Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    met buzz bedoelen jullie toch die met de laser? of een andere

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik bedoel dan idd die laser. Welke andere bedoel jij dan?

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk dat jullie z'n leuke trip hebben gehad hoor! Spannend in het Disneyland Hotel. Fijn dat jullie meteen de kamer op konden zeg. Mijn dochter is net zo oud als die van jou en die vond Slinky ook niet z'n succes, ha ha.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja is altijd beetje afwachten. Ze was daarvoor met pappa in Cars geweest...tja, daar kon het niet aan tippen hahaha.

Ik bedoel trouwens ook die met die laser :D.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou hij heeft zijn cars bed hoor. en is er helemaal weg van. smiddags slaapt ie er super in. snachts will het alleen nog niet maar jah hij heeft hem pas vanaf zondag dus kan nog wel. komt vast vanzelf wel.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou toch 2 fototjes haha

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk hoor Ninja! Is dat kleine jochie van jullie?

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zeg Dames we moeten wel het topic een beetje levend houden hoor anders gaat hij straks misschien dicht:(

Zal ik weer even: ha ha.
    Wij zouden volgend jaar weer gaan in de herfst vakantie, maar als ik nu het weer zie dan denken ik laat maar! ha ha. We hebben toch maar besloten om volgend jaar gewoon in aug te gaan, dan maar in het hoogseizoen. In het voorjaar kan ook niet want dan gaan we al naar Spanje toe.

Is 1 van jullie wel eens in van die aansluitende hotels geweest? Zou dat geld schelen, ik denk van niet maar man denkt van wel.

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wij gaan binnenkort eindelijk... duurt nog even maar ach.. ik vind het het wachten wel waar.. ben benieuwd

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zou zo weer gaan....helaas kan ik nog niet naar het eind van de tuin lopen zonder pijn dus dat gaat hem niet worden.......

leuke foto's! hier ook een paar van vorig jaar hihi, dochterlief was eigenlijk nog te jong....

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    leuk Mamak om wat naar uit te kijken hebben.

Suus eindelijk zijn bed binnen super hoor. ik snap wel dat hij heerlijk slaapt

Tinkerbell ik weet niet of die aangesloten hotels wat zijn. wij gingen tot nu toe altijd in het laagseizoen en dan zijn die aangesloten hotels duurder. dus nog geen ervaring mee.

Ik heb al helemaal weer zin om te gaan. Ik hoop dat het niet sneeuwt in februari want dan wordt het vervoer zo lastig en ik ben zo'n koukleum hahaha

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tinkerbel, idd met dit weer zit je daar niet graag zeg. zou dan ook lekker aug of sept doen. heb je iets meer kans op mooi weer.

vond de keren dat ik zelf ben geweest wel lekker paar keer in jan, was ook echt goed te doen. helemaal niet koud maar jah dat is zon 7 jaar geleden. nu is het jah steeds kouder.

vorig jaar mei was ook weer veelste warm hoor 35 graden vond ik toch ook niks haha vooral vooor de kids was dit niet fijn. en als je dan in de rij staat te wachten.

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wij gaan nu in december.. ik hoop dat het niet al te koud is... maar op zich is het ook wel lekker als het rustig is in Disney...

Wij gaan nu voor eerst met zoonlief..
    ik ben in feb 2005 met manlief geweest (KOUD!!!!) en in april 2008 met manlief.. Ik was in 2008 alleen net zwanger van onze zoon en hierdoor al last van mijn bekken... en buiten dat waren wij in de franse vakantie :S... wat niet heel fijn kan ik zeggen..

ditmaal hopen wij op een onvergetelijke belevenis voor onszelf en de kleine man.. en dan vooral voor hem

14. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mag ik me melden? Ik ga volg. week maandag met mijn vriend en 3 kindjes van 11, 9 en 2 jaar.. Ik ben heel benieuwd. Tips en trucs zijn welkom. Ik ga nu het hele topic doorspitten en als ik dan vragen heb stel ik ze nog even!!

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wat leuk Joyce alvast heel veel plezier. spit eerst het topic maar door als je dan nog meer wil weten horen we het. Is het de eerste keer?

16. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Voor ons is het de eerste keer ja. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden.. Ik heb even twee pagina's geopend zodat ik ondertussen mijn vragen kan stellen ik heb al tot pag. 62 gelezen.

Wat ik me afvraag.

Moet ik van tevoren de route plannen hoe we gaan lopen?Of kom je gewoon het park in en zie je daar wel? Of loop je met de meute mee? En hoe plan je de route? is er op internet ofzo iets te vinden waardoor je dat makkelijk kunt plannen?

Zou het druk zijn deze tijd? wij gaan 24 tot en met 26 okt. Ervaringen?

En eten. Ik lees verschillende ervaringen. We hebben chayenne met ontbijt. Eet je daar dan s ochtends en kun je dan broodjes smeren en in je tas meenemen voor s middags?

Mag er eten en/of drinken mee in je tas mee disney binnen?

En ik heb gelezen dat mensen s middags uitgebreid lunchen en dan s avonds gewoon ergens simpel broodje pakken. kun je dan s middags ook bij die bekende dingen eten als rainforrest en annette's? En moeten we daar dan bij reserveren?

Wat zijn echt de must see's voor het kleine meneertje. Die is bijna 2 en zo'n 95 cm.. (hoorde dat dat bij sommige ook een issue is)

En is er nog wel een optocht als wij er zijn? Omdat het dan okt is?

En hoe zit dat met de extra uren? Heeft iedereen daar recht op? En zo niet hoe kom je er dan aan :)

Waaorm kan ik jullie foto's niet zien? Ik ben juist zo benieuwd naar alles?

Hoeveel kostte dat ontbijt met de figuren? En kun je dat bij je hotel boeken? En in welk restaurant was dat ook alweer?

En zijn er mensen met ervaring in de high tea met de figuren?

Nou dit is zo'n beetje wat in me opkomt zo.. Als ik jullie antwoorden binnen heb dan ga ik me verder voorbereiden..

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wat ik me afvraag.
    Ik ga proberen antwoord te geven want ik ben er ook 3,5 jaar geleden voor het laatste geweest.. Wij gaan in december en ik lees vooral heel veel op het disney forum

Moet ik van tevoren de route plannen hoe we gaan lopen?Of kom je gewoon het park in en zie je daar wel? Of loop je met de meute mee? En hoe plan je de route? is er op internet ofzo iets te vinden waardoor je dat makkelijk kunt plannen?
    Een looproute zou kunnen. Op zich is het wel fijn om van te voren te kijken wat je allemaal zou willen doen. Daarentegen vind ik disney een veel prettiger park dan bv efteling. In disney ligt alles veel dichter bij elkaar dus loop je sneller van land naar land..Je kan op verschillende plattegronden zien wat er allemaal is..

Zou het druk zijn deze tijd? wij gaan 24 tot en met 26 okt. Ervaringen?
    geen ervaringen... wij letten er altijd heeeeel goed op dat de fransen (en andere landen) geen vakantie hebben.. dat scheelt enorm

En eten. Ik lees verschillende ervaringen. We hebben chayenne met ontbijt. Eet je daar dan s ochtends en kun je dan broodjes smeren en in je tas meenemen voor s middags?
    Volgens mij mag je geen broodjes meenemen. In sante fe en SQL niet..

Mag er eten en/of drinken mee in je tas mee disney binnen?
    In principe niet en ze controleren de tassen wel.. Als je iets kleins hebt voor de kleine laten ze het nog wel eens doorgaan maar eigenlijk mag het niet.

En ik heb gelezen dat mensen s middags uitgebreid lunchen en dan s avonds gewoon ergens simpel broodje pakken. kun je dan s middags ook bij die bekende dingen eten als rainforrest en annette's? En moeten we daar dan bij reserveren?
    Ik weet niet of ze 's middags open zijn. Bij bovenstaande restaurants zou ik altijd reserveren ivm drukte

Wat zijn echt de must see's voor het kleine meneertje. Die is bijna 2 en zo'n 95 cm.. (hoorde dat dat bij sommige ook een issue is)
    It's a small world, casey train, dumbo, eventueel kopjes.. Het ligt er ook aan hoe bang hij is aangelegd.. sneeuwwitje, peter pan en pinoccio is ook leuk maar gaat wel snel en kan door de black light wat enger zijn.

En is er nog wel een optocht als wij er zijn? Omdat het dan okt is?
    volgens mij is er altijd een parade

En hoe zit dat met de extra uren? Heeft iedereen daar recht op? En zo niet hoe kom je er dan aan :)
    Als je in een disney hotel zit dan kan je altijd naar de extra magical hours in de ochtend..

Waaorm kan ik jullie foto's niet zien? Ik ben juist zo benieuwd naar alles?
    geen idee

Hoeveel kostte dat ontbijt met de figuren? En kun je dat bij je hotel boeken? En in welk restaurant was dat ook alweer?
    Volgens mij kan je bijbetalen en dat kost, meen ik, 15 euro pp extra. Je ontbijt dan in cafe mickey in de village

En zijn er mensen met ervaring in de high tea met de figuren?
    Ja ervaring en ik vond het super... echt heel leuk... buffet is goed met zoet, hartig en warm.. voordeel is dat je die avond niet meer hoeft te eten omdat je vrij vol zit. Wel reserveren van te voren!!

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    een route zou ik we; proberen te maken. dit kun je ook doen als je daar bent ook vooral omdat je met zon uiteenlopende leeftijden bent. op de disneysite staat wel een platte grond en ook daar kun je die overal in alle talen krijgen.
    met een route zie je tenminste alles wat je wilt zien want is ehct heel veel zonde om je tijd te verdoen met doelloos rondlopen.

broodjes meenemen heb ik altijd nog gedaan iedereen doet het en heb nog nooit een medewerker gezien die iemand erop aan sprak. zollang je niet een complete coolbox vol smeert!!!! eten en drinken mag je wle meenemen maar niet in grote "dierentuin"hoeveelheden. dus een broodje en flesje of pakje drinken in je tas geen punt maar complete coolbox vol dus niet.

de restaurants die je noemt idd wel reserveren. sta je niet voor een lange rij omdat je met best veel personen bent.

voor de jongste is er ook zat te doen. vooral fantasialand achterin is dan een must voor de jongste daar kan ie zo goed als overal in.

parades zijn er altijd, het is alleen aangepast aan de tijd van het jaar. maar 2 a 3 per dag zijn er altijd wel. in studio en park.

die extra uren heb je idd standaard en is alleen voor mensen die in een disneyhotel zitten zoals jullie dus. het is dan alleen het achterste land je moet wel kunnen aantonen dat je in een hotel slaapt want staan meestal mensen bi jde touwen om je door te laten. er zijn dan achterin een paar dingen die los zijn.

veel plezier met je verdere voorbereidingen is altijd erg leuk

19. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Wauw mamak wat fijn al die antwoorden.. Ik ga dus zeker die high tea boeken. Echt wel leuk dus.

Hebben jullie nog tips qua websites waar ik evt nog info vandaan kan halen? Zit nu op disney.nl te kijken en dat is ook wel oke!.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dlpr.com staat heel veel op. zijn dr hier ook een aantal die daar ook een account hebben

Deel Deze Pagina