Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hahaha, wij moet nog 4 weken wachten!!!!!
    Over 3 weken heb ik vakantie, eerst gaan Zoë en ik naar Barcelona met z'n tweetjes. Ben erg benieuwd hoe dat gaat :).

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar goed dat ik nog even teruggelezen heb (het is nu reclame op tv :p ) : Maar wij moeten ook nog een id bewijs regelen voor de jongste. Wel grappig: De oudste heeft er al één.. maar dat indertijd ook omdat we naar Disneyland gingen! Ze staat dus met een foto van 4 maandjes oud op haar ID...Best bizar. Heeft de jongste straks een 'oudere' foto op haar id dan de oudste!

Tinkerbell : oh leuk joh dat jullie al bijna gaan...

Wij twijfelen nu alleen nog over half pension, wel of niet doen... Eigenlijk vinden we het eten s avonds in Santa Fe ook wel relaxt en gezellig... :p ook al vinden we dat hotel verder niets, we gingen er altijd in elk geval 1 avond eten, maar ook weleens meer...

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ben geen fan van half pension. wij hebben het uitgerekend na onze vakantie vorig jaar en we kwamen maar 10 euro goedkoper uit met half pension. echter half pension dekt de lunch niet en bij onze kosten zat de lunch wel. je moet bij half pension wel zeker weten dat je elke dag uitgebreid gaat eten anders schiet het niet op

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    daar twijfelde we inderdaad aan. We hadden eigenlijk gedacht om 1 dag teatime te doen. Maar dat viel ook tegen nu: Voorheen was dat 15 euro.. nu iets van 25 of 27?! Echt niet normaal dat verschil. Wel balen want daar keek ik echt naar uit. Maar dus niet voor die prijs...

Maar we zijn anderzijds wél van de buffetten in de hotels.. Dus tja, twijfel nog. En áls we het dan toch doen, wil m'n man wel een keertje in Waltz eten, dat schijnt wel goed te zijn..

6. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dan kan je beter lunchen of dineren met figuren. Walt's is leuk om te doen tijdens de parade. Als je bij het raam zit kun je de parade voorbij zien komen. Echter toen wij in dec wilden was hij helaas niet open. Dus heb er nog nooit gegeten.

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij gaan morgen overdag even bellen naar de Oad balie in Disney. We gaan maar vast reserveren voor The Chuck Wagon, want daar willen we meteen die avond eten als we aankomen zondag. En ik wil ook vast een reservering hebben voor Café Mickey voor de lunch.

8. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Jippie!! Wij hebben(eindelijk) geboekt. Wel dom via het reisbureau, kwam er 30 euro boekingskosten bij! Vindt ik best veel op een bedrag van 550,-. Maar ja we gaan in ieder geval.

Het is voor ons ongeveer 5 1/2 uur rijden naar Disney. Hoe vaak stoppen jullie? En vertrekken jullie s óchtends vroeg of s'nachts?

Ik zit er nu aan te denken om al een dag eerder te vertrekken en een goedkoop hotel te zoeken zodat we de volgende dag meteen een hele dag disney hebben.

Wat heerlijk dat de vooruitzichten van het weer zo goed zijn Tinkerbel! Ik heb je raad alvast opgevolgd en poncho's gekocht.

Groetjes Floor.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ floor leuk dat je geboekt hebt!! Welk hotel gaan jullie.

Wij stoppen meestal 1x maar nu weet ik niet dit word de eerste keer met een kindje erbij. Wij rijden meestal rond 4 uur aan en zijn dan rond een uurtje of 10 daar heb je nog de hele dag alleen moet je dan later nog effe naar het hotel toe

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk hoor Floor! Welk hotel is het geworden?

Wij gaan om half 5 s'nachts vertrekken. Voor ons is het ruim 6 uur rijden dit is zonder stops.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    tinkerbel jij mag al bijna!!!! veel foto,s maken he en van de buffeten haha

12. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    We hebben uiteindelijk toch voor Dream Castle gekozen. We hebben zo enorm getwijfeld dat we uiteindelijk maar hebben gekozen voor wat we al kenden.

Mijn jongste slaapt s'nachts niet altijd even goed en ik voel me dan erg opgelaten als ik het idee heb dat iemand anders er last van heeft. Nu weet ik waar we naartoe gaan en dat het daar aardig geluiddicht is! Muts ben ik hé?

We hebben er wel zin in, mijn oudste kwam het reisbureau binnen en zei: "wij gaan naar Disney" blijkt dat hij toch echt al veel meer mee krijgt dan ik af en toe denk.

Hoe staat het met de voorpret Tinkerbel? Zijn jouw kinderen nog niet door het dolle, of weten ze het nog niet?

Groetjes Floor.

13. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dreamcastle vond ik ook wel een leuk hotel!!

Wij kwamen daar aan een jaar of wat geleden en toen kregen we de mededeling dat er geen kamer voor ons was. Juist, en nu dan?? Nou we hebben u een upgrade gegeven naar een suite. Was niet vervelend. Maar volgens mij zijn de andere kamers daar ook niet echt klein??

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dream castle ben ik nog nooit geweest. Ik heb nog nooit het geluk gehad voor een upgrade haha

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    daar hoop ik ook altijd op :p dat er problemen zijn, want dat pakt altijd positief voor je uit :D . Ook weleens gehoord dat iemand vanuit sequia lodge een upgrade kreeg naar het disneyland hotel!

Wij stoppen bijna altijd net vóór of net ná de tolweg. Daar heb je een wegrestaurant, met zo'n grote glazen brug die over de snelweg gaat..Dat is zo'n beetje halverwege. Daar eten/drinken we echt even voor 20 minuutjes ofzo.
    Daarna proberen we in 1 x door te rijden, maar het hangt ook erg af van files en plaspauzes.
    Wij vertrekken dit jaar denk ik rond 5.30 uur... Zodat we op tijd langs antwerpen zijn.

Over de kamers nog even: Wij hebben al wel 2x een newport bay + 1 x in sequia lodge een kamer gehad die net niet standaard was, doordat je aan het einde van de gang zat ofzo. Dus met mooi balkon + extra veel ruimte door dat de kamer niet de standaard vorm had :) Héérlijk.. maar het viel toen wel even tegen toen we wél een standaard kamer hadden als het ware, omdat die dus kleiner was.

16. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hebben echt nog nooit een upgrade of wat dan ook gehad. dit wordt de 10e keer maar zal ook wel niet. aangezien ik niet altijd op dezelfde naam en adres geboekt heb. ach nog 3 weken dan zijn we lekker in disney. dreamcastle ben ik nog nooit geweest. uiteindelijk was steeds een disneyhotel het goedkoopst voor ons.

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Tja, daarvoor en daarna ook nooit een upgrade gehad. Zal nu ook wel niet. Maar we hebben er wel bijgezet dat we op huwelijksreis zijn (is eigenlijk ook zo, we zijn nog niet weggeweest), dus wie weet??

Het is september, nu komt het voor iedereen lekker dichtbij!!!

Ik zit alleen heel erg te twijfelen hoe laat we nu het beste weg kunnen gaan... Antwerpen is eigenlijk altijd shit, maar we willen wel graag direct het park is als we er zijn. Wat is nu een handige tijd, iemand tips??

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dan zou ik zorgen dat je rond zeven uur antwerpen voorbij bent. Of rij je in het weekend ik weet ff de datu
    Niet dat je vertrekt. In het weekend maakt het niet zoveel uit.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben overigens ook geboekt :) . Voor Newport dus, met meer-zicht. Vind ik toch altijd wel érg mooi... en wij hebben alleen het 4 uurtje erbij geboekt.

Verder hebben we kamers gevraagd vlak bij de lift, m'n vader loopt met 1 kruk en we hebben in newport weleens in de achterste kamer gezeten. Mooi - maar zeker 10 minuten lopen vanaf de lift! Erg vervelend als je dán even iets vergeten bent..

20. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Heerlijk zeg geboekt en ook nog meerzicht dat gaat ons niet lukken in santa fe hahaha. Voor mijn werk ben ik bezig om een twee daagse reis in februari te regelen dan gaan we naar cheyenne. Met een beetje geluk ga ik dus drie keerin een half jaar. Jeetje dat is me nog nooit gelukt hahaha

Deel Deze Pagina