk te voorkomen door een stempel of een gaatje of zo door je bib te laten zetten zodat iedereen maar 1 medaille kan krijgen. Bij de Halve marathon hadden ze dat al beter georganiseerd, dan kon je niet meer terug in de rij voor een tweede medaille.
slecht organisatie zeg. Echt schandlig hoe sommigen dan ook proberen te profiteren.zag zoiets al voirbij komen op een duitse disney site. Echt zonde van zon evenement. Zal later filmpje ff checken. Momenteel slecht internet lastig laden. Veel plezier in de halloween tijd . ziet er erg kleurrijk uit in frontierland dit jaar. Ooh zag vandaag wat gaafs. Zon sparkling experiens wow echt geweldig lijkt mij dat.dus mocht ik ooit de jackpot winnen ga ik datdoen
Wij gaan aftellen volgende week zondag gaan wij. Heb er echt zin in. Is de eerste keer voor onze zoon. Hij zal het vast heel gaaf vinden!
Yeaaaahhhh ook volgend weekend mogen wij weer We vertrekken zaterdag eind van de ochtend en overnachten dan in Residence Du Parc Val d'europe waarna we vanaf zondag t/m dinsdag in Santa Fe verblijven. Hebben er enorm veel zin in! Ben heeeeel benieuwd hoe onze dochter het nu doet. In maart geweest was ze net een half jaar en vond alles leuk en met een big smile op de foto met figuren en in attracties. Vandaag haar 1e verjaardag en nog bewuster van dingen om haar heen. Het word zowiezo genieten en het weer zit mee! Nu eerst haar verjaardag vieren (in Disney style natuurlijk )
Ieman misschien een idee of er goed een goede aanbieding is voor zo 3 dec tot dinsdag 5. We willen met de auto en het liefst een disney hotel. Ik kom niet onder de 750 uit voor twee volwassenen en een kind van 3.
In de crocket ranch 684 inklusief halfpension. Via duitsland is die. Weet niet wat nederlandse doet. ligt aan de datum denk ik.