Leuk verhaal hoor Ninja! Is vermoeiender hé met z'n kleintje. Hadden wij ook hoor dat gevoel. Was zo blij dat Emma geen last had van haar kiezen, ik was er ook bang voor. En je bent natuurlijk ook zwanger, dat is veel zwaarder dan lopen in z'n park de hele dag Ik was niet zwanger maar ik was ook gesloopt hoor aan het einde van de dag Ik zat ook wel eens te twijfelen om Davy te doen maar nu ik zou jou verhalen lees, laat maar. Ik ga liever naar Cheyenne of Santa Fe dan. Hopelijk lukt het je nog om wat foto's te uploaden!
Ik moet zeggen dat ik de volgende keer weer dc boek hoor ondanks het ontbijt! het was zo fijn met sem hij had een eigen kamer en kon lekker ravotten in het huisje! we hebben 1 nacht in een hotel geslapen maar dan gaat hij ook pas slapen als wij het licht uit doen en het muisstil is op de kamer dat is toch wel een nadeel vond ik en dat gedoe met de bus haha nu lekker op ons gemakkie in de auto en kon die nog lekker slapen
Ninja, is je album hier wel leeg? Ik had laatst ook problemen met foto's laden en toen bleek hij vol te zijn. Toen heb ik oude foto's gewist en toen kon het weer.
nee het ligt denk aan em foto,s ofzo want kan ze op div site niet uploaden krijg steeds foutmeldingen
dan zijn ze waarschijnelijk te groot. probeer het anders eens in een bericht te verwerken, dan wordt hij als bijlage erbij gezet.
Meiden wat is het stil hier jammer dat je de foto's er niet op krijgt Edge hoe hebben jullie het gehad?
Volgens mij wel. We zijn Disney rond. Mijn kinderen lopen nog steeds Disney dromend rond! ha ha. Mijn zoontje blijft het maar steeds over alle leuke dingen hebben waar hij in is geweest. En met avond eten zegt hij, ik moet goed eten dan mag in de grote mensen achtbaan. ha ha.
Mijn eigen laptop is stuk denk dat die van mij vriend is afgeschermd voor zijn werk daarom kan ik niet uploaden. Wij hebben nu vakantie en het is te mooi weer voor de laptop haha
mooi weer is het idd zeg ,alleen wat last van muggen en savonds wat frisjes. krijg dr niet veel van mee nu want werd vanmorgen vol met snot wakker hahaha ook zo typisch he vor dit weer. tinkerbel, mooi is dat he en het blijft hoor onze oudste heeft het er nog over die vond het ook zo geweldig.
Dag Dames, Heb weer even moeten bijlezen...De laatste weken hebben we het erg druk gehad; man van baan gewisseld, dochter aan het wennen op de basisschool en deze week zijn we bezig haar verjaardag voor te bereiden. De tijd vliegt... Maar wat goed om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad in Disney, 't is echt een onvergetelijke ervaring he? Mijn kinderen kijken nog heel vaak het filmpje terug en zingen dan 'it's a small world' mee, superlief Hebben jullie al weer geboekt voor de volgende keer? Het staat zeker op ons verlanglijstje, en dan willen we graag naar hotel new york, maar we wachten even af hoe het allemaal gaat met de bezuinigingen enzo, ik heb al een dag kdv ingeleverd, ' t gaat anders niet meer uit.... Fijne week!!
Hoi hoi allemaal, Wij zijn ondertussen ook weer terug van Disney, helaas. Het was weer erg leuk, maar ook weer zo anders omdat we nu natuurlijk Zoë mee hadden. We zijn om 3uur 's nachts gaan rijden en we kwamen om een uur of half 9 aan, lekker op tijd dus. We konden na het inchecken gelijk de kamer in dus dat was wel fijn. We hebben gelijk even gekeken, helaas geen upgrade hahaha. Kamer had 2 tweepersoons bedden, douche was ruim. Op de tv stond, welcome family ...... . Leuk. Hierna zij. We gelijk het park in gegaan en hebben we daar eerst nog gegeten bij Casey's. Van die grote hotdogs , Zoë een fruit bakje, vond ze erg lekker. Hierna zijn we weer verder gegaan. Zoë keek haar ogen uit, hoewel ze best bang was voor de figuren, erg jammer, maar ja ze is natuurlijk zelf nog niet zo groot. We zijn met haar in it's a small world gegaan, dat vond ze echt leuk, ze keek haar oogjes uit, de 4e keer begon ze al te klappen nog voordat ze binnen was, erg schattig. Buzz vond ze ook wel grappig volgens mij, we hebben een erg leuke foto van ons drietjes in de attractie. Peter Pan hebben we tijdens de magic hours gedaan, was erg handig want het was best druk na 10 uur. Dumbo ben ik samen met haar ingeweest, daar moest ze toch wel aan wennen. Net als toe we in Slinky zaten, die vindt ze niet zo. Cars daarentegen vond ze fantastisch, samen met pappa. Zo lief om te zien. Tja en verder hebben we veel rond gelopen en gekocht. Oh ja, ook wel leuk om te vertellen. We hadden gereserveerd voor Café Mickey op dinsdag (was zo druk dat er geen plek meer voor maandag was, ja, 10 uur in de avond, beetje laat). Dus wij erheen dinsdag avond, Gepetto stond er en Pluto, hartstikke leuk, maar daar dacht Zoë net even anders over dan wij. Huilen, gillen als ze te dichtbij kwamen. Mmm, dat was niet zo fijn voor ons allemaal, dus we zijn na 10 minuten maar weggegaan. Helaas, volgende keer beter. We zijn toen bij Annette 's gaan eten, ook lekker, maar toch anders. Maandag hebben we bij Ludwigs gegeten, was ook erg goed en woensdag hebben we bij Rainforest gegeten, we zaten achterin, dat was wel fijn want het is dan niet zo donker en het geluid van het onweer is daar niet keihard. Al met al lekkere dagen gehad, lekker gegeten, teveel geld uitgegeven, maar onwijs leuke souvenirs gekocht. In het bijzonder 2 glazen met onze namen erop en onze trouwdatum, kwam Remco mee, leuk hoor . Oh ja, over het hotel; het was erg gaaf om er eens heen te zijn geweest, maar ik blijf het achterlijk duur vinden. Andere hotels zijn ook erg goed voor een prijs die er sterk onder ligt. Maar ja, het blijft magisch hahaha.
@ edge... welk hotel had je? Ow.... als ik je verslag lees krijg ik er zo'n zin in... kan niet wachten... nog 2 maanden wachten voor ons
wowie... het disneyland hotel... hier blijft dat helaas een droom.. wij gaan in december en gaan maar simpel naar SQL toe... ach.. ook leuk wij gaan overigens 5 dagen/ 4 nachten
edge dat klinkt eg goed hoor. en tjah sommige kids vinden idd de figuren nog eng daarom hebben wij het de vorige keer niet gedaan. maar als we weer gaan komt dat bij ons echt op het lijstje hihihi. rainforest idd zelfde idee was me te lawaaiig met ons manneke van toen 9 mnd. leuk ook die glazen idd. ze hebben daar ok zulke leuke spulletjes hihih. maa buzz kon dus wel? wij zijn e niet in geweest mede door de lange wachtrij maa ook omdat ik veel had gelezen dat het toch een klein achtbaantje was en me dat voor ons manneke toen niet echt wat leek. cars leek me ook leuk idd maar ook weer die lange wachtrij haha
klinkt erg leuk edge en mijn jongste vond die figuren ook nog wel eng hoor. disneyhotel is echt mijn droom, maar dan wel een suite die standaard kamers zijn vind ik niet zo veel bijzonder. ik heb voor februari met mijn collega's al geboekt (cheyenne) en voor maart gaan we morgen boeken. April kon niet helaas omdat we dan al wat anders gepland hadden.
Sequoia is toch ook hartstikke leuk?!! Ja, de suites in Disneyland hotel....lijkt ons ook wel wat. Maar ga geen 2500 euro voor 4 dagen betalen, belachelijk. Buzz ging hartstikke goed, 9 maanden is misschien nog een beetje jong, Zoë was alweer een slag groter. Ging prima, ze keek haar ogen uit, de foto is ook erg grappig geworden. Ik vind het nu niet bepaald een achtbaan, gaat ook niet snel ofzo, is alleen wel druk. Ach ja, je moet het afwegen natuurlijk, wij kenden het al dus hadden zoiets van, mja dat kan wel. Pfff, voorlopig weer even financieel bijkomen hahahaha.