Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ben toch blij nu dat we later in september gaan haha. Hoe ging het met slapen enz met je dochter? Sliep ze gewoon in de buggy

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    emma en ariel:

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ja! en ze slaapt normaal nooit in de buggy, ha ha. we moesten nog lachen ze is zelf een keer in Pirates in slaap gevallen!

in de avond viel mijn zoontje ook onder weg naar het hotel in de buggy in slaap, was heel blij dat we er 2 hadden mee genomen hoor. hem konden we gewoon slapend in zijn bed leggen. emma ging iets moeilijker, die lieten we tussen ons in in slaap vallen en daarna legden we haar in he camping bedje.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    trouwens we kwamen op de kamer geen camping bedje, wij bellen en toen we terug kwamen later op de middag stond er een heel schoon net omgemaakt bedje. ik had zelf lakens meegenomen was niet nodig.

Meiden ik ga slapen, de korte nacht begint op te breken. Spreek jullie morgen. Weltrusten;)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    kun je bv bij de hamburgertenten(om het zo maar effe te noemen haha) ook dingen voor de kleine los bestellen? want z,n heel menu gaat vanaf 3 jaar en bovendien kan hij dat ook niet op.

En als je in een tafelbediening restaurant zit. kun je daar dan ook alleen een klein gerecht bestellen ipv van een heel menu?

echt erg ik ga er nu voor de 15de keer naar toe haha maar er voorheen nooit op gelet hoor

6. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wat een leuke tripreport. Maar wel gek van dat opmeten hoor. Ik ben dan ook blij dat grote J 1.05 is nu dus geen probleem ermee. Wat ziet het eten er goed uit zeg. Die kebab is wel wat voor mijn man hahaha. Was bij die chuck wagonook een speelhoekje zoals bij santa fe of niet?

Ninja volgens mijnkan je altijd wel losse patat bestellen overal hoor

7. floor30

floor30 Actief lid

23 jun 2009
    327
    11
    18
    Wauw Tinkerbel bedankt voor je verslag! Wij vertrekken morgen!!!!!

Nu dus druk met inpakken ed. Vraagje weten jullie of je bij Disney mag parkeren als je in een geselecteerd door Disney hotel zit? In de reis papieren hebben ze het alleen maar over de bussen.

Moet vanmorgen ook nog naar het CB voor wegen en meten van mijn jongens, ben benieuwd wat er uit komt! Weet ik meteen waar ze in mogen.

@Tinkerbel, weet jij of je voor een restaurant nog kan boeken als je al in je hotel bent, of moet dat echt bij boeken als je je reis boekt?

Nu weer verder met inpakken.....

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Floor een restaurant kan je ook boeken bij aankomst. In city hall kun je dit doen. Als er plek is reserveren ze voor je. Heel veel plezier gewenst.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    volgens mij kan je dan niet parkeren bij disney maar vanuit de hotels gaat toch wel een pendelbus.

Nou begin ik te twijfelen haha misschien effe bellen..

restaurant kan je gewoon op de dag zelf reserveren mits er plek is maar dat zal vast wel in september.

Veel plezier!!!! het gaat mooi weer worden geloof ik

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Floor: Wij mochten bij aankomst de auto gewoon bij de receptie parkeren. Daar mag je maar 30 min staan, is alleen voor inchecken. Daarna krijg je een apart parkeer terrein toegewezen voor de kamer van je hotel. Dat is gewoon op het Disney hotel terrein. En dan kun je kiezen om met de pendelbus naar het park te gaan of gaan lopen. Maar de auto blijft bij het hotel staan. Is dit wat je bedoelde met je vraag?

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oja, Floor. Heel veel plezier! Maak er net z'n top tijd van als ik heb gedaan.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    floor, veel plezier gewenst het weer klink goed dus leker genieten.

tinkerbel, klinkt goed hoor lekker druk hihihi. wel gemeen idd van het meten zeg. onze dochter hebben ze geen een keer gemeten terwijl dit ook niet echt en megalang kind is. appart he dat die kleintjes dan ineens wel in de buggy slapen hihihi. hier net zo onze meid met 1,5 ook die sliep nooit iin buggy maar als je dan op vakantyie bent gaat het vanzelf. en ons mannetje nu dus ook. vorige wk heeft ie ook paar keer geslapen in de buggy erg prettig. wel lastig dat ie nu stuk is maar goed moet ff op zoek naar een nieuwe haha.

leuke fotos ook.

@eten kids, wat wij overal doen is een portie patat bestellen met een extra bord en vork. ze kijken ons soms dan wel raar aan maar ben echt neit van plan voor beide kids een bord te bestellen. de oudste is dan wel 5,5 maar eet echt weinig (is ook te zien magerelat) en tjah de jongste kijrgt ook een portie niet op hoor. miss denken die mensen dan dat we te zuinig zijn maar vind het echt zonde van het eten en dan natuurlijk ook wel vor het geld haha. als we ergens weten dat de porties voor ons ook mega zijn bestellen we ook wel alleen voor onszelf en eten de kids mee. zo was het ook in disney bij de sportbar in de village. die porties waren erg groot en ons meisje wilde niks alleen een kaal broodje (die ze heel aardig van een nederlandse ober kreeg, speciaal vooor dr gejat zei die hihihih) uiteindelijk heeft ze ook nog wat patat van ons mee gesnoept.

nou ga me maar weer voorbereiden ga straks ff naar een klerebuers want madam die groeit uit dr kleren haha alle shirts met lange armen zijn te kort kwam ik achter dus ze gebruikt weer wat voor school.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb overal gewoon een extra bord gevraagd, en ik zei ook gewoon is voor de kinderen dan kunnen ze delen. Werd helemaal niet moeilijk over gedaan.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Heel erg gaaf! Al moet ik zeggen dat als ik zoiets zo kopen voor mijn kleine man, er erg weinig geslapen gaat worden denk ik:D
    Maar super mooi ding!

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi dat dacht me ma dus ook al die zei al dan zit is de hele nacht broem broem takoe takoe (takoe is takel) maar goed ik ga hem bestellen!!!! me ouders willen meedoen dus dan bestellen we metene hele pakket dus bed matras dekbed en overtrekken. zij nwe in een keer klaar en krijgt ie met kerst een kleinigheidje hahah nee hoor hihihi

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh dat bed is inderdaad erg gaaf ja!

18. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wat een super gaaf bed. die zouden mijn kids ook wel graag willen hoor

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    woehoe heb hem ook al besteld komt deze wk binnen ben benieuwd. nu nog op zoek naar een klein dekbedje en natuurlijk overtrek van cars het liefst met takel erop natuurlijk

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal

Deel Deze Pagina