Wij zijn altijd al rond een uur of half 6 antwerpjen voornij nooit geen problemen eigenlijk. Het is altijd rond parijs drukker in die 14x dat we geweest zijn hebben ee 1x file gehad en1x een sneeuwstorm haha
@Tinkerbel, ik weet niet of we je nog 'zien', maar alvast heeeeel veeeel plezier gewenst! Athina, wij gaan ook naar NPB, wat kun je doen om zo'n bijzondere kamer te krijgen? Of is het een kwestie van geluk hebben? Het is inderdaad september, hier schiet het ook al op, morgen over een week gaan we al! Ik zie nu al op tegen het pakken...Maar niet te lang mee wachten denk ik..
Oh, meiden. Ik heb het zo druk met de laatste dingen voorbereiden! Echt belachelijk, wassen. Auto leeghalen met alle troep die ik niet nodig heb. Dan auto uitzuigen. Keuken is ook nog steeds niet helemaal klaar, loop ik ook nog steeds tussen door te doen. Loop nog steeds te bedenken hoe ik 2 buggy's en een koelbox en een sporttas allemaal in die kleine Twingo moet gaan proppen. Morgenochtend begin ik met inpakken, dan tussen de middag moet ik nog even langs bij mijn oma die gaat ook dit weekend op vakantie. En dan morgen middag maar weer verder inpakken, en dan zaterdag nog even werken van 7.00-16.00 (werk bij AH) en dan als ik thuis kom zaterdag kinderen en wijzelf snel onder de douche gooien. Dan als de kinderen slapen, broodjes smeren koelbox vullen. Vast zoveel mogelijk troep in de auto gooien. En dan slapen en dan om 3.30 gaat de wekker en dan gaan we!!!!!!!!!!! Maar tot die tijd Oja, we zijn gisteren ook nog naar de Efteling geweest.
@tinkerbell: Kun je voor je oudste geen wagen huren in disney? Wij gaan dat dit jaar wel doen, ik vond ze er altijd wel comfortabel uitzien... Scheelt weer ruimte. Succes met inpakken verder!
Oh leuk, Efteling! Wij vertrekken op 26 september, dat is een maandag, niet echt een lekkere dag qua files, maar denk dat we er in Nederland niet zoveel last van zullen hebben 's nachts. Ok, dus tussen 6 en 7 bij Antwerpen, dat moet ons wel gaan lukken. Heel veel plezier Tinkerbel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ooooo meiden als weeronline gelijk krijgt hebben we super mooie dagen komende weken in marne la vallee. ik hoop zo dat het klopt. tinkerbell heel veel plezier. ik kijk nu al uit naar jullie foto's van het eten hahaha. hier nog 2 1/2 week wachten.
Hier gelukkig geen problemen met antwerpen... Hier kan ik een stukje binnendoor rijden zodat ik gelijk bij gent uit kom! Erg handig!!! Helaas duurt het nog even voordat we weer eens gaan mss toch dit jaar even een dagje op en neer rijden!
Ja, de voorspellingen voor september zien er goed uit! Volgende week, als wij er zijn, zal het rond de 20 graden zijn, lijkt me ideaal weer Wij hebben de tickets binnen, volgende week zijn de ID kaarten voor de kinderen klaar en hopelijk zijn we vrijdag onderweg. Ben benieuwd hoe het met de reis gaat. We hebben hier nog ergens een portable dvd speler liggen, die moeten we nog even aan de praat zien te krijgen en ik zal nog even wat disneyfilms branden Gelukkig is onze auto wel vrij ruim, maar ik pak standaard te veel dingen die we weinig gebruiken en te weinig dingen die we veel gebruiken..
O ja, ik las dit nog op een review site: Tip: vraag bij de receptie kaartjes voor ontbijt in Plaza gardens restaurant in het Disneyland Park. Zonder bijbetaling. Zelfde ontbijt maar zonder wachtrijen. En je bent mooi de drukte bij de tassencontrole aan de ingang voor Iemand dit weleens gedaan?
van dat ontbijt heb ik 1x gedaan toen was het nog in fatasyland. ik vind het tegenvallen er stond niet meer als in santa fe en het was druk. maar je bent idd wel gelijk in het park. maar in vind die tassencontrole wel meevallen eigenlijk. het weer heb ik nog niet gezien hopelijk niet zo heet as vandaag pffff
tot de 16de is het heerlijk weer haha wij gaan de 20ste maarja tis nog een eindje weg voor de juiste voorspelling. we zien het wel. We hebben redelijk vaak goei weer daar. 1x dat we 3 dagen regen hadden en dat was wel minder idd maar ook daar wen je aan. Maar toen hadden we geen kleine dat zal nu wel anders zijn denk ik
zal morgne ff bijlezen zijn net trug van weekie oostenrijk. was erg mooi en ons meisje heeft dr eerste tand eruit woehoe.
Dames, weten jullie dit misschien? Omdat we in een disney hotel logeren, hebben we 'happy hours' vanaf 08.00. Als we om bijv. 09.00 er zijn, mogen we dan het park al op? Of mogen we alleen vanaf 10.00 inchecken bij het hotel en vanaf die periode het park op???
Volgens mij kun je al inchecken als je er om 9 uur bent, lijkt me dat je dan ook al het park in mag? Staat het nergens op de website bij hotelinfo ofzo??
veel plezier tinkerbel!!!!! is een id kaart maar 9 euro joh? das niet slecht waar kun je dan ook weer overal heenreisen? is alleen voor europa toch, mdat we dus in dld wonen. maar dan is het nog een keer te doen tegelijk hoef ik neit twee keer naar apeldoorn te crossen. wij hadden ook geen problemen met antwerpen. zijn idd ook over de tolweg geweest en bij dat restaurant geontbijt die over de weg gaat met glazen brug hihihi. wij reden er 6 a 7 uur over en zijn smorgens om 5 uur vertrokken. waren rond de iddag in disney was echt perfect. weet niet of je de eerste dag al om 8 ur erin kan want je moet natuurlijk wel eerst je kaartjes halen. en je moet vaak als je dus fantasieland in wil ook je kamer gegevens laten zien. want niet iedereen mag naar achter toe. allen de mensne die ook in disneyhotels slapen. ze checken dit echt wel. park gaat al wel vroeg los je kunt dus wle in man street rondhuppelen maar zonder kamergegevens dus niet verder. dan is alles nog afgesloten. nou ga mezelf weer f lekker maken met anbiedingen zoeken hihihi. oostnerijk was erg mooi maar vond het verschrikelijk steeds weer te bedenken wat ik moest eten maken of halen ed. dus wat dat betreft doe mij maar alin of disney hahah
Ja, mama Suus, ik betaalde per kind 9,20 voor hun id kaarten, valt idd erg mee, vooral als je ziet dat ze voor volwassenen 45 euro zijn...En volgens mij zijn ze in Europa geldig, op deze site staat een lijst: Nederlandse identiteitskaart - Paspoortinformatie.nl Leuk dat jullie nog even zijn weggeweest, lijkt me een mooi land, Oostenrijk. Ja, ik vind het hier thuis ook al lastig om te bedenken wat we nu weer moeten eten, laat staan op vakantie Kon trouwens bij de hotelinfo niet vinden of we vanaf 09.00 al welkom zijn...