ik ben zo benieuwd hoe tinkerbell het heeft. ik hoop dat het weer daar een beetje lekker is. hier het gisteren aan de knullen verteld en die hebben er zin in. nu nog 2 1/2 week en dan gaan we al bijna.
haha nee dat niet. ze gingen vandaag naar de dierentuin met de creche dus ze waren daar zo vol van. dat ze niet zo enthousiast waren als we hadden verwacht. haha, maar dat komt wel als we er zijn hoor. en hoe dichterbij in de buurt hoe enthousiaster ze worden.
Haha, je kan echt niet wachten totdat je die gezichtjes ziet denk ik?? Ben echt benieuwd hoe Zoë het vindt. Zelfde als met vliegen, ik ga de week ervoor naar Barcelona met haar...pff best spannend!
is idd prachtig hoor die koppies als ze daar zijn, en dan daar heen en daar heen en daar heen haha geweldig. ons mannetje toen ook al was ie nog maar 9 mnd hij vond het super keek echt zijn ogen uit. vooral fantilusion vond ie toen super met zijn mond los zat ie te wijzen hihihi. @edge hihi ook nog vliegen ervoor die kleine meid boft dan idd maar.
Leuk hoor!! Oh ja, ik vroeg me nog wat af, ik zit te kijken bij het menu van Walt's, maar vraag me af hoe dat zit met een gerecht voor Zoë? Betaal je dan voor een kindermenu? Aangezien er steeds prijzen staan vanaf 3 jaar...ik word er niet echt wijzer van. En of het ook geschikt is voor haar? Denk het wel toch? Of worden we weggekeken daar?
Oh heerlijk hoor heel veel plezier alvast en veel foto's maken he. Wanneer kwam tinkerbell nou terug? Ben zo benieuwd hoe ze het gehad hebben en naar de foto's natuurlijk
Dank je wel young flower. Ik ben ook benieuwd naar Tinkerbel, volgens mij gingen ze 4 dagen he? Er zullen zeker veel foto's en video's worden gemaakt. Ik ga nu maar beginnen met pakken!
ik wil oohook!! Nog nooit geweest, ik hoop dat we volgend jaar gaan (mijn ouders zijn dan 35 jaar getrouwd en ze willen met het hele gezin incl. aanhang en kleinkinderen naar Parijs). Maar nu beginnen ze ook over Kernwasser Wunderland. :S Hopelijk wordt het toch disneyland
Ik ben nog nooit inkernwasser geweest dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik denk dat disney voor kindjes veel meer aanspreekt. Laat ze dit topic maar lezen hahaha
Dames ik ben er weer!!!!!! En het was helemaal GEWELDIG!!!!!!!! We wilden helemaal niet meer naar huis, de kindjes ook niet. We zijn afgelopen nacht thuis gekomen om 3.00 in de nacht, dus we zijn nu behoorlijk brak. Ik heb heel veel foto's van het eten gemaakt hoor voor jullie. We zijn nu even eerst alles aan het uitzoeken. Als ik de mooiste heb kom ik ze hier posten. Dan maak ik meteen een leuk trip report voor jullie. Maar moet nu eerst even bijkomen en heel veel wassen We hadden echt prachtig weer, beetje regen tussendoor. Was wel jasjes weer. Maar naar wat ik hoor hebben we beter weer dan jullie hier gehad in Nederland. Dus nog even geduld en hou het forum goed in de gaten, ik hoop vanavond of morgen.
wekom terug YF!!! fijn dat jullie het zo goed hebben gehad daar en lekker weer.Ben benieuwd naar je TR en je foto,s!! Zo hier effe rust pfffff sem is zo vervelend de laatste dagen en ik ben doodop van het zwanger zijn. En dan moet ik ook nog al die spullen in pakken voor disney wanneer moet ik dat doen he lp!!!!! haha. Ik heb wel al spullen gekocht voor disney poncho,s enz. nog 6 dagen werken en dan hebben we 3 weken vakantie!!! ben er wel aan toe haha. Hopelijk hebben we ook mooi weer in disney.De reispapieren waren wel an binnen nu nog de id ophalen
Fijn dat je goed weer hebt gehad tinkerbell. Ik kan me voorstellen dat je geen zin had om naar huis te gaan. Wat waren jullie laat thuis zeg. Enne Ninja ik moet nog hoor whahahah
Nou eens kijken waar zal ik eens beginnen..... Zondag ochtend 4 uur, mijn zoontje wist namelijk wel dat we gingen naar Disney maar hij wist niet wanneer. Dus toen we hem om 4 uur wakker maakte wiste we niet goed hoe hij zou reageren. Maar het was meteen springen van vreugde Kinderen hebben het de hele 6 uur echt geweldig gedaan! Ik ben zo trots op ze. We hadden dvd schermpje mee en veel speelgoed, helaas veel regen onderweg dus even rennen en spelen in een buiten speeltuin zat er niet in helaas. De rit ernaar toe ging super snel, om 11.30 zagen we de eerste witte Mickey Mousse borden. Zoontje op de achterbank ging finaal uit zijn dak, dochter lief was in slaap gevallen Zo rond 12 uur reden we Cheyenne in, en kwamen we al gauw tot de ontdekking dat het super druk was. het was echt duidelijk nog hoogseizoen. De kamer was gelukkig al klaar! Even snel de kinderen de hotel kamer laten zien en toen snel de pendelbus naar het park genomen. In het park zijn we als eerste een rondje met trein wezen doen aangezien dit de laatste dag was dat hij zou rijden. Na de trein zijn we naar de Tarzan show geweest, was een heel groot succes bij de kinderen. Wij hadden hem al een paar keer gezien maar met kinderen is alles toch weer anders. En toen kregen we zomaar gewoon van 2 mensen hun vip passen uit New Port bay! Mochten we de hele zondag gewoon doorlopen bij de fast passes. Super, dus nog even snel Buzz gedaan en Peter Pan. Toen was het alweer 17.30 en moesten we snel terug naar Cheyenne, want om 18 uur hadden we gereseveerd bij de Chuck Wagon. Was voor ons ook de eerste keer dit buffet. Nou dames hier komen de vreet foto's hoor het was heerlijk en heel rustig wat aangenaam was aangezien je in het park je kont niet kon keren.