Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Dit heb ik eens gegeten in rainforst en was erg lekker. 3 verschillende salades jammie

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dat ziet er allemaal goed uit. Anette's vinden wij ook lekker. En vlotte bediening. Rainforest is ook leuk en lekker ook voor de kids. Ik heb er zo zin in zeker als ik dit zie. Hahaha we zijn allemaal lekker bezig met het eten hahaha

4. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Aaahhh... Bijna is het zover.. :D:D:D

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Veel plezier morgen Flowergirl! Hoe laat gaan jullie?

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    veel plezier!!!

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Heel veel plezier flower volgens mij wordt het erg mooi weer.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Flowergirl,
    Heel erg veel plezier! Hoop op mooi weer! En vermaken zullen jullie je vast doen!

Sorry, haha, geloof dat ik een beetje langzaam ben met meelezen/reageren, maar zag wat onderwerpen.

Verschonen, hebben wij gedaan in de kinderwagen's en op de verschoonplekken in de gewone toiletten zegmaar.

Eten, daar hebben we geen foto's van, ook niet van het buffet enzo. Hebben in maart in plaza gardens (of hoe heet dat, daar vlakbij het 'middenpodium' voor het kasteel zegmaar? Ik ben echt niet goed in die namen, vriend wel, mij interesseert dat niet zo, haha) gegeten, daar hadden ze gewoon van alles wat. Afgelopen maart in cafe acraba (whaha weer zo een geweldige naam, die aladin sferen zegmaar) gegeten en dat vonden we niet zo, was voor de kinderen niet zo zegmaar. Is een beetje om het zo maar te zeggen wat apartere dingen.

Misschien jullie nog tipjes voor ons, wij vinden het namelijk best jammer dat je verder nergens echt gewoon een beetje normaal eten kan krijgen of je komt uit op pizza en friet. We hebben ook een keer, vlakbij die big tunder dinges achtbaan chili con carne gegeten. Maar verder kunnen wij niet echt wat anders vinden, haha, dus wat dat betreft zijn hier tips welkom :p.

Liefs Hanneke.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    flowergirl, veel plezier morgen. ff lekker een daggie genieten.

10. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Wat handig (en lekker) wat jullie allemaal laten zien! Nooit zo over nagedacht wat te eten maar nu jullie dat zo laten zien en bespreken is het toch wel handig om er nu al over na te denken.

Hopelijk hebben we volgende maand lekker weer. Neem voor de zekerheid maar wel van die weggooi poncho's mee.

Groetjes Floor.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Buiten de echte restaurant om kan je daar nergens echt gezond eten tis toch allemaal friet enz. Ja ze hebben wel salades maar die vind ik niet zo super. Bij colonels haiti kun je ook wel lekkere pastas eten maar tis meer een luch gerecht vind ik haha.

In restaurants kan je wel lekker eten vind ik. Tis alleen wel prijzig allemaal.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    idd echt gezond is het allemaal niet. maar goed voor die paar daagies zou ik er niet moeilijk over doen hoor komt dan thuis wel weer. zo heeft ons meisje eens 8 dagen op patatjes en croissants geleefd omdat ze verder niks wilde op vakantie. nou ze is er niet slechter van geworden hoor.

neem binnenkort op onze vakantie ook veel pasta ed mee want jah is makkelijk klaarmaken en heb al gemerkt dat met onzze kids uit eten geen optie is haha jah de mac en burger king mjaar daar wil ik niet 8 dagen op teren hahaha.

nou ga ff voorbereiden moet zo naar de kapper een kadootje van me ma. want heb vanavond ene date met mijn man.... jee gaan uit eten en naar de film helemaal goed dus.

13. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Zo denken wij er ook over, het eten is vast niet gezond genoeg, maar ja, in de vakantie mogen ze wel wat extra's..Hoort er toch een beetje bij.

Veel plezier vanavond!

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    thanx, het was erg gezellig. eerst gewokt en erna naar harry potter lekker avondje samen weg want zijn morgen 8 jaar getrouwd. en op maandag is er nou eenmaal niet veel te doen hier hahaah

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hoe was harry suus?

En flower al bijgekomen?

Volgende is tinkerbell nog ffies wachten

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik ben ook laatst naar Harry geweest. Moet zeggen dat ik het echt het beste deel van alle delen vond hoor.

Vandaag alles op papier gezet wat ik allemaal mee moet nemen naar Disney. Oh, mijn god. Ik vrees dat onze auto gewoon niet groot genoeg is. En dan te bedenken dat ik maar 4 dagen ga! ha ha. Weet ook nog steeds niet hoe ik 2 buggy's in de auto ga krijgen hoor.

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oja, vergeet helemaal te vertellen. We kregen eergisteren de reispapieren thuis! Echt heel mooi precies op de dag van onze eerste vakantie. ha ha. En heel leuk de kinderen mogen bij Planet bij Oad een gratis speelkoffer ophalen!

Maar voordat we gaan, gaan we ook nog andere leuke dingen doen. Woensdag gaan we naar Linnaeushof voor de eerste keer. Ik ben erg benieuwd.

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    young flower, harry was helemaal super hoor. zaten er weer helemaal in hebben afgelopen wk eerst elke avond alle oude delen ff gekeken hihihi zaten we er weer in he. mijn man zat er zo in dat ie geen slok van zijn overdreven dure ice tea gehad heeft hahaha.

tinkerbel, erg is dat he wat je eigenlijk allemaal meesleept en uiteindelijk gebuik je ook een deel niet hoor haha wij hebben toen echt veel kleren ongedragen weer meegenomen. als je twee buggys normaal e wel in passen zou ik de kleren allemaal in zakken doen dus geen koffers dat scheelt zoveel ruimte. wij willen nu naar oostenrijk ook weer proberen beide mee te nemen dus de wandelwagen en buggy. eest alleen buggy maar om onze kleine man overal in rugdrager te doen weet ik ookl nniet. dus dan maar beide mee en de kleren en eten ed maar weer in zakken dat scheelt zoveel plek.

leuk he vaan oad dat koffertje. wij boekten altijd bij arke en vond het ook sneu voor die van ons die het dan neit kregen. maar jah volgende keer word voor ons miss ook wel oad want arke heeft geen disney meer.

heb al een paa datums bedacht dat we heen zouden kunnen hahaa manlief zei dus in 2013 ik dacht miss ook nog jaar erna als ik 30 word. en dan nog weer iets later als we 12,5 jaar getrouwd zijn haha.
    vandaag onze trouwdag jee alweer 8 jaar getrouwd pff gaat de tijd toch snel zeg. kort erna was onze eerste keer disney. sindsdienn ben ik er 4 keer geweest. en wil nog vele malen meer hahaha

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag mama Suus!

20. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Gefeliciteerd mama Suus! Geweldig, al 8 jaar:)!

Tinkerbel, het schiet al mooi op voor jullie, leuk hoor, ik hoop dat het allemaal gaat lukken met het inpakken...
    Dus de papieren ook al binnen, dan komt het echt dichtbij zeker..

Wij zitten ook al na te denken over het inpakken, wat we echt nodig hebben etc. De oudste zit vanaf haar 2e nooit meer in de buggy, maar we moeten wel voor de jongste een meenemen. We hebben een ''luxe" wagen die helemaal naar beneden kan, maar die neemt nogal wat ruimte in en we hebben een goedkope kruidvat buggy, die is veel makkelijker mee te nemen, maar is minder comfortabel....Nog even in dubio hier...

En wij nemen ook altijd teveel mee, maar dan van de echt nodige dingen weer te weinig....Binnenkort maar even een lijstje maken...

Deel Deze Pagina