Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou hier gister nog eens gebabbeld en zoals hetn u lijkt moet ik toch nog ff wachten maar niet zolang als verwacht haha hij wil wel als de jongste 4 is dus nog 2 jaar pff oftwel ergens in 2013 lastige ervan is dat we dan aan schoolvakanties zitten want vanaf volgend jaar augustus zit ons meisje op de grundschule en is dus leerplichtig hier in dld. niet echt vordelig dus. en we moeten dan in de periode dat ids tot 11 gratis zijn want ze word dus oen jaar al 6 pff haha anders word het nog weer duur als zij ook moet betalen.

@maansteen, het ligt er erg aan hoe je kind normaal ook is ingesteld je hebt kids die normaal ook al zeuren om vanalles en je hebt er die het niet doen. nu hebben wij ,jammer genoeg, een meid die wal kan zeure haha. wij hebben het steeds uitgesteld en uiteindelijk voor beiden een tshirt gehaald en nog wat kleinigheidjes. zoals knuffel ed. je moet trouwesn neit bij de eerste winkel wat halen want kan zijn dat hetzelfde ding bij een andere veel goedkoper is. zo heeft ons meisje een wall-E knuffel gehad die was bij de een 25 euro en bij de ander 12,50 je snapt dat wij de goedkopere namen hahaha. ook kreeg ons meisje eigen geld mee van oma en heeft ze zelf dus ook wat uitgezocht met een beetje hulp van mama haha. ook heeft ze zon handtekening boekie jammer genoeg maar met 2 handtekeningen dus haha van minnie en van knorretje maar goed. heb dr wel andere fotos voor haar erin geplakt en dus mooie herinnering voor later en ze kon dit zo laten zien op school en aan iedereen die het wilde zien hihihi.

toad hall ben ik ook nog niet geweest haha zag zowiezo laatst ineens een stukkie waarvan ik dacht huh dat heb ik nog nooit gezien en ben dr al 4 keer geweest hahaha.

die ponchos zijn idd duur wij hebben er toen een gekocht voor ons meisje. de kleine man had regendek van de wagen en wij wle een paraplu maar madam dus niet. moet wle zeggen dat die heel leuk zijn en we hebben hem nog. gaat ook mee naar vakantie binnenkort want mooi klein op te vouwen in de rugtas in de bergen haha. oo wij hadden dus regen en waren met de wissel van lente naar zomer. het was mega warm eerste warme weekend van vorig jaar dus over de 30 graden. en dus ook een middag dikke onweer en regen. hebben toen maar ff haaseslaapie gedaan op de kamer.

2. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Lees nog steeds mee..

Nog niet geboekt, man en ik zijn het nog niet eens! het wordt of davy of magic circus.

Tinkerbel nog van harte gefeliciteerd! Bedankt voor alle tips, heb de poncho's en toads hall al opgeschreven.

Weten jullie of het ook nog mogelijk is om bijvoorbeeld een high tea later te boeken? Ik weet namelijk niet hoe mijn zoontjes reageren op alle figuren. maar een high tea in de namiddag en dan voor avondeten iets kleins lijkt me wel wat.

Groetjes Floor.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Je kan ook boeken als je al op het park bent hoor hoeft niet perse van tevoren. Jammer hoor Suus dat het nog zo lang duurt. Mijn jongste was net twee toen hij. Voor het eert ging. Ze mogen al in zoveel attracties en hij vond het zo leuk. Hij vraagt nu nog elke week of hij nog een keer mag. Wat een verassing zal het zijn als we het vertellen

Ik zou dan toch voor een hotel gaan Floor maar dat is meer omdat ik het niet zou zien zitten elke keer in de auto te moeten stappen. Ik zit ook liever een beetje dicht bij het park. Maar ik hoor altijd dat die hotels goedkoper zijn, maar als ik kijk dan zijn altijd de hotels van disney zelf santa fe of cheyenne toch goedkoper dan die selected. Hebben jullie daar geen last van dan?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik zag dit topic en had eigenlijk even een andere vraag of Disneyland (sorry, dames)!.
    Wij overwegen ook te gaan in september (grappig overigens dat ik hier ook al gelezen had dat iemand precies dezelfde dagen wil gaan als wij).
    Maar ik vroeg me af, wij hebben een zoontje van bijna 2 en vroeg me dus af of dit park geschikt is voor zulke jonge kinderen. Het is natuurlijk even rijden en een behoorlijk georganiseer en dat maakt niet uit, maar wil dan wel weten of het ook voor zulke jonge kinderen wel leuk is.
    Iemand daar ervaringen mee?

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Mijn oudste is voor het eerst geweest toen hij 1 1/2 was en heeft zich toen goed vermaakt. De jongste was 2 toen hij voor het eerst ging en ook hij vond het geweldig hij heeft het er nog wekelijks over en wil de film ervan vaak zien. Dus ik vind het zeker de moeite. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat het kan zijn dat ze de figuren nog eng vinden. Maar dat is per kind verschillend. Ik zou zeggen gewoon gaan ;)

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Young flower:

Denk je dat mijn dochter ook in Pirates of the caribbean mag? Ik zou haar gewoon op schoot kunnen houden toch? Mocht die jongste van jou er vorig jaar in, die was toen toch ook iets van bijna 2 toch?

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

mijn zoontje is 1,5 als we gaan en hij kan al in veel dingen hoor kijk maar eens op de site daar staan ook leeftijd/lengte eisen bij. Ik zou zeker gaan!

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hij is idd gewoon in de pirates gegaan maar hij vond dit wel te spannend hoor. Mijn oudste daarentegen vond de pirates super

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb trouwens ook vaan in het kyriad hotel gezeten dat is ook een super hotel. We hadden toen een jaarkaart en zaten vaak voor maar 250 euro 6 dagen in
    n een hotel. Je kan dan ook gewoon met een bus daarnaar toe en is een stukje verder als santa fe.

DC is echt niet heel ver rijden trouwens je bent er echt zo vind ik.10 min denk ik. Met de bus ben je net zoveel tijd kwijt hoor want je moet vaak wachten op de bus enz. En dan al die mensen die heel aso je kind om ver lopen als het druk is. alles heeft wel zijn voor en nadelen

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mijn jongste dochter is heel stoer, echt dat kind is nergens bang voor! ha ha. We waren laatst in Sprookjeswonderland, we stonden bij de heks te kijken. Mijn zoontje van 3 jaar was doodsbang, en mijn dochtjer van 1 stond nog net niet te gaapen;)

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Haha mijn jongste is ook heel stoer durft alles maar de pirates en alle figuren vond hij doodeng.

Ja die bus duurt idd ook lang ja. Ach ik verblijf liever gewoon in santa fe ;) vind ik lekker makkelijk

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jah jammer he dat het nog zo lang duurt maar wie weet houd het gewoon in de gaten en miss met een mooie aanbieding krig ik hem zover haha zo was het vorig jaar ook kwam de aanbiedingtegen ff smse en hup gereserveerd haha.

zelf vind ik ook dat hij hetn u al leuk vind het is alleen wel zo dat hi zich hier later niet meer veel van herinnerd dan is het leuker als ze oudr zijn . zelf weet ik ook niks meer van voor ik 4 was bijv. met 9 mnd kon onze ook al in pirates en in al die andere kijk dingen. zitten ze gewoon naast je. hij vond wel de kleine stukes die naar beneden gingen spannend. maar vond peter pan enger hsaha daar was ie haast ant huilen.

heb vandaag wle de nieuwe folder binnengekregen hihihi ff beetje kwijlen he......

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Joehoe, wij gaan ook naar Disney, ook in september:). Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat! Maar heb er ontzettend veel zin in!!

14. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Leuk Edge!

Gaan wij nu allemaal in september? Of zijn er dames die ook nog in augustus gaan?

Wij kijken er enorm naar uit, was het maar zover! Het lijkt nog zo lang te duren...

Vinden jullie de site van eurodisney een beetje overzichtelijk? Het lijkt zoveel he? Ik hoop dat we in de drie dagen de leukste dingen kunnen zien...

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    allemaal in september hihi. handig he kleine kids kun je nog lekker buiten het seizoen gaan

de site vind ik niet zo overzichtelijk vroeger was ie fijner vind ik. Ik vind het janmmer dat de openingstijden pas zo laat bekend worden

16. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Haha, ja idd, het kan nu nog lekker rustig en goedkoop; zal behoorlijk omschakelen worden wanneer ze leerplichtig zijn:)

Over die openingstijden; ik meende ergens gelezen te hebben dat het van 10.00 tot 17.00 en 10.00 tot 18.00 is, en vanaf 8 uur happy hour, maar pin me er niet op vast;)

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wat leuk edge haha we gaan idd allemaal in september. Idd nog ff lekker rustig nu kan het nog hihi. Waar verblijven jullie edge?

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik zie net op de site dat je ook bij de cowboy cookout lunch met disney figuren hebt. dat was vorig jaar nog niet toen was alleen het vier uurtje daar

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    in me nieuwe boekie staat idd ook dat er smiddags in coke out lunch is tis nog goedkoper ook dan in mickey hihihi en al vanaf 11 uur.

vind trouwens de wild west show schrikbarend duur geworden. vond het 8 aar trug al erg. ben dr dus een keer geweest met onze huwelijksreis nou nooit weer vond hetr slecht eten en absoluut niet het geld waard. we zaten toen wel voor er waren toen nog geen rangen.

iemand ook wel eens half pension gedaan trouwens??

20. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Nee nog nooit half pension gedaan. Wij hebben het vorig jaar uitgerekend toen we terug waren en we hadden het goedkoper gedaan zonder half pension. En we zijn echt goed uit eten gegaan. Joh is het bij de cookout goedkoper? Dat had ik niet gezien. Ik heb hier ookde nieuwe gids niet liggen alleen de oude

Deel Deze Pagina