Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zorg dat je voldoede geld bij je hebt je moet toch wel rekenen. met een nog een keer de uitgaven vann de reis zelf. zo waren wij met 2 kleine kids en wij volwassen (niet schrikken) 800 euro kwijt voor 4 dagen. dit was nog zonder hotel. dus hier zat in eten souveniers en dus nog wel extra tanken want waren met eigen auto. en we hebben echt niet gek gedaan. voor de kids gene zo goed als geen eten betaals savonds omdat ze zo klein waren. wel een ijsie en koffie elke keer. en ook dat is al duur. zo warne we bij starbucks (ben dr gek op) al 20 euro kwijt hadden we twee kofie en drie taartjes

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    tsja.. wat betreft geld... echt genoeg meenemen.. een simpele lunch voor 2 volwassen is al snel 20 euro.. avond uit eten tussen de 30 en 50 euro per persoon... dus tel maar uit..\

wij nemen als budget een bedrag van 150 per dag mee.. dat is voor eten, drinken en extra's... het lijkt veel maar ervaring leert dat het best wel op komt...

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Bedankt voor de tips... Daar kunnen we wel wat mee. Ik zal even kijken op de site die eerder genoemd werd. De pest is een beetje dat mijn man denkt dat ik gek geworden ben met het van tevoren bedenken waar we gaan eten. Die denkt dat zien we daar wel. Maar ik zal zelf wel vast eens kijken als ik hem zeg dat het dan goedkoper is als we van tevoren kijken dan wordt hij vast blijer.. :)..

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Qua eten: Wij zijn ws weer de zuinig hollanders :p maar wij nemen vaak voor de 1e 2 dagen broodjes en krentenbollen mee. Dat bewaren we gewoon in de auto (koud genoeg) en dan smeerkaas of plakken kaas ofzo als beleg. Dat scheelt overdag al een heel stuk. Net als wat flessen drinken en een thermoskan voor thee (das wel lekker in november :p ) . Natuurlijk eten we en drinken we ook in het park één en ander, maar zoals gezegd: Dit scheelt...

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij gaan altijd in davy crocket, heb je ontbijt bij, en een koelkast en keuken voorhanden. Wij nemen dus voor allea dagen zelf eten mee en zijn dan nauwelijks geld kwijt.

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja.. dat zijn natuurlijk ook ideeën...

daarentegen gaan wij, omdat ik ondernemer ben, maar hooguit 1 keer per 3 jaar op vakantie en als ik dan ga, dan ga ik liever goed... dat wil zeggen.. uitgebreid.. ik wil dan een kopje chocomelk drinken als ik dat wil.. of eten bij cafe mickey..
    Ik geniet intens van vakanties.....

Maar dat is een keuze van ieder voor zich

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zo ben ik ook, zelfs nu ik kinderen heb. Als ik ga dan ga ik lekker eten waar ik wil. En tussendoor snacks in Disney kan ik echt niet laten liggen hoor (zeker niet bij Starbucks:D)

Al moet ik zeggen dat ik dit jaar wel een koelbox met pakjes drinken voor de kinderen op de hotel kamer heb gezet. En dat heeft toch wel veel gescheeld.

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Oke dan, ik denk dat ik wat pakjes meeneem voor de kinderen en misschien wat krentenbollen.

Tja wij vinden aan de ene kant ook wel van nou ja we zijn hier maar 1 keer dus moeten we het er ook maar van nemen. Maar onnodig geld weggooien is weer iets anders.. Dus ach we zullen het wel zien.

Ik heb voor mike gisteren een regenpakje gekocht.. Nu nog batterijen voor het fototoestel en het kaartje leeggooien ;).

En nieuwe bandjes voor de camera (ja we hebben nog een ouderwetse :) )

Nu was vanacht de kleine man beetje snotterig.. Hij is in twee jaar amper ziek geweest nou hoop iki niet dat hij juist aankomende dagen kiest om ziek te worden. Pfoe...

In de kidsbus mag ik daar ook eten en drinken meenemen voor de mannen?

En cheyenne.. Is dit gewoon een hotel? En hoe ziet de kamer er dan uit? Is dat appartement of gewoon hotelkamer met alleen bedden?

Mijn man is bang dat hij zich s avonds verveeld zal ik de laptop meenemen of is dat een stom plan??

Las op de site dat het park tot 21.00 open is.. Lang leve halloween...

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Je kamer in Cheyenne bestaat uit gewoon bed voor 2 volwasenen en een stapelbed. Neem aan dat die kleine jongen nog in een campingbedje slaapt?

Laptop, je hebt geen gratis internet op de kamer. Je moet betalen voor wi-fi.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    is echt niet onverstandig hoor van te voren uitzoeken waar je wilt eten. kan je idd een hoop tijd en geld schelen. hebben wij ook steeds gedaanecht ff kijken wat ons aanstond en wat niet ook qua prijs. al ben ik ook gek op the bleu lagune bij pirates die is echt niet goedkoop maar zo lekker hihihi en erg gezellig en knusjes.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ooooooooooo dat zijn de pakjes en shirts die ze in het park ook hebben, gaahaaf!!!!! Bedankt voor de link!!

13. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij vermaken ons altijd wel s'avonds. wij zijn nl ook altijd gesloopt dus gaan bijna gelijk met de kids naar bed. die gaan daar meestal rond half 9 hahaha dus ik zou niet eens slepen met een laptop. hooguit misschien om je kaartje van je fototoestel leeg te maken.

14. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    haha dat was mijn plan ook ja. Gewoon lekker op bed tegelijk met de mannen. Maar mijn man wil altijd nog vanalles. die is zo'n druktemaker..

Oei ik heb er echt zin in maar ben bang dat ik vanalles vergeet. :)... Dus vandaag nog even de laatste boodschappen doen en verders energie sparen voor de komende week!!.

Vanmiddag dan toch maar even een planning maken wbt het eten..

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    joyce, veel plezier met je eetplanning maken. das ok zo leuk hihihi. en het scheelt zo lekker dt jeweet waar je zowiezoniet heen hoeft omdat de smaak of prijs je niet aanstaat.
    wat wij wel deden is een boek meenemen. en mijn vent keek weet ik hoe vaak tv haha we zaten er midden in wk was ook wel leuk trouwens met zn allen nederland kijken in de sportbar in village. (al vonden de kids dit minder hihihi)
    ook mijn vent is een druktemaker maare heeft ook een hobby en das hardlopen dus die deed ook dit vaak savonds ff als we op vakantie waren. ff eruit zeg maar.

edge, jah geweldig he zag ze en zag ook meteen dat het park spul was haha kan niet anders voor die prijzen maar zo leuk. je kunt ze zelfs nogvoorzien van naam. helemal leuk dus. heb al een mok voor me man op het lijsjte staan haha ik noem hem regelmatig grumpy omdat ie nog wel eena een ochtendhumeur kan hebben. en ik zag daar zon leuke mok bij. toevallig vond ikde eerste mok laatst nog trug maar das zon mega grote waar ie toch neit uit drinkt.

16. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Wat ik me afvroeg he.. Wij komen 's middags rond 1 uur aan in het park. Is het dan handig om gewoon vooraan te beginnen? Daar zal het dan niet zo druk zijn omdat iedereen natuurlijk zo vroeg mogelijk komt? En dat we bijv de volgende dag in de magic hours naar fantasyland gaan?

Hebben jullie een idee hoe je het voor mij zou aanpakken? We gaan woensdag om 15.00 weer naar huis...

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    eerste dag zou ik idd lekker voorin beginnen veel om je heen kijken en genieten miss al een parade meepakken. en voor de groten dan miss al space mountain oid dus een beetje die hoek in of juist helemaal de andere kant op naar de btm en spookhuis. dus frontierland.

laatste dag plannen wij altidj nog dingen die we nog een keer willen zien en doen. en miss toch nog dat ene kadootje die we de hele trip al wilden hihihi. ook zijn wij de laatste dag gaan rennen voor de btm vond het anders veelste lang duren met onze kleine meid. dus heb samen met haar een sprintje getrokken en konden toen al in het tweede karretje. terwijl toen we eruit kwamen de wachttijd 45 min was. loont zich dus toch.

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    hee meiden...

sorry hoor.. ben zoo druk geweest dat ik even geen tijd had voor zwpagina... vrijdag was zoonlief jarig en vandaag vieren we het..

druk druk dus..

Maar voor ons is het nog 6 weken wachten... maar de tijd gaat hopelijk lekker snel.. :S
    wij gaan 5 dagen en 4 nachten... heerlijk.. heb er zo'n zin in..

19. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    o heerlijk lekker zo lang mamak. ik heb ook weer zo'n zin. gelukkig heb ik nog 2 tripjes in het verschiet in 2012.

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mamak nog gefeliciteerd met je kleine man. veel plezeir vandaag

Deel Deze Pagina