Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    gewoon leuk

2. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    buffet ontbijt cafe mickey

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    leuke fotos young flower. ook op je hyves. ziet er erg lekker uit trouwens dat ontbijt. miss de volgende keer dus ook maar eens doen.

4. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Het ontbijt was zeker uitgebreid. Ei en spek en zalm zeker het geld waard en het scheelde heel veel qua drukte

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij zijn onlangs 2 dagen in disney geweest en 1 overnachting in het kyriad hotel, heb geen klachten hoor :) Was echt super!!!
    zeker te doen ook met de jongste van 22 maanden, vond Mickey echt leuk

(foto's op mijn hyves of facebook: dretjuhldp.hyves.nl / Andrea van den Hout | Facebook )

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    young flower. klinkt goed idd. al vond ik ontbijt altijd wel meevallen in santa fe. maar gingen dan ook al vroeg haha het liefst de eerste om 7 ur oid haha ben ja toch vroeg met kids. en slapen doen we dan thuis wle weer hahah.

@dretjuh,ook leuke fotos zeg ook die met de hoedenman van alice errug leuk die heb ik nog nooit gezien daar. lukte het een beetje dan in 2 dagen??? lijkt me zo kort

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk trip report hoor! Had echt het gevoel dat ik er weer een beetje was! ha ha. Wel jammer dat Prem. Class zo tegen viel. Vraagje, in Santa Fé hebben ze geen stapel bedden toch? Hebben je zoontjes samen in 1 bed geslapen dan? Ging dat? (die van mij zouden mekaar alleen maar het bed uit duwen;))

Leuke foto's ook! Inventions ziet er mooi uit. Wat voor soort eten was het? Kon niet helemaal duidelijk zien op de foto's.

Oja, ik stuur je ook even een pb voor hyves. Kan je ook meteen de rest van mijn disney foto's zien;)

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Die hoedenman hebben wij ook meerdere malen gezien

Inventions was veel vis veel soorten garnalen en lekkere stoofpotten. Ook een uitgebreid toetjes buffet met pannenkoeken taart toetjes en snoep. Erg lekker

In santa fe hebben ze idd geen stapelbed we hebben de bedden naar de muren geschoven en hebben beiden bij een kind in bed geslapen
    zodat ze er niet uit konden vallen en dat werkte goed. Wij zijn thuis lits jumeux gewend dus dan zijn die bedjes daar erg klein ineens ;)

Dretjuh als ik weer thuis ben van de camping zal ik ook jouw foto's eens bekijken

9. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Zo, eindelijk even bijgelezen, wat een leuke tijd hebben jullie gehad yf! Ziet er allemaal mooi (en lekker!) uit! Helaas heb ik geen hyves...

Het ziet er ook best rustig uit bij de buffetten, was het in het park ook een beetje te doen? (Waren de Spanjaarden al weer weg? ;))

Hadden jullie een planning gemaakt young flower? En die parades, ik vind het zo jammer dat wij maar een keer de helft hebben gezien...Volgende keer ga ik er meer op letten...

Hopelijk willen ze hier snel nog een keertje, de tijd vloog voorbij..En ik hoop dan ook wat langer te gaan, je ziet/doet/beleeft toch niet alles in die 3 dagen...Tenminste, ons lukte het niet.

Zijn er nog forummers die binnenkort naar Disney gaan? Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met kerst is, lijkt me zo gezellig.
    Mijn man is onlangs van baan gewisseld, dus kunnen we niet op korte termijn gaan, eerst even aftasten hoe zijn baas denkt over het schuiven met vakanties....Komt nog bij dat onze dochter vier wordt en naar school 'moet'.

Fijn weekend!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij zijn ook weer thuis!!! het was heerlijk super mooi weer iedere dag z,n 20/25 graden volop zon en lekkere rusitig in het park max 30 min wachten denk ik maar we konden bijna overal zo inlopen.

Sem vond het ook geweldig alleen hij had last van z,n kiezen dus spookte vooral in de nacht waardoor ik nu gebroken ben. Foto,s en tr houden jullie tegoed

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij zijn ook alweer aan het plannen voor volgend jaar 2012. ha ha. We denken dat het oktober herfst vakantie gaat worden.

Is iemand wel eens in de herfst vakantie geweest? Is het dan heel druk?

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oja, Young Flower, in welk hotel ga je de volgende trip als je 5 dagen gaat? Weer Santa Fé?

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    jeeej... topic gevonden... wij hebben geboekt voor kerstperiode.. we gaan begin december 5 dagen/ 4 nachten naar SQL... heb er zo'n zin in

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ninja, ooh leuk klinkt goed zeg dat mooie weer ook.

tinkerbel hihihi dus alweer ant plannen. haha had ik maar zon vent haha die van mij wil echt niet....... en me ma die wil wel maar kan niet want heeft slechte knieen zelfs shoppen is al lastig en ze wil niet rondgeduwt worden....

wij dus nooit in herfstvak geweest maar kan me voorstellen dat het dan druk is je hebt dan jah haloween. en dr zijn zat die dat natuurlijk super vinden.

ik ga nog wle proberen mijn vent volgend jaar te overtuigen want hebben nog geen vakantie met zn vieren gepland alleen ons weekendje berlijn haha. dus wie weet. en als ik een aanbieding vind die ong evenveel kost als bijv cp dan lukt het miss. maar moet dan wel voor het nieuwe schooljaar want dan is ons meisje 6 en dus leerplichtig. trouwens het is toch altijd tot en met 6 graits toch??? oftwel ons meisje word in april 6 dan is ze erna toch nog gratis??

majak. ooh lekker met de kerst dat wil ik ook ooit nog eens lijkt me geweldig. been zowiezo gek op kerst dus lijkt me de kombi van kerst en disney echt leuk

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ninja we hadden niet echt een planning. Alleen voor het eten

In februari ga ik met collega's 2 dagen naar cheyenne en in april 5 dagen naar new york

O seq lodge met de kerst dat is zo leuk lekker bij de bar aam het haardvuur zitten.

Meestal hebbem ze wel aanbiedingen dat zelfs kids tot 11 gratis zijn

Maansteen ik ben benieuwd naar je tr en foto's

Wij hadden niet zoveel spanjaarden wijkwamen juist veel nderlanders op de een of andere manier

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Joehoeeeee, wij gaan vannacht weggg!!

Leuke tripreport allemaal, ik ben wel benieuwd naar Inventions, zag mooie foto's, maar hebben ze echt alleen maar vis? Of ook vlees? Ik ben meer van vlees:).

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ze hebben zeker ook vlees hoor genoeg keuze. Veel plezier en we lezen snel je tripreporr

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    edge veel plezier!!!!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou hier mijn tripreport(ben er niet zo heel goed in hoor haha)

Dinsdag 20 september om 3.30 ging de wekker. Alle spullen in de auto gedaan en toen sem wakker gemaakt effe vlug een fles melk gegeven en toen vertrokken. Nou bleek meneer weer kiezen te krijgen dus hij heeft maar 30 min geslapen en de laatste 2!!!!! uur zitten mopperen wat een rit was dat zeg pffffff reden we nog verkeerd werd me vriend ook nog sjaggie en ik kreeg zo last van me blaasontsteking en krampen in me buik. Nou dat begon goed zeg. Aangekomen bij davy crokket was er iets niet goed gegaan met de reservering daar stond op dat we er maar 2 nachten bleven wat dus niet juist was maar gelukkig wrd het goed geregeld en was het snel opgelost. We konden nog niet in het huisje dus maar gelijk naar het park gegaan. de eerste dag hebben we wat kleine dingen gedaan en zijn we om 17.00 naar het huisje gegaan want we waren doodop. Alles klaargemaakt en daarna lekker naar de kinderboederij geweest enz om 20.00 lag sem op bed en wij niet veel later. eten hebben we gewoon simpel gedaan want we waren allemaal zo moe.

2de dag om 6 uur was sem wakker door zijn kiezen pffff was wel vroeg haha ontbijtje gehaald dat viel tegen we kregen niet veel voor 3 man(sem werd als baby geteld maar die eet soms meer als ik hoor haha)maar we kregen voor hem er niets bij erg slecht en me vriend vroeg om een extra broodje maar kreeg gewoon nee te horen dat vind ik toch wel een minpunt(als je bij santa fe zit ofzo kan je voor heel de dag eten en hier krijg je nog niet eens een extra broodje)

Toen op naar het park al lekker veel attracties gedaan in fantasyland. Om 12.00 naar studio,s gegaan waar me vriend de TOT heeft gedaan enz. verder een rondje gewandeld wat shows gedaan enz. Om 16.00 wouden we terug gaan naar het park werd sem erg vervelend dus toch maar naar het huisje gegaan. Op het park nog wat gedronken en een broodje gekocht in de winkel daar. Toen lagen we ook weer vroeg op bed dus hasha.

Dag nummer 3 meneer werd om 5 uur al wakker. Heb hem toen maar bij me gelegd en toen sliep ie nog tot 6.15 daarna weer ontbeten en naar het park gegaan. div attracties gedaan gegeten bij casy,s daarna naar studio,s gegaan tramtour enz gedaan en daarna weer terug sem heeft gespeeld in de speeltuin daar. Om 19.00 werden we het park uitgestuurd haha we waren de tijd vergeten. daarna nog naar village gegaan effe wat gewandeld en weer terug naar het huisje.

dag 4 alweer alles gepakt en naar het ander hotel premierre class gegaan. daar konden we pas na 14.00 betalen en inchecken dus zijn we naar studio,s gegaan. Wat kleine dingen gedaan sem vond het niet daar dus zijn we naar het park gegaan. Dumbo enz gedaan lekker gewinkeld enz het was heel anders met een kleintje erbij veel vermoeidender en ik had ook wel last van me bekken enz. maar we hebben het erg goed naar ons zin gehad prachtig weer gehad enz.

de zaterdag zijn we gaan ontbijten in kyriad en daarna met de bus nog effe naar village gagaan. om 12.00 zaten we in de auto en om 17.30 waren we thuis. Sem heeft gelukkig de eerste 3 uur van de rit geslapen en daarna was ie heerlijk lief gelukkig haha.

Ik zal nog wat foto,s uploaden

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    foto,s houden jullie tegoed maar kan effe niet uploaden ofzo

Deel Deze Pagina