ja mensen die voordringen,wegduwen pfffttt geen woorden voor. Ik vind spaanse en engelse altijd verschrikkelijk hoor. Het is ook erg tijdens de parades sta je daar een uur te wachten komen er een paar van de aso,s 5 min van te voren en denken ze ook nog eens vooraan te staan ook nog
De high tea is niet bij cafe mickey, maarde cowboy cookout. Echtrr begint deze pas om vijf uur vind ik wat laat met die kleintjes
Ik vind dat soort mensen ook echt aso ik heb dan ook goede ellebogen op dat moment ik heb het eens met een belgisch echtPaar met kids gehad. Wij zaten al drie kwartier op de halloween parade te wachten tot er ineens een kinderwagen in ons gedrukt werd meerdere malen en maar herhalen dat ze het niet goed vonden dat wij er stonden. Terwijl zij vijf minuten voor tijd pas aankwamen Ik ben echt niet moeilijk hoor kinderem mogen altijd voor mij staan (toen ik nog geennkids had he) maar als ze zo doen echt niet maarwat was ik geirriteerd zeg. Niet leuk meer
Wij gaan ook maar proberen om een paar keer echt in de rij te gaan staan bij die figuren, weet dat je dat bij Mickey kan doen. En bij de prinsessen. Dan is er tenminste toezicht van de castmembers.
Nou op DLRP forum wist inderdaad iemand mij te vertellen dat het menu in Café Mickey voor de lunch en voor het diner hetzelfde is. Ik heb het even met mijn man erover gehad en we gaan het ook zo doen, we gaan leuk lunchen in CM en dan eten we in de avond gewoon een broodje ofzo. We zijn er nu ook helemaal uit. Voor wie het grappig vindt, dit is ons schema: Zondag 4 september: Disneyland Park (avond eten in de Chuckwagon) Maandag 5 september: Studios (middag eten Café Mickey) (avond eten Earl Sandwiches) Dinsdag 6 september: Disneyland Park (middag eten Toads hall) (avond eten Annette's) Woensdag 7 september: Disney/studios (middag eten Cowboy Cookout) (avond eten....) Nog maar 32 nachtjes YOUNG FLOWER: weet je toevallig nog wat je gegeten had toen bij CM? Nog tips?
Ik heb geloof ik redelijk luxe gegeten daar. Mijn ma had pasta ennik geloof ik steak. Mijn kids hadden iets met patat geloof ik leuk schema wat is toads hall voor eten?
Hier ons schema Maandag middag cafe mickey (waarsch) en voor de avond een broodje bij earl nemen Dinsdag ochtend ontbijt bij cafe mickey en dan s'avonds een buffet ergens pakken waarschijnlijk gewoon in santa fe Woensdag is nog niet echt gepland die dag vertrekken we ook weer dus eten we s'middags uitgebreid
hihi ben dus neit de enige die zich ergert eraan pff. maar zelfs als je i nde rij staat kan het lastig zijn hoor. ik stond met ons meisje bij een prinses in studio. dr stonden een aantal van die beveiligers bij die ons ook wel hadden gezien. maar dan koen er idd een stel italianen aan douwen dek ids in de armen van die prinses en tjah wat gebuert erna.... prinses weg en wij dus geen foto voor ons meisje en die had er dus ook geen zin meer in de rest van verblijf. zo zonde stonden er ruim een kwartier dus mama gefrustreerd erna kind helemaal sneu. pff was dr zo pist va haha. wat laat iddd zeg 17 uur hig tea pff maar dr is toch veel te eten bij dus in principe zou je dan geen avond eten meer hoeven.
Toad Hall, is heerlijk. Is vis en chips. Je krijgt het heel grappig in een mickey kranten papier. Het is van dat koolvis, hun noemen het cod file geloof ik. Als je van vis houd, zeker een aanrader. Oja, nog even off topic: ben vandaag jarig (30 jaar geworden)
Mama suus wat schofterig en ja soms treedt het personeel niet goed op. Wij hadden vorig jaar zelfs een castmember die tijdens de parade voor onze zoon ging staan en bleef staan. Toen we er wat van zeiden werd ze erg onbeleefd. Ze had ook een meter opzij kunnen gaan zodat die kids het wel konden zien Toad hall dat zit dan in mainstreet? Wij houden nl erg van vis. En wat leuk dertig vandaag gefeliciteerd je hebt er mooi weer bij
Van harte gefeliciteerd Tinkerbel! Welkom bij de club van de dertigers Klopt het dat het in september ook nog druk is? Ik lees jullie verhalen over asociaal gedrag; dat lijkt me zo zielig voor de kinderen. Hebben jullie nog tips? Ik denk nl dat mijn dochter het super zou vinden om sneeuwwitje 'te leren kennen'... Ergens had ik ook gelezen over een fast pass ofzo? Heb je dan bepaalde privileges? Is het de moeite waard om een te kopen? En hoe vonden jullie de merchandise over het algemeen? Zijn er echt zoveel winkels? En gingen jullie kinderen ook zeuren om speelgoed enzo? Ik ga nu weer lekker in het zonnetje zitten, nu t nog kan, groetjes!
Ik vond het door de weeks in september niet druk. Weekenden zij. Altijd druk. Mijn kids vroegen vorig jaar niets in de winkels waren heel rustig. Al vermoed ik dat mijn oudste nu wat meer erom zal zeuren was vorige week op de kermis al
Fijn om te lezen dat het in september minder druk is young flower. We dachten dat het daarom ook beter zou zijn om na de vakantie te gaan en natuurlijk ook omdat het dan wat minder duur is. Nu hopen we dat het weer mee zit, of is het niet zo erg als het regent?
Tinkerbel gefeliciteerd meid!!! Ik denk dat wij niet zoveel gaan uit eten ik vind het wel erg duur worden dan haha. Toad hall zit toch in fantasyland? Ik ben er 1x geweest vond het toen wat minder lekker maar misschien dat het nu wat vernieuwd is want ik ben er al lang niet meer geweest. Ik denk dat het in sept niet druk is aangezien het park ook niet super lang open is. En het net voor halloween is enz. beetje een tussenperiode die zijn vaak heel rustig. Hopelijk mooi weer 1x hebben we 3 dagen regen gehad oke je went er wel aan maar het is niet leuk vooral als je kleintjes bij hebt.
Nee, Toad hall zit in Fantasyland achterin bij het het treinstation en het oude podium van Winnie the pooh. Echt de moeite waard, heel betaalbaar en heel lekker. En vis is nog gezond ook
Een Fast Pass is voor iedereen gratis. Is niet bij elke attractie te halen. Even denken, bij Big Thunder Mountain bij Peter Pan (die heb je zeker nodig met kleine kindjes. Space Mountain en Star Tours. Indiana Jones en Buzz Lightyear. Denk met kleintje dat je het meeste gebruik gaat maken van Peter Pan en Buzz. Over de regen, er is best veel binnen te doen hoor. Maar goeie tip: koop bij zoiets als xenos of blokker voor jullie en de kinderen poncho's. die koste hier in nederland niks maar daar betaal je heel veel geld ervoor. En zo kan je toch gewoon doorgaan. En mocht het echte een suffe regenachtige dag zijn zou ik gewoon lekker die dag in de Studios doorbrengen, daar is zeker alles overdekt zo goed als.
YOUNG FLOWER: Ik zat even te surfen op DLRP forum en toen vond ik deze foto voor je. Dit is het eten in Toad Hall:
Dat ziet er lekker uit daar zullen mijn jongens heerlijk van smullen zeg. O ik heb zo zin om te gaan kan niet wachten