Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Sorry, was ff tijdje offline :).

Wij gaan naar het Disneyland hotel! Hadden we nooit durven dromen, maar dankzij Oad is het uitgekomen hahaha. Hebben geboekt met de 50% korting aanbieding. Scheelt echt heel veel geld, ongelooflijk. Denk wel dat we het daar leuk zullen hebben!

Waar gaan jullie allemaal heen? Heb aantal keer Cheyenne, Davy C voorbij zien komen...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    disneyland hotel is zo moooooooiiiiii hahah ik heb er 1x gezeten.

Als ik heel veel geld zou hebben zou ik wel terug willen maar voor nu vind ik het zonde omdat we eigenlijk er alleen slapen. Je kan er wel lekker rustig ontbijten haha heerlijk en je bent zo in het park!!

50% korting das wel veel wat betaal je nu als ik vragen mag??

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    O dat is echt een droom van mij om daar te verblijven maar ik heb die centjes niet. Wij gaan dit keer een keer naar santa fe. Is lang geleden.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @ninja, oh su0per zeg voor een meid zijn dr idd zoveel leuke dingen een grote portomonee mee en lekker shoppen!!!!!!

@edge, zo lekker zeg in disney hotel. dat is voor ons ook nog steeds een keer een droom. wil er graag in kerstperiode een keer heen. miss als we 12,5 getrouwd zijn oid hihihi moeten we nog ff wachten.

hier eingelij alleen maar santa fe gedaan ivm prijs. en tjah aangezien je er alleen maar slaapt betaal ik liever wat minder ook diie kamers zijn goed en zo niet kun je klagen natuurlijk hihihi. zo was onze douche kapot de vorige keer . nou ze kwamen om 2200 uur dat ding nog mooi ff maken. terwijl de kids al sliepen dus heel zachtjes was wel netjes want wilde niet koud douchen hihihi.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ninja, gefeliciteerd! Leuk zeg een meisje. Ze hebben in mainstreet een heel erg leuk baby kleding winkeltje. En volgens mij zit er frontrierland ook een baby winkeltje.

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij betalen nu 440 euro pp ipv 880 pp voor 4 dagen. Blijft evengoed een flink bedrag, maar ik wilde het hiervoor niet laten. We zijn de vorige keer naar New York geweest en dat was ook al zo'n bedrag. Het grappige is dat je toch gaat vergelijken. We zijn in 2006 in september geweest en toen hebben we voor 4 dagen (kan ook 3 zijn) 280 euro pp betaald in Newport Bay (ook aan te raden trouwens, mooi hotel). Wat een verschil al he?!

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    dat is zeker te doen. wij zitten met zijn tweeen voor nog minder in santa fe, maar ja is toch minder qua sfeer. mijn favoriet is echt seqouia lodge. New York lijkt mij ook erg leuk, maar dat ga ik volgend jaar ervaren. Newport Bay heb ik iets minder mee het thema spreekt me niet zo aan.

8. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    #348 floor30, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    Ninja gefeliciteerd met jullie meisje! Alles helemaal goed?

Wij zouden 550 totaal kwijt zijn voor 4 dagen en dan in het dream cstle hotel. De prijzen die jullie noemen daar kan ik niet voor boeken, kom iedere keer hoger uit. Voor 440 pp zou ik zo het disney hotel boeken!

Weet niet meer wie het schreef maar wij hebben 2 jaar terug dat piloten jasje voor ons zoontje gekocht. Onze jongste was toen 16 maanden en had veel bekijks met zijn jasje.

Hier nog steeds niet geboekt maar er is nog genoeg aanbod, hoop stiekem nog steeds op een hele goede aanbieding! Maar dat we gaan in die periode staat vast.

Wie is nu de eerste die gaat

Groetjes Floor.

9. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Floor; wij hebben destijds via mp een bon gekocht tvw 200 euro. (Kocht 'm voor een tientje;)) en via d-reizen kon ik hem inwisselen. Voorwaarde was wel dat je dan min. 2 nachten boekt én in een Disneyhotel. De goedkoopste deed niet mee (die blokhutten dacht ik).
    Na wat gereken kwamen tot de conclusie dat het bijna even duur was om in Disney te logeren of in een nabij gelegen hotel..

Mag ik vragen wat je nu kwijt bent (sorry vraagteken heeft kuren)

Op marktplaats worden ze namelijk nog aangeboden, misschien is het voor ons ook wel wat.

Groetjes Floor.

10. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik ben voor 3 dagen 2 nachten in santa fe alles totaal 440 kwijt voor ons alle vier. Via de disney site. Is wel incl 1 dag ontbijt met disneyfiguren en reisverzekering via hun. Misschien moet je daar eens kijken. Oad schijnt nu ook hoge kortingen te geven volgens het reisbureau. Maar niet zoveel als disney zelf

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @floor ooh wow dus jij hebt hem gehad. jah vond hem zo gaaf echt jammer. maar durfden het echt niet was ook zonde geweest als ie hem niet aankon. hij was nog maar 9 mnd toen we erheen gingen en nog een komplete zomer voor ons. kon het dus niet goed inschatten hoe groot ie in de winter was. tjah miss hebben ze de volgende keer ook wel weer een leuk ding. n hebben ze beide een t-shirt en knuffel gehad hihihi ook leuk

12. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Dames..
    Hier ook een onwijze disney fan! Heb zelfst een jaarkaart.. :)

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Welkom flower oeh een jaarkaart dat zou ik ook wel willen maar daar ga ik niet vaak genoeg voor helaas :( die centjes heb ik niet

14. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ook niet hoor.. en vooral nu niet meer nu de kleine er is.
    Maar als ik ga is het meestal 2 dagen achter elkaar.
    En aangezien het 70 euro per persoon per dag is, zit je aan 3 dagen voor 210 euro.
    terwijl ik dus nu een jaarkaart heb van 200 euro. Waarmee ik elke dag naar binnen kan lopen. En dus geen parkeer kaart betaal, 20 procent korting in de winkeltjes.. en zo nog meer dingen.
    Als ik 2 dagen ging, dan kwamen we in de ochtend aan, (ik en een vriendin) Dagje park. dan bij kyriad nachtje slapen (40 euro per persoon) dan weer dagje park en dan naar huis.

Zo vallen de kosten dan best wel mee..

Sterker nog, ik ga volgend weekend een dagje heen en weer, En ik ga dan met mijn vriend met zwager en schoonzus, zei hebben alle 3 geen jaarkaart.. Maar omdat ik die wel heb mag ik hun meenemen voor 22 euro per persoon!
    (Dat is nu dan een actie, normaal is een kaartje voor hun dan met 20% korting.)

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dat valt wel mee inderdaad. Maar als je voor het eerst een kaart neemt zij. De twee dagen erna toch blockdagen? Bij de goedkoopste kaart dan? Dat houdt me ook tegen. Want dan moet je nog langer aan om het eruit te halen. Ach als dat premiere class hotel bevalt wie weet dat we het dan alsnog doen. Eerst kijken hoe het hotel bevalt. Daar is een kamer voor vier personen 40 euro per nacht. Dat vind ik goed te doen. Bij kyriad was ik dan 144 euro kwijt en dan loont het dus niet meer

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Young Flower: Mag je die oudste van jou nog gewoon van school halen dan 3 dagen ook volgend jaar? Want je schreef toch dat hij nu al 4 was. Of ga je volgend jaar nog voordat hij 5 wordt.

Wij willen ook volgend jaar weer gaan, (moet nu nog!) ha ha. Maar in April gaat hij voor het eerst naar school die van mij. Weet niet zo goed wat de regels zijn?

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hij wordt eind april vijf dus we willen een week voor hij vijf wordt naar disney. Als dat niet lukt moet het in juli inde vakantie. Als
    Je kind vier is mag je nog op vakantie of zo buiten de seizoenen om. Je kind is nog niet leerplichtig. Normaal zijn we er niet happig op om dat te doen, maar hij loopt nu al giga voor (montessori onderwijs) waardoor we het aandurven hem een paar dagen mee te nemen. Het scheelt nou eenmaal heel veel geld

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat is idd ook een probleem waar wij straks tegenaan lopen. hier in dld is het vanaf 6 jaar leerplicht en dat is ons meisje dus volgend jaar. al zit ze eerst nog op de kindergarten en dan is het geen pnt alleen na volgend jaar augstus word het voor ons dus ook lastiger. daar probeer ik mijn man nu van te overtiugen hahaha miss dat het dan nog lukt volgend jaar hihihihi.
    aangezien ze in april 6 word wie weet lukt het dan nog rond die tijd hahaah

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik kijk er echt tegenop als ze straks echt leerplichtig zijn, niet alleen voor Disney maar voor alle vakantie's! Het scheelt zoveel geld en ook kwa drukte is het veel erger overal in het hoogseizoen.

Ik wil ook liever hem niet uit zijn schoolritme halen, moeten maar even kijken hoeveel het scheelt. Anders doe ik het misschien toch nog voor 1 keertje.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hadden voorheen ook atijd een jaarkaart ideaal hoor. we gingen dan meestal een dag of 5 soms wel 6 en zaten dan altijd voro max 250 per verblijf. En je krijgt korting op eten enz

Deel Deze Pagina