leuk verslag ! Ook omdat onze kinderen straks ongeveer even oud zijn als jouw kindjes . Wat dus wél inhoud dat we met diezelfde 1.02 grens komen te zitten misschien, maar onze dochter houd niet zo van harde geluiden, dus btm zal ze misschien toch niet inwillen.... sowieso eerst Casey Jr maar proberen
Zo ik heb alvast ingepakt en het paste allemaal in 1 boodschappen tas. Nu komt er alleen nog een tas met eten en drinken bij en dan zijn we klaar. We kunnen dus misschien toch een verstelbare buggy meenemen.
Dat kan ik me voorstellen tinkerbell. Ondanks dat ik in februari en april ga ben ik dat ook altijd als ik hoor dat mensen weer geboekt hebben haha het wordt ook net voor niets de tiende keer nu
Wij zijn terug! En het was geweldig leuk!!! De kinderen keken hun oogjes uit! Binnenkort even een verhaaltje over de vakantie; ben nog druk bezig met uitpakken!
ja hier al helemaal klaar. morgen vertrek ik al naar de camping dus vandaag moest alles klaar staan. het staat voor de deur om in te laden. en dan zondag gaan we mijn man ophalen om s'avonds in bussy neer te strijken. De jongens stuiteren al helemaal hebben helemaal zin en wij ook. het wordt 20 graden met zon dus heerlijk weer.
dat is idd perfect park weer zeg niet te warm niet te koud en droog echt super dus. heb net weer ff mezelf gek gemaakt haha is jah nu 40% korting haha is dan in januarie maar 354 euro pff das ja niks voor 4 dagen....... maar jah word hem niet zijn andere dingen die voorgaan. maar deze aktie hebben ze elk jaar rond deze tijd toch??
welkom terug maansteen!!! Ben benieuwd naar je tr. Mama suus die aanbiedingen heb je idd elk jaar hoor. Zijn gewoon bepaalde maanden die erg goedkoop zijn. YF jullie gaan ook al bijna!!! hier is ook alles bijna gepakt. Ik wil maandag niets meer doen moet namelijk het weekend werken en ma uitrusten want ik heb onwijs veel last van me bekken helaas had gehoopt dat ik er in disney nog geen last van zou hebben maar ja. dan maar alles op zijn gemakkie
ninja, zo das minder dan idd, dat word van bankie naar bankie huppelen..... beter dat idd die aanbiedingen elk jaar zijn haha alleen wat minder dat volgend jaar onze meid verplicht naar school moet dus in de vakanties moet. nou jah dat zien we dan wel weer. het lukt jammer genoeg nu echt niet. heb gister ook nog ff bij zeeman geshopt voor ons vond ik idd de troley ook te klein. maar heb wel een leuk kussensloop van cars gehad voor de kleine man en nog een tisseu doos van blik daar heb ik nu de kontendoekjes in hihihihi ok leuk.
Goedemorgen allemaal, We hebben even een dagje rustig aangedaan gister, en zijn weer redelijk in het alledaagse ritme. Disney was echt super, we hebben 3 geweldige dagen gehad en het vloog voorbij! De aankomst in New port bay ging niet zo soepel, we kwamen rond 12 uur aan en werden meteen te woord gestaan, maar onze kamer was niet geboekt...Dus moesten we echt tot 15 uur wachten, omdat ze alles rond wilden krijgen... We zijn dus gelijk naar het park gegaan, en de kinderen wisten niet was ze overkwam, het was allemaal zo overweldigend! Die koppies, zo mooi om te zien Het was de eerste dag bewolkt en we hebben een paar spetters gevoeld, de andere 2 dagen was het heerlijk, lekker zonnetje en niet te warm. We zijn in Small world, dombo, de draaimolen en de theekopjes geweest. En we hebben bij toad hall fish and chips gehad, was heerlijk! Zeker een aanrader. Rond 17 uur gingen we naar het hotel, de weg er naar toe was prima te doen. We kregen een kamer op Admirals floor, waar een stapelbedje srond voor de oudste, dat vond ze superleuk. Het babybedje voor de jongste werd nog gebracht. We gingen eten bij het a la carte restaurant in NPB en dat was behoorlijk aan de prijs, maar het eten was dan ook wel erg lekker. Daarna gingen we weer naar de kamer, de kinderen waren bekaf (en wij eigenlijk ook wel). Het was best gehorig, we hadden wat last van spaanse mensen die nogal met volume spraken....Oordoppen in gedaan en het ging wel weer. 's ochtends mochten we ontbijten in Captains quarters, dat was zeer uitgebreid en we werden aan de tafel bediend. We hadden ook nog wat eten en toetjes meegenomen. Rond 9 uur kwamen we aan en helaas waren veel dingen nog dicht. We zijn nog een keer in dombo geweest en vervolgens in het treintje, om het hele park te bekijken. Het was toen nog lekker rustig. Daarna zijn we in autopia geweest, Buzz laser blast (cool) en Captain EO (was wat 'verouderd'). We hebben geluncht bij Buzz pizza planet, maar dames, doe dit niet! Het is je geld echt niet waard; de pizza's zijn nog slechter dan diepvries en ze zijn koud. De pasta ging nog wel, maar was ook niet bijzonder en je hebt heel weinig keus! De enige tegenvaller wat het eten betreft... Die middag gingen we naar de studio's, daar hebben we de Stitch show gezien en en Animagique (vooral de laatste was zeer gaaf!!!, ook voor de kleinsten!). We zijn nog in de vliegende tapijten geweest en toy slodiers parachute drop. De jongste vond de drop nog een beetje eng... Voor we het wisten was het alweer 17 uur, dus gingen we naar Annette's diner (ook op aanraden van jullie) en het was heerlijk eten! Ook nog een paar mensen op rolschaatsen gespot! Daarna ging mijn man met de jongste naar de kamer en ben ik nog met mijn dochter naar panorama (die grote luchtballon) geweest, maar het duurde heel lang, dus zijn we ook maar weg gegaan. Die avond sliepen de kinderen als roosjes.... De laatste dag zijn we nog tot 15 uur gebleven, omdat we niet midden in de nacht thuis wilden komen. We hebben frontierland bezocht en zijn in het spookhuis geweest (erg fascinerend, dochter willde wel heel vaak horen dat het niet echt is). Ik wilde ook nog heel graag met haar in de BTM, maar die had technische problemen. We vonden het ook zonde van de tijd om daar lang te wachten, dus dat moet maar de volgende keer. Als laatste zijn we nog een keer in small world, dombo en de draaimolen geweest en toen hebben we nog even geshopt in de village. Wat we niet hadden verwacht, was het feit dat het nog zo druk was buiten het seizoen, we hebben gelukkig geen uur in de rij gestaan, maar toch hadden we het idee dat we af en toe door de kalverstraat liepen.. We hebben best veel disney figuren gespot en staan met mickey, goofy en rapunzel op de foto. De foto's moet ik nog op de laptop zetten, maar dan plaats ik hier ook wel een paar. Kortom, een geweldige tijd gehad! Ging veel te snel voorbij! Foto's volgen nog...
Wat hebben jullie het leuk gehad zeg. Jammer van die pizzab bij buzz zeg. Hoe labg hebben jullie over de terugreis gedaan? Hebben Jullie veel file gehad? Dan weet ik het nl voor volgende week hahaha. Stoer hoor in de parachute drop geweest dat zie ik mijn oudste niet doen. Ik ben benieuwd naar de foto's. En hoe kan het zijn dat je boeking niet door is gekomen? Via wie had je geboekt?
fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! volgens mij hadden de spanjarden nog vakantie denk dat het daarom nog zo druk was. ik geloof dat ie tot de 14de ofzo vakantie hadden. heb je ook foto,s!! @ hier ik heb een blaasontsteking ben wel blij dat ik er nu achter ben want ik heb nu een kuur en waarschijnlijk ben ik er een heel eind vanaf in disney. ik heb echt z,n pijn en moet om de 10 min plassen
Bonjour!! Ook hier weer thuis jammer genoeg. Wij hebben het ook fantastisch gehad.(behalve maandag, ik lag ziek in het hotel). Toad hall viel bij ons erg tegen. Erg chagrijnig personeel en koud eten.Volgens mij ben ik daar ziek van geworden. De attracties waren weer geweldig en tijdens de parade viel me op dat alle wagens geurtjes hebben, wisten jullie dat? Mijn oudste zoontje werd nog geknuffeld door Knabbel(of Babbel) en Buzz was natuurlijk wel een hoogtepunt. Maar Star Wars was toch echt wel de topper. Als je nu vraagt wat was nou het mooiste dan gilt hij STAR WARS!!!! Ikzelf heb het meeste genoten van mijn kinderen, die koppies zijn echt onbetaalbaar. Voor wie nog gaat, heel veel plezier, geniet ervan het gaat zo snel! Groetjes Floor.
klinkt weer goed hoor meiden, als je er dan zo over nadenkt doe je eigenlijk maar erg weinig atrakties per dag he. ik snap dus ook een dagje niet echt dat wil jah niet dan moet je echt van te voren weten waar je in wilt.