Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    www.dlrpfans.be is een groot forum over disney

ik zou eerst even kijken hoe je kleintje reageert op de figuren voor je de high tea boekt. de ene vind ze super de ander huilt alles bij elkaar.

je kan gewoon eten mee naar binnen nemen als het idd maar normale proporties hebben.

wij hebben nooit echt een bepaalde route van te voren bedacht. maar meestal weten we wel globaal wat we die dag echt willen doen aan bijv. parades of shows en daarom heen plannen we de rest. ik kijk meestal ook welke restaurants we willen eten en beslissen pas als we er zijn wanneer we waar gaan eten.

dat je onze foto's niet ziet snap ik ook niet. maar als je naar de site gaat bovenaan en dan zoekt naar het onderwerp van peanuts dat is mijn tripreport en staan dus ook alle foto's ;)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
  3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh ja Tinkerbell; bedoel je hotels als Dreamcastle, Radisson etc? Zo ja, wij zijn wel eens in Dreamcastle geweest, leuk hotel! Maar je bent dan echt aan de bus verbonden, je kunt niet zo 1,2,3 in je hotelkamer zijn. Denk niet dat het veel qua prijs scheelt. Je kunt eens kijken bij Oad of Vrij Uit. Hebben ze wel redelijk wat aanbod.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    ja, die bedoelde ik inderdaad.:D Voor mij hoeft het allemaal niet zo, maar mijn man wil het graag een keer proberen. Geef mij maar lekker Cheyenne;)

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi Joycje,

Welkom, leuk dat je gauw gaat. Wij zijn allemaal pas geweest. Dus ik denk dat ik namens alle meiden spreek als ik zeg dat we stinkend jaloers zijn!:D

Ik ben ook in Cheyenne geweest, is z'n mooi hotel. Goeie keus. Gezellig zo met 3 kinderen. Tip, spreek met je 2 oudste goed af waar ze heen moeten als ze jullie kwijt zijn. Disney heeft in het park een in Mainstreet een Lost Childerens punt. Je kan niet bij alle restaurants reserveren helaas. Bij het Cheyenne hotel zit de Chuck Wagon, is een lopend buffet. Mag je zo vaak pakken als je wil. Vond het geweldig met mijn kinderen. Je komt echt even tot rust daar. Daar kan je wel reserveren, zorg dat je een beetje vroeg eet. Zo rond 17.30 / 18.00 uur is meestal de beste tijd. Het is herfst vakantie dus het zal best druk zijn, zeker omdat het ook nog eens Halloween is de hele maand oktober.

Ga ook zeker vroeg ontbijten! Zeker in Cheyenne is dat heel erg belangrijk, bij inchecken mag je tijden kiezen en dan krijg je kaartjes. Wij zijn om 7 uur gegaan, en toen was het al super druk!

Oja, wat ook leuk is in Cheyenne, doe een wake-up call in je hotel kamer. En laat dan je kinderen opnemen. Krijgen ze Mickey Mousse aan de lijn;)

Dingen die je echt moet doen met je kleintje van 2 jaar maar in de ochtend moet doen met de extra magic uren:
    DUMBO
    PETER PAN

weet niet of je precies weet wat dat inhoud de extra magic uren maar in echt geweldig. als hotel gast mag je om 8 uur het park al in en om 10 uur mag pas het volk van buiten naar binnen.

Pas op met je kleintje van 2 jaar voor de attractie;s:
    Pinoccio en sneeuwwitje. Ik was met mijn zoontje van 3 jaar in sneeuwitje gegaan, hij heeft er nog nachtmerrie's van. de heks in veelste eng.

Ik zal even wat nieuwe foto's voor je posten.
    Wou dat ik met je mee kon:D:D:D:D

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dit is het buffet in The Chuckwagon in Hotel Cheyenne:

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Chuck wagon

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    die onderste foto is ook meteen hoe de ontbijt hal eruit ziet voor Cheyenne:

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    de linker foto is van het hotel Cheyenne

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    en dit zijn nog wat foto's van het eten in Rainforest Cafe, echt een aanrader!

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    dit is ook nog een foto van het hotel

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Leukkkkkkkkkkkkkkkk, was het maar een maand geleden hahahaha

13. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Wauw tink dat ziet er heerlijk uit.. Sjonge en om 07.00 eruit!! pfoe he. :)..

Wat houden de magic uren nog meer in dan behalve dat je alleen als hotelgasten erin mag? Verder niks toch of vergis ik me hier?

Leuk idee die wake up call!!. Dumbo en Peter pan zal ik zeker bezoeken bedankt dat je me waarschuwt voor sneeuwwitje ;).. Het kreng... haha..

Was wel jammer, ik zat op de site te kijken voor mickey's not so scary halloweenparty. maar die vallen net twee dagen voor of nadat we komen.. Jammer....

Pfoe ik heb helemaal kriebels in mijn buik. De rest van de familie verklaart me voor gek...

Het zou toch niet tegenvallen voor de grote jongens toch??

Brrr ik heb er heeeel veeel zin in..

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tegenvallen? neeeee! Voor die jongens is buzz ook superleuk :) ! en wat ook handig is is de babyswitch: Als jij en je vriend indezelfde attractie willen - maar één moet bij de kleinste blijven, dan kun je bij de uitgang even aangeven dat je er beiden in wil en als je man met de jongens geweest is (of jij met de jongens) dan kan de ander naderhand via de uitgang gelijk vooraan aansluiten.. en toch nog in de attractie, zeker handig bij leuke achtbanen...

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nee, de magic houden verder niks in. Maar je zal zien hoe lekker rustig het is om 8 uur in het park. Geweldige tijd om foto's met je gezin te maken voor het kasteel van doornroosje. Voordat je het park in mag moet je ook eerst nog door een tassencontrole (stomme teroristen verpesten alles:x) en als je om 10 uur gaat sta je zo rustig 20 min in de rij, zonde van je dag. En om 8 uur loop je zo naar binnen.

Voor die grote jongens gaat er zooooooooo veel te doen zijn. Er is net zoveel voor groot als voor klein hoor. Maak je maar geen zorgen. Hoelang ga je eigenlijk? Wij waren 4 dagen, was eigenlijk te kort:D:D

En kriebels in je buik is hier op het forum heel normaal hoor. We zijn allemaal Disney gekken hier, en je zal zien als je het eenmaal geproefd hebt wil je elk jaar weer...ha ha. Ik was met mijn man al zo vaak geweest, maar dit jaar was voor het eerst dat we met onze 2 kleine kids gingen. Nou kan je vertellen dat ik hier en daar een aardig traantje heb gepikt hoor;)

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ook, ik ook !!!

17. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Haha wat schattig.. Gelukkig is er genoeg voor de jongens. Ik zal even opzoeken of er iedere dag magic uren zijn. Wij gaan maar drie dagen... Erg jammer zo kort maar was vooral vanwege het budget. We hadden beloofd dat we een keer zouden gaan met de grote jongens.

Als we daarna ooit nog eens gaan als ons budget dat toestaat dan hebben we misschien alleen ons kleine jongetje bij. Of we gaan weer op de aanbieding kinderen gratis..

Nog een paar dagen en dan gaan we al. Ik moet nog poncho's halen. Zouden ze die bij zeeman hebben?

En wij gaan met de Kidsbus. Iemand daar ervaring mee?

Groetjes!!

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nee, wel eens van gehoord de kidsbus. Schijnt wel grappig te zijn. Maar zelf nog nooit mee geweest. De magic uren is elke dag hoor.

Ik had mijn poncho's bij xenos gehaald, 1 euro.

Zou trouwens wel vast na denken over zakgeld voor die grote jongens. Er is zoveel te koop aan speelgoed en dingen daar. Die van mij zijn nog klein maar zelfs ik had een buget gemaakt voor ze. Ieder een vast bedrag in een portomonee, en op is op.
    Anders koop je straks nog het hele park leeg! ha ha

19. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Oh ja dat is wel een goed plan ja.. En dan nog misschien een wat onbeschofte vraag maar hoe zit dat met het geld.

Hoeveel ben je zo'n beetje kwijt overdag in het park. En dan gewoon normale kosten we willen namelijk niet echt overdrijven maar vinden wel dat het gewoon moet kunnen we gaan tenslotte misschien maar één keer!. Maar ik ben wel benieuwd naar een schatting!.

Ik ga zo even bij de bristol poncho's halen!!.

whoehoe nog maar 4,5 nachtje slapen!!.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Je kan in elk geval in het park op verschillende plekken pinnen. Dus dat is al fijn, hoef je geen stapels met geld mee te nemen.

ik kan je niet echt helpen met een buget vorming;) wij waren namelijk met 2 kleine kinderen en die eten bijna niks. Dus ons buget was meer op 2 volwassenen gemaakt.
    Maar wat wel een hele goeie tip is, hij is hier al eerder genoemd maar misschien heb je erover heen gelezen, er staat ook zoveel.

Kijk even op deze site:
    Disneyland Paris Menus • DLRP Magic! - Disneyland Paris trip planning, tips, advice

Ga met je man/vriend even samen rustig zitten en bedenk van te voren vast een beetje waar je wil eten. Menu's en prijzen staan er allemaal op op de site. Zo maken wij ook meestal ons buget.

Deel Deze Pagina