Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je kan gewoon via iemand anders betalen heeft me schoonzusje ook gedaan op onze creditcard

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, mijn man zei hetzelfde als Ninja2. Dus ik zou zeggen boeken die handel!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha.
    Hoorde vandaag dat de Disney wintergids ook alweer uit is.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    die wintergids heb ik al twee weken in huis haha. mooi dan kan ik zondagavond boeken. moeten eerst vrijdagavond de reis van mijn man naar griekenland boeken en daar heb ik geen internet dus als ik thuiskom meteen boeken en hopen dat de reis naar santa fe er nog is. bij d-reizen was hij uitverkocht nl. dus nu maar hopen dat hun nog wel kamers hebben.

welke datum vertrek jij precies tinkerbell?

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik heb gisteren de engelse versie bekeken

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    o ik las het al jij vertrekt al 4 september. wat super zeg. dus je maakt nog net de avondparade mee die is zo leuk. ik zat net met mijn zoontje de video te kijken van December echt weer leuk om te zien. en wat was het giga koud toen

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, we wilden heel graag die parade nog even meepakken en het vuurwerk. En op deze manier omzeilen we ook mooi de file's op zondag. We vertrekken om 4.30 s'nachts. Dus met een beetje mazzel zijn we er dan zo rond 13.30. Dat is met hele ruime pauze's hoor. Maar met 2 kleintjes zullen de pauze's wel wat langer duren. Als we vroeger met zijn 2 en waren was het 10 min en dan weer gaan. Nu zal hoop anders worden, wordt stoppen bij speeltuinen zodat ze even kunnen rennen;)

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Young Flower: WAT EEN GAVE AFTEL BANNER!!!!!!!!!! Die wil ik ook....

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Als je er op klikt dan kan je hem instellen. Ik vertrek ook op een zondag vanaf de camping scheelt een uur. Ik moet dan drie en een half uur rijden ik ga ze eerst s 'ochtends ff laten razen. En dan in de auto zo ver mogelijl in 1 stuk rijden aangezien ik natuurlijk alleen ben met twee relatief kleine kinderen.

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Gelukt! Nou heb ik helemaal het Disney gevoel!

3 uur valt nog mee, wij moeten echt de volle 6 uur vanuit Nederland! Vindt het wel spannend hoor z'n lange auto rit.

10. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ja ik verwacht dan ook dat ik het in twee rukken kan rijden met een kleine plaspauze. Terugweg is langer omdat we dan naar huis moeten, maar dan zijn we met zijn tweeen dat scheelt. Jouw banner is ook mooi die heb ik op het dlpr forum maar san met een mickey aanwijzer

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Je hebt het vast al eens eerder gezegd maar we hebben al zoveel pagina's verzameld! ha ha. Hoe oud zijn jou jongens ook alweer?

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Vier en twee en een half. Maar maakt niet uit hoor haha je kan niet alles onthouden

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dus vorig jaar was je oudste net zo oud als mijn zoontje dit jaar is. Mocht hij toen al Big Thunder M?
    En in Star Tours?

14. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Nee hij is erg klein voor zijn leeftijd. Hij was 1 cm te klein voor btm. Star tours weet ik niet, dat is niet echt een attractie die hij leuk zou vinden. Ik hoop dat hij nu wel in btm mag want dat wil hij zo graag.

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Voor btm moet je trouwens 1.02 zijn star tours weet ik niet

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ohhhhh ik wil ook zoooooooooooooooooo graag!!!!!!!!!

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ;) Hou vol..........:D

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jeetje, dat was toch wel ff bijlezen hoor pff hahaha.
    leuke banners ook trouwens.

is het niet meestal zo dat je als je via intenret boekt met creditcard moet betalen. daar liepen wij laatst ook tegenop toen we een weekendje berlijn gingen plannen. maar je kunt ook via de card van iemand anders betalen als die natuurlijk toesteming geeft haha. ooh en anders kun je schijnbaar ook een prepaid creditcard regelen via internet daar zet je gewoon je geld op dus kan nooit inn dem in gaan is hartstikke praktisch. heeft me broer ook omdat ze die vorig jaar bedonderd hebben op vakantie. hij had auto gehuurd en was stuk gegaan was een kleine reparatei maar hebbe hem echt kaalgeplukt. dus nu doet ie het altidj met de prepaid kart kunnen ze hem ook niet bedonderen want staat alleen op wat hij erop zet.

wat lastig trouwens van die stalkvrouw pff moet dr niet aan denken. hier dus daarom ook echt geen fotos van onszelf of kids op interent hoor en ook geen voledige namen. maar das ook omdat man millitair is en het dus ook niet eens mag haha.

ik denk dat ik het voor volgend jaar in de gaten ga houden want hebben dan alleen samen een weekendje geplant en nog niet met de kids. en we moeten dan in voorseizoen omdat ons meisje volgend jaar na de zomervakantie naar de grundschule moet. en dus niet meer buiten de vakanites weg kan.

valt nog me trouwens 3 uur rijden wij deden er ook zon 6 a 7 uur over.

btm, is ons meise vorig jaari ngeweest toen ze net 4 was. het ligt er wel echt aan hoe je kindje is hoor en je weet zelf wel of ie het aandurft of niet. en dan natuurlijk de lengte nog he. als je die niet hebt tjah dan word het nog een keertje wachten.

19. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Aangezien jullie echte kenners zijn, weten jullie misschien waar ik de leukste/beste aanbiedingen kan vinden.

Wij willen graag in september met onze twee jongens gaan. Zit zelf te denken aan davy crocket maar geen idee waar te boeken.

Zelf kom ik niet verder dan D reizen vandaar.

Groetjes F;loor.

20. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Op de disney site zelf is het het goedkoopst. Meestal is dan santa fe goedkoper dan davy crocket, maar dat ligt ook vaak aan het aantal personen. Wij met zijn 4 en zijn op 19 sept minder kwijt voor santa fe als voor davy crocket. Is het jullie
    Eerste keer?

Deel Deze Pagina