Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Begreep van een hoop mamma's dat Cars2 erg eng was? Durfde er na alle verhalen al niet meer heen te gaan met mijn zoontje van 3.

2. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Ja Tinkerbel, dat heb ik me ook laten vertellen...Ik heb het advies 'ter harte' genomen en ben niet gegaan, terwijl mijn dochter wel cars fan is..
    Ze vertelden me dat vooral het (bioscoop)geluid heel overweldigend en hard is met al die motoren. En dat terwijl de bios sowieso wel een aardige geluidsinstallatie heeft...

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik ben geweest met de oudste en die vond het super. Ik was voorbereid dat hij spannend was dus kon hem goed in de gaten houden. Als het spannend werd dan ging ik ff wat meer bij hem zitten

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    spannend? vond het echt meevallen. enige komentaar die onze meid had was dat het te lang duurde hahaha. duurt 106 min. nu weet ik niet of daar nou reclame bijzit trouwens maar wiij waren om 1700 in de bios en om 1900 er weer uit. tis gewoon een soort james bond maar dan getekend hihi.
    geluid in bios is natuuurlijk over het algemeen hard en het ligt hier dan ook weer aan je kind of die het ziet zitten. zo zijn wij toen ons meisje 2 was naar wall-E geweest. de man bij de balie vroeg zelfs of ie voor ons muziek zachter moest zetten maar ik vond dat niet nodig. ze mocht wel gratis erin voor het geval dat hihihi, hij vond het geweldig zon klein meisje.
    uiteindelijk vond ons meisje het echt super terwijl een jochie van 7 die voor ons zat met zijn opa en oma er bij de eerste reclame al huilend uitging omdat ie het te hard vond. ik vind dit dus echt heel persoonlijk. later zijn we nog eens geweest omdat ik kaartjes had gewoon bij de karwei haha altijd goed dus.

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    mijn zoontje vond bepaalde stukjes eng, maar dat was ook inderdaad door de harde muziek

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wacht wel tot hij op dvd uit is:)

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    voor ons manneke wil ik hem idd ook op dvd zou wel kerst zijn. hebben we weer een mooi kadootje hahaha. hij is er helemaal gek van zodra hij nu moe is overdag dan roept ie meteen al takoe takoe. en loopt met de afstandsbedienig te zwaaien hihihi dan kijkt ie ff kwartiertje en is weer weg. houd het dus nog geen 2 uur vol haha

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik ben laatst met mijn zoontje voor het eerst naar de bioscoop geweest. Naar Winnie The Pooh. Heeft hij helemaal uit gekeken, wel een deel met mijn zonnebril op. Hij had erg last van het grote scherm. ha ha.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heeft iemand wel eens dat buffetrestaurant in studio,s geprobeerd. was dat wat.

En plaza garden wat hebben ze daar allemaal.

10. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Nee die twee heb ik nog nooit geprobeerd. Ik wist niet eens dat er in de studio's een buffet zat

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik ook niet idd. moet zeggen dat wij ook veel nog niet geprobeerd hebben hoor. altijd als we ergensh een wilden was het weer vol of de kids haddne geen zin haha.

12. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Tekst is op eigen verzoek verwijderd.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das balen flowergrirl. maar knne het ben alleen de eerste keer overal ingeweest, samen met mijn man. de andere keren alleen btm haha is voor mij dus ook al jaren trug heb zelfs space mountain 2 nog niet gedaan

14. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    chrush coaster en die rock & rollercoaster zijn zo gaaf.. Zelfst space mountain boeit me niet meer.. :D

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik las op het dlrp forum dat het buffet in Studios nogal frans is. Dus veel kazen enzo.

En volgens mij begreep ik dat Plaza gewoon van alles is voor iedereen.
    Maar goed is ook allebei van horen van.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    neem je de kleine mee flowergirl?

Mijn vriend moet deze keer ook weer alleen in de achtbanen haha want ik ben zwanger baal wel een beetje hoor want de vorige keer kon ik ook niet in de achtbanen omdat ik zwanger was haha we plannen erg goed he haha

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik denk dat we plaza eens gaan proberen als het open is haha want dat is wel eens vaker in het laagseizoen en anders gaan we wel ergens in een hotel eten. Vind om 15.00 al gaan eten wel erg vroeg

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ga je deze zaterdag? Leuk zeg! Ik dacht dat ik de eerste was;) Neem je veel foto's? Neem vooral foto's van het eten graag:D
    Misschien heb je al verteld hoor, maar we zijn met zoveel. Ha ha. Hoelang ga je? En welk hotel.
    Pas je op voor de wespen:$

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha lijkt wel ofdat we alleen naar disney gaan om te eten whaaaaa.

Mijn vriend is echt erg die heeft het ook alleen maar over het eten in disney hihi

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik ook Ninja! Ik weet al precies waar en wat ik ga eten! ha ha. Heerlijk die site met al die menu's!

Deel Deze Pagina