Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dat is inderdaad niet duur! Maar goed is zeker 4/5 jaar geleden dat ik daar was. Dacht dat het toen iets van de rond 6/7 euro was. Maar waarschijnlijk ben ik in de war met een ander hotel;)

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oja, weet iemand toevallig of je ergens in Disney gelegenheid hebt om koelelementen opnieuw te bevriezen? Op de heen weg ga ik natuurlijk met een lekkere koude box weg. Maar terug zijn die dingen niks meer waard. (nee, even geen geld voor electrische koelbox)

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Misschien kun je het in het restaurant vragen daar hebben ze vast wel een vriezer.
    Ik heb dat hotel op internet geboekt zag geen ontbijt staat zal nog eens in me account kijken daar. We hebben ooj nog niet betaald maar een reditcard garantie af gegeven. Sorry zit op me mobiel

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    dat zou ik ook niet weten. misschien ff op het forum vragen? ik las vandaag op het forum over inventions het restaurant in het disneyhotel heeft iemand hier gegeten?

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Moet ik eerst maar eens de loterij winnen:D:D:D

6. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Zo, er is weer heel wat bijgeschreven, gezellig:)

Eindelijk heb ik het forum van A tot Z gelezen, wat handig, al die tips. We zijn gister naar de action geweest en hebben wat van die regenjassen gekocht. De dreumes heeft er ook eentje van maat 104; veel te groot, maat t was de kleinste die we konden vinden, haha..
    We gaan er toch vanuit dat het droog blijft;)

Tinkerbel, ik heb de foto's van New port bay gezien, wat mooi zeg!
    Kun je een beschrijving geven van de kamer? Waar bevinden de mooiste/beste kamers zich? Want ik las ook dat je kunt upgraden? En kun je er koffie zetten? Dat heb ik 's ochtends echt nodig...

En op welk forum zitten jullie nog meer?

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het forum heet dlrpfans.be is een heel uitgebreid forum.

wij hebben van de week juist ff geinvesteerd in een goede regencape van de hema. vroeger had ik ook vaak die goedkope, maar die trek je zo kapot als je ff een keer wat teveel kracht zet. dus nu maar een keer een dure kijken of die het wat langer uithouden ;)

ik weet dat je bij alle hotels iig een waterkoker kan lenen (gratis) maar of een koffiezetter ook kan weet ik niet

ik weet dat inventions duur is, maar hoor er veel goede verhalen over. wij hebben besloten alles wat we op marktplaats verkopen we in een potje stoppen om te eten in disney. en toevallig hebben we de laatste 3 weken goed verkocht. dus daarom zit ik toch ook naar dit restaurant te kijken. we hebben het altijd maar daar besloten waar we gaan eten zodat we meestal toch voor een snelle hap gaan en dat wil ik niet meer met de kids. en ook ik wil wel wat anders dan frituur. en aangezien het in inventions erg rustig is lijkt me dit wel leuk voor de boys

8. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Bedankt young flower! Dus maar even een waterkoker vragen en alvast wat nescafé kopen....

Waren de regencapes van de hema duur? En ook in maat 86?
    Dan ga ik voor de jongste nog even een kopen en heeft de oudste twee van mindere kwaliteit.

Ik zal bk even naar het forum gaan, ben benieuwd!

9. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ehm ik geloof rond de 8 euro. de kleinste was maat 98/104 maar doordat het een cape is maakt het niet super veel uit.

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Mooi hé! Ik heb toen ook echt lopen kwijlen hoor. ha ha. Je slaapt er ook zoooooo rustig. In die Cheyenne of Santa Fé hoor je altijd de hele nacht door deuren open en dicht gaan. Maar in New Port Bay niet. Wij hadden toen een kamer met maar 1 persoonsbed erin (we waren toen nog zonder kinderen) dus ik kan je helaas niet vertellen hoe een kamer eruit ziet met 4 personen. Wij waren er op onze trouwdag en we hebben toen geprobeerd om een upgrade te krijgen aan het meer, maar dat was voor ons echt te duur.

En koffie: STARBUCKS!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk:D Of ken je dat niet?

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    starbucks jummie!!!!! ze hebben daar echt heerlijke desserts haha.
    Ik ben ook zo benieuwd naar die nieuwe broodjes zaak..

Volgende maand gaan we gewoon al hihi het komt steeds dichterbij he.

Morgen eerst maar eens spieken of me meisjes of jongetjes spullen kunnen kopen in disney!!

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh Ninja! Wat spannend zeg, mogen wij het ook weten? Zal voor je duimen op een mooie echo!

Ja, ik ben ook heel benieuwd naar Earls! Ik weet al precies welk broodje ik moet gaan hebben, ha ha.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Vandaag de hele dag gewerkt, ben helemaal kapot. Ik ga lekker slapen. Tot morgen maar weer.....

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    welk broodje ga je nemen??? haha.

Ik kijk ook al op de menukaarten zit te denken om misschien toch een buffet te doen vanwege sem.

Iedereen mag het weten dus kom het morgen wel melden haha. Ik hoop ook dat we een goede echo krijgen

slaap lekker tinkerbel

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ninja heel veel succes vandaag ik hoop dat alles goed is met jullie kleintje. Ik ben benieuwd

En tinkerbell ook in seqouia hoor je de deuren heel goed vond ik

16. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    En met een kleitnje zijn die buffetten ideaal vind ik. Dan krijgen ze nog iets aan groente binnen

17. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Ninja heel veel succes gewenst voor de 20 weken echo! Spannend hoor.

Wij zijn hier nog steeds aan het twijfelen. Gaan we voor een luxe disney hotel + bijbehorende kosten of gaan we voor een goedkoper hotel.

Wel bij D reizen gezeten voor info, had de verkoopster het over 72 uur korting. Ze vertelde dat het in september rustig is en je dus later kan boeken. En er schijnt zoiets te zijn als je 72 uur van te voren boekt je kans maakt op 50 % korting. Hebben jullie daar ooit van gehoord?

Denk niet dat we het risico willen lopen hoor, heb mijn man nog een week tijd gegeven en dan ga ik boeken.

Groetjes Floor.

18. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Goedemorgen Disneyfans!

Ninja, heel veel succes met de echo! Ze hebben vast hele mooie babyspullen in Disney.

Strabucks..Goed idee:) Lijkt me lekkere koffie, schijnt dat er in de States op elke hoek eentje zit...ben benieuwd..

Tinkerbel, bedankt voor de beschrijving! Wat fijn dat het zo rustig is op de kamers; ik vind dit erg belangrijk, hecht er veel waarde aan.

Floor; wij hebben destijds via mp een bon gekocht tvw 200 euro. (Kocht 'm voor een tientje;)) en via d-reizen kon ik hem inwisselen. Voorwaarde was wel dat je dan min. 2 nachten boekt én in een Disneyhotel. De goedkoopste deed niet mee (die blokhutten dacht ik).
    Na wat gereken kwamen tot de conclusie dat het bijna even duur was om in Disney te logeren of in een nabij gelegen hotel..

Buffet; goede tip! Mijn oudste is heeeeel selectief met eten; kan ze mooi zelf iets uitzoeken...(Dan eet ze alles;))

Groetjes! Nog maar 4 weken te gaan....Spannend!

19. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Eens in de zoveel tijd hebben ze idd 48 uurs stuntverkoop met hoge kortingen dit geldt dan voor bepaalde aankomst data en hotels. Ik wil er nooit op gokken omdat ik toch zeker wil zijn van een kamer. En we hadden via de disney site nu al 30% korting scheelde 150 euro met d-reizen

20. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Ik zou inderdaad ook niet snel de gok wagen....Vooral met kinderen zou ik het niet aan durven...

Het blijft natuurlijk altijd wel vrij duur denk ik, maar daarentegen; ik kan niet wachten om mijn kinderen te zien stralen in Disney, en dat is natuurlijk onbetaalbaar:)

Deel Deze Pagina