Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Gefeliciteerd Suus

Hier ook al bezig te bedenken wat we mee moeten nemen aangezien mijn man een grote koffer heeft omdathij vam vakantie afkomt moet ik heel kritisch zijn omdat de koffer mijn kofferbak helemaal vult. Ik hoop dat het dit soort weer is dat scheelt inpakken haha dan hoef ik niet zoveel broeken voor de jongens mee te nemen. 1 ding scheelt hier dat ze qua maat maar 1 schelen dus ik hoef niet voor beiden reserve mee te nemen.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Gefeliciteerd suus maar ik zag dat jullie het al goed gevierd hadden.

Wij hebben ook maar beperkte ruimte in de auto 107 haha dus ik neem ook geen koffers mee misschien neem ik wel van die grote booschappen tassen mee scheelt wel veel ruimte. Verder 1 buggy,campingbed+matrasje,boodschappen zoals melk hagelslag want we zitten in davy en daar hebben ze geen super ontbijt alleen jam. Verder nog een luiertas voor sem een pak luiers en dan zit de auto wel erg vol haha.

We hebben zelf nog een stationwagen maar die 107 is een leaseauto dus hebben we verder geen kosten en dat is dan wel relax scheelt toch weer 100 euro en dat kunnen we lekker daar opmaken

3. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Jeetje ga je dat in een 107 stoppen die is ong even groot als mijn saxo maar dat krijg ik er echt niet in met mijn twee kids er ook nog bij hahaha. Ik kan ook niets op de achterbank zetten omdat we nog overdag naar een soort ballorig gaan dan wil ik mijn auto niet volgestouwd hebben. Ik zie wel of we het gaan redden anders zal mijn man zijn koffer mee ballorig in moeten en dan de losse dingen in de achterbak.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben nog maar 1 kindje(ja 2 eigenlijk wel haha) en kunnen nog 1 bank platleggen dat scheelt wel natuurlijk anders past het nooit haha

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    O ja dan scheelt het idd zeker als die bank plat gaat. Toen wij in 2008 met.1 kind gingen zat hij ingebouwd tussen alle bagage hahaha wel lekker zacht voor hem. Maar toen had ik ook nog mijn luxe wagen mee dat scheelt nu lekker geen wagen meer

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    thanx meiden, net nog ff lekker met de kis uitgebreid thuis getafeld hihihi met kaarsjes en al. de kleine man was helemaal verbaasd zo in het halve donker hihi zo schattig.

lastig he inpak stress, hier nu ook voor een weekie weg hoor pff zo lastig. en wij willen ook dat het rolluikje in de kofferbak dichtkan. dus dat je niet aan de buitenkant kunt zien dat we op vakantie zijn zeg maar. dat is vorig jaar naar disney wel gelukt met wagen, buggy, campingbed. en kleren. maar jah nu is het een wk weg en nog eten mee pff haha. gelukkig hier wel een grote kofferbak lijkt me echt lastig hoor om alles dan kwijt te kunnen. zo zijn we eens met onze oude (nu mijne) naar cp geweest hadden we idd ook alles op de achterbank naast onze dochter. en ook de honden konden toen nog mee. nu met 2 kids moeten de honden altijd naar ma ouders die kunnen niet meer mee. past gewoon niet je moet zoveel mee met 2 kids.

ben dus blij met me kia c`eed sw past lekker veel in.

wat ik trouwens no ff wilde zeggen. ze hebben nu elke wk bij c1000 disney spullen voor euro pe stuk. vorige wk hadden ze schrijfsetjes en fotoboekjes. heb dus ook beide. en deze wk hebben ze bidonflesjes en broodtrommeltjes. heb die ook voor beide gehaald voor op vakantie. het is natuurlijk nog leuker als je naar disney gaat hihihi. ook on fotoboekje om dan de disney fotos in te doen.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    sorry mist af en toe een letter toetsenbord is viezig, zit wat onder bij sommige letters.

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Dames,
    Disney was weer leuk hoor! We zijn met zijn 3en gezellig op de foto geweest met Mickey..
    Mijn schoonzus en zwager hebben zich ook wel vermaakt geloof ik.
    Het was alleen veeeel te heet! Het bleef een kunst om de kleine uit de zon te houden!
    Maar! volgende maand ga ik weer, maar dan samen met een vriendin! Dan is het wandelen van de ene achtbaan naar de andere!! :d

9. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Ahhh, wat een schattige foto!

10. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Leuke foto zeg ik kan me voorstellen dat het warm was zeg. En leuk volgende maand weer. Ik zou ook wel vaker willen haha maar de afstand houdt me tegen elke keer

11. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    HEE YOUNG FLOWER.. we zitten daar in hetzelfde weekend!:d

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik ben er niet in het weekend ;) wij komen wel zondag aan maar niet in disney zelf. Wij gaan ma tm wo wanneer ga jij precies dan?

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    flowergirl, wat een geweldige foto!!!! hoe was het verder behalve heet? dat hadden wij vorig jaar ook was voor onze kleine man toen ook zo vervelend.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey meiden ik lees al heel de tijd mee, in het begin heel even meegekletst maar verder niet. hoop dat ik toch even om een hoekje mag komen kijken hier. nog even een tip; bij de zeeman heb ik vandaag 2 hele leuke trolleys gekocht, van die koffers op wieltjes. mijn kids van 4 en 2 zijn er helemaal gek mee en ik vond het zo leuk voor onze aankomende disneytrip! (en ook vr logeerpartijtjes natuurlijk)
    wij gaan de 1e week van oktober, hou onze dochter 4 daagjes thuis van school, kan nu voor de laatste keer en het is zó fijn om buiten het seizoen te kunnen gaan! we hebben er nu al heel veel zin in! leuk om al jullie ervaringen ook te lezen.

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    zo'n trolley hebben we voor de jongste ook van Diego. de oudste heeft er helaas geen. misschien toch eens over nadenken. hoe duur waren ze?

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ze waren 6.99! van prinsessen, dora, cars en nog iets..zal dan ook wel diego zijn misschien?

17. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga Zondag/maandag.. :)

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    o dan ga ik er een van cars halen wat leuk

en flowertje dan zijn we maandag tegelijk in disney. haha weet niet eens hoe je eruit ziet, maar wel leuk en dan woensdag is ninja er ook tegelijk met mij

19. Flowergirl23

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Nou.. this is me..:p

haha lache.. de wereld is dan toch maar klein zo he..

20. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ergens in dit topic staat een foto van mij toen ik nog zwanger was. Ik heb de trolley niet gekocht hij is te klein voor ons. Echter ze hadden ook sporttassen van toy story dus ik heb die gekocht voor onze man

Deel Deze Pagina