Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik zit net te kijken voor september. maar de week dat we evt kunnen moeten we voor de knullen het volle pond betalen. hmm op die manier krijg ik het nooit voor elkaar om mijn man om te praten natuurlijk. scheelt ff 400 euro zeg

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    a das balen zeg!! hoe oud zijn je jongens?

3. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    4,5 en bijna 3 dan heel gek als ik een week eerder weg zou kunnen zijn ze gratis, maar dan niet. en vanaf november zijn ze wel weer gratis. hmm toch maar eens bij het reisbureau vragen. lijkt me niet dat ze 1 1/2 maand wel het volle pond moeten betalen. ookal staat het op disneylandparis.com ook zo

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Heb je ook al eens gekeken bij d-reizen ofzo.

Waneer wilden jullie gaan?

Mijn nichtjes worden bijna 4 dan en zijn nog wel gratis in sept. Ze gaan van 16/19 sept hebben geboekt via oad

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    het is tot 20 sept gratis. en als we gaan moeten we 25 of 26e vertrekken en dan moet je dus volle pond betalen. overal waar ik kijk.ik heb ook alleen de nieuwe boekjes liggen niet de oude dus kan niet zien hoe het precies zit met die acties voor die kids

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    raar op de disney site staat dat kinderen tot 6 jaar gratis zijn. verblijf tussen april en nov. Sept valt daar toch ook tussen

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hey als ik bij oad zelf kijk zijn ze wel gratis wat gek zeg. hmmm nu mijn man nog zo gek krijgen hahaha

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    toch een foutje dan op d-reizen en disneylandparis.com gek hoor

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hopelijk kan je je man overhalen.

Of je geeft het gewoon kado ergens voor haha dan moet ie wel

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    haha duur cadeau dan hoor zou ff niet weten waarvoor of mijn zoon moet een heel groot vervroegd verjaarscadeau krijgen haha vanavond maar eens vluchtig erin gooien kijken hoe hij reageert. ach hij heeft toch dan een week vakantie waarin hij geen plannen heeft.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    haha ken het probleem met mannen die niet willen. ik zit expres niet op dlpr omdat ik mezelf dan alleen maar lekker loop te maken haha. heb toen ook veel gehad aan info op magischenachten.nl kinder tot 6 zijn jah altijd gratis al jaaaaaaren ze hebben dan alleen af en toe een extra actie in voorjaar dat ook tot 11 gratis is. die zijn wij dan nodig met een paar jaar hahaha. anders krijg ik het ook niet voor elkaar. wij boeken trouwens altijd via arke dat is voor ons altijd nog goedkoopste oplossing geweest met vliegen en auto. bus heb ik een keer met oad gedaan maar dat was ramp noooooit weer met de bus naar disney haha. was samen met me ma special aanbieding met een ander feestje erbij. maar wat een ramp zeg eerst door heel ned mensen halen (kwamen uit noorden0 en toen moest ie nog pauze om de zoveel tijd voor het roken wat de chauffuer dus zelf oook deed dus extra veel stops. heenweg duurde 12 uur......

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ja met de bus is echt hel ja. Wij gaan altijd met de auto. En het kan zijn dat als de jongens groter zijn dat we met de trein gaan vind ik ook wel relaxt. Ik heb het geluk dat mijn moeder om het jaar wel wil gaan

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ninja2, bedankt voor het schema! 19 uur lijkt me echt lang zat. Zeker als je bedenkt dat het park al om 8 uur open gaat.

Wij hadden al z'n vermoeden dat er een hoop attracties gesloten zouden gaan worden die eerste week van september. Dus wij hebben heel slim gedaan, wij gaan 4 t/m 7 sep. En die 4 sep valt op de laatste zondag in het hoogseizoen, dus dan is het park nog mooi tot 23 uur open. En pakken we nog mooi even de dingen mee die vanaf maandag zijn gesloten. En ik ben nu wel heel blij dat we dat gedaan hebben, anders hadden we de trein gemist en had ik hier wel een heel verdrietig jongetje gehad. ;)

Nu kunnen we gewoon lekker vroeg eten, en als het park om 19 uur dicht gaat nog even lekker relaxen met de kids op de kamer. We hebben thuis geen bad, dus alleen dat wordt al feest voor de kids (en voor hun mama!) ha ha.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das lekker nog ff de fantilusion en vuurwerk. das zo mooi hadden wij laatste keer ook erbij op onze laatste avond ook relaxed dus haha kid waren bekaf erna de oudste sliep zelfs in de buggy toen we het park nog niet eens uit waren haha. en de jongste die toen 9 mnd was vond het super al die lichtjes zat met zijn mond los en hele tijd maar wijzen...

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het wel jammer dat ik de parade en vuurwerk mis maarja dan hadden we nog geen vakantie helaas en nu is het ook wel een stuk goedkoper.

Zijn alle attracties open tijdens die magische uren? wij gingen altijd naar kyriad dan gelde dat niet

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nee volgens mij is dan niet alles los alleen paar dingen in fantasyland. zoals draaimolen en its a small world. wij hebben er toen ook gebruik van gemaakt omdat we dus altijd in santa fe zzitten gelde dit ook. maar voor bijv btm moesten we ook gewoon voor het touwtje staan en erna heel hard rennen wilde je snel erin haha. heb dit de laatste dag met onze dochter gedaan want was altijd een uur wachttijd en konden zo doorlopen. zodra we klaar warne wilde madam nog een keer maar was de wachttijd alweer 3 kwartier. ik heb altijd gezegd ren neit voor een atractie maar heeft dus wel echt geholpen hahaha en helemaal met kids is een zo kort mogelijk wqachtrij natuurlijk super fijn.

ook de andere parades zijn jah gaaf. zelf ben ik ook al 2 keer in jan geweest ook mooie rustige tijd tis goedkoop en je hebt heel veel uitverkoop van kerstspul ook echt super. en we hadden vaak dan ook nog vuurwerk van chinees nieuwjaar in feb begint vaak eind jan al. met de mensen waarmee ik toen geweest ben kon ik toch neit in grote achtbanen , 1 keer met me ma, en een keer met nichtje en oma. kregen we toen voor onze verjaardag hihihi

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Er is idd niet veel open met de magische uren. Dombo, peter pan, carroussel verder kan ik het me niet herrineren ook it's a small world was pas later open toen wij er waren. Ik vond het dan ook niet echt bijzonder hoor die extra uren

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij gebruikte ook altijd die extra uren om dingen te doen inderdaad waar je normaal overdag uren voor in de rij staat. Zoals Peter pan en Dumbo.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Heb trouwens gehoord op het DLRP forum dat het Plaza Garden een echte aanrader is om een keer te ontbijten! Het schijnt heel luxe te zijn, je mag er alleen maar 1 keer in je reis daar eten. En er is niet altijd plek helaas. Maar we gaan het zeker proberen!

En we zijn inderdaad super blij dat we het vuurwerk nog even meepakken en Fantalusion! Wij kennen hem al maar de kinderen nog niet.

Deel Deze Pagina