Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
  2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oke bedankt! ik ga er denk wel gebruik van maken kunnen we evt smiddags effe terug als semniet slaapt in de wagen.

oja nemen julie een buggy mee en wat voor een.. wij gaan met een 107 dus beetje ruimte gebrek voor de bugaboo haha maar scheelt wel benzine aangezien dat een auto van het werk is. mar we zijn nu aan het kijken voor een buggy maar vind het zo moeilijk. twijfel een beetje tussen de koolstra en chicco

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    er is trouwens ook een nieuw restaurant in village met lekkere broodjes ala subway. Daar ga ik zeker een keer eten I love broodjes haha.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aha daar waren ze dus mee bezig vorig jaar haha stonden allemaal hoge hekken in de vilage. net als toen toy story land was nog net niet klaar toen wij gingen tot grote spijt van ons meisje want die wilde graag in de soldaten atractie (papa is millitair vandaar) zo stond ze met de parade met nieuwe figuren ook in de houding toen de soldaatjes voorbij kwamen zo schattig hihi.

fantilusion is echt gaaf wij kenden hem ook al onze huwelijksreis 8 jaar trug ging ook naar dinsey en toen was ie er voor het eerst is niks veranderd maar nog steeds even mooi.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    aaa wat schattig van je meisje!!.

De laaste jaren veranderd er wel veel. Nu zijn we al 2 jaar niet meer geweest en er is gewoon een nieuw stuk bij enz. Daarom blijft disney atijd zo leuk je ziet iedere keer weer nieuwe dingen ook al is er niets nieuws we hebben vaak ooo dat hebben we nog nooit gezien haha als ik het maar een straatje ofzo.

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Je kan daar ook wagens huren echter deze kunnen niet in ligstand. Ik had bij beide keren met kids mijn goede kinderwagen mee dus ik kan niets over een buggy zeggen. Die earl was vorig jaar dec. Ook nog niet klaar dus helaas niet gegeten maar zodra we er zijn gaan we daar zeker heen. Vind dat er weinig keuze is in lekkere broodjes dus hoop dat dat nu dus beter is. Hoef ik geen broodjes bij het ontbijt meer mee te nemen voor de kids. Wij zijn vorige keer vijf dagen geweest en ik wil niet dat ze al die dagenntwee keer per dag ongezond eten dus die earl is echt super

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ Yf en heb je, je man nog over kunnen halen?

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik maak me wel een beetje zorgen om het eten daar voor de kleine. Ik wil niet dat ie 4 dagen friet eet maar echt gezonde menu,s heb je daar niet zo en 4 dagen uit eten luxe vind ik ook weer een beetje te duur. Potjes schiet ook niet op want dat wil ie alleen als wij niet eten haha.

10. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Gister was hij niet in zijn hum dus ga het vanaaf nig een keer proberen. Qua eten deden we s'ochtends stevig ontbijten. Voor de kids nam ik naar het park mee 1 danone 1 choc broodje en 1 pist met een kuipje chocopasta of jam. Dit hadden zij als lunch en dan soms een paar hapjes of zo van ons. Maar wij aten ook niet uitgebreid. S'avonds gingen we altijd bij een lopend buffet eten zodat we keuze hadden uit meer dan friet. Gewoon groente en ook pasta ed. Wat ook leuk en goed eten is is rainforest cafe. Genoeg lekker eten voor de kids. Ik wil nl ook niet dat ze elke dag patat ed hebben. En nu met die earl heb je wat meer keuze in brood. Oh ja in disney village zit ook nog een andere broodzaak met panini's was ook erg lekker.

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    En doordat we tussen de middag alleen een snack namen kwamen de etenskosten een stuk goedkoper uit dan dat we alles uitgebreid deden lopend buffet kostte 26 euro excl drank. Voor onze jongste hoefden we ook niet te betaleb

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Let er wel op dat als je een buggy mee neemt dat je een fietsslot meeneemt! Die tip kreeg ik op een ander Disney forum (Café Mickey) buggy's worden nogal gejat (vooral de huur buggy's van disney zelf) maar ze zeiden ook uit ervaring zet ook eigen buggy op slot als je ergens ingaat.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    En veel friet valt nog wel mee, als je even kijkt op die link die Ninja2 heeft neergezet dat kan je zien dat bij veel rest juist voor kinderen best gezond kan eten. Omelet met groente of pasta of cherry tomaat met vis (bij Toads Hall)

14. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik neem idd ook altijd een slot mee voor de wagen. En dat eten wat je opnoemt eten mijn kids dus helaas niet. Zijn echte hollanders aardappelen vlees en groente. Nu begint het pas te komen dat ikner iets anders in krijg haha. Maar goed om te weten voor de volgende keer

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    buggy, hebben wij gewoon een goedkope van duimeland was 70 euro toen gelooof ik met 5 standen echt super ding hebben hem jaar trug gekocht voor een vakantie op cran canaria en zijn er nog blij mee. die dingen daar zijn compleet ijzer volgensm ij neit echt comfortabel. voor de jongste hadden we gewooon de wandelwagen mee. ik zou idd als je een dure moderne wagen hebt hem echt op slot zetten. ik vergeet dit altijd maar die van mij is duidelijk eentje in gebruik haha dus die jat niemand....

qua eten namen wij idd ook altijd broodjes van ontbijt mee want is niet leuk te lunchen in disney een keer gedaan en waren voor 2 broodjes en portie patatjes en ngo wat drinken 30 euro kwijt was echt niet leuk hoor. maar jah moest toch want manlief is erg dun maar echt een bodemloze put die moet je blijven voederen ......

qua gezonde dingen is er vaak bij buffetten wel genoeg nu hebbben wij een meisje dat zoo goed als niks eet. dus maakt het ons niet zoveel uit elke dag stukkie fruit vonden wij dan wel best. ze heeft zelf een keer op vakantie toen ze 1,5 was 8 dagen lang op 5 patatjes en 2 croissants geleefd haha had speciaal nog bakkies eten meegenomen want hadden er keukentje en alles maar nee hoor madam die at niks.

young flower, succes met je man overhalen. miss heb je net zoveel mazzel als ik vorig jaar had. vertelde de prijs en hij wilde meteen .... haha

16. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ach een midweekje bungalowpark in nederland is net zo duur (merk ik net) dus moet wel lukken qua prijs om hem over te halen. nu nog of hij naar disney wil haha hij vind het niet zo heel erg leuk

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij waren laatst in Sprookjeswonderland in Enkhuizen en als je daar het kabouter bos in loopt hangt daar een bord met deze spreuk:
    Wie niet van zijn kinderen geniet ziet het allermooiste niet!

Misschien moet je deze er anders eens ingooien om Disney te verkopen:D:D:D:D

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik neem overal mijn fietsslot mee naar toe whaaa lijkt me echt een ramp als ze de buggy jatten

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb geluk sem eet alles alleen die menu,s in het park gaan vanaf 3 jaar kan ik dan de dingen los pakken?

Wij zitten in dc en daar krijg je z,n paketje weet niet ofdat genoeg is om er ook nog een broodje van te smeren achja we zien het wel hij zal niet omkomen van de honger denk ik haha. En het is ook maar 4 dagen daarna eten we wel weer erg gezond.

Oja hebben net een buggy gekocht het is een chicco geworden!

20. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ninja, dus toch een buggy gevonden altidj handig. je gooit zon ding zo makkelijk ff in de auto vind ik veel handiger dan de complete wandelwagen. al nemen wij dus altidj beide mee op vakantie , hebben een vrij grote auto dus past makkelijk vorig jaar disney hadden we camping bed, buggy wandelwagen en kleren en bendigdheden voor melk ed dus waterkoker. en je zag niet dat we op vakantie waren het rolletje in de kofferbak kon nog gewoon dicht.

youngflower, net als tinkerbel zegt als de kids genieten doen de ouders dit toch ook. mijn man is ook niet zon fan als ik ben maar hij vond het tocch een geweldige vakantie omdat de kids zo genoten. al zei hij dus wle dat we nu niet eerder gaan dan dat de jongste 7 of 8 is want dan kunnen we allemaal overal in dan is de oudste rond de 11 jaar en hoeven we niet konstant te wachten op de ander. al weeti k niet of ons mannetje net zon trillseeker is als de rest haha madam kan het niet gek genoeg gaan.

dan kunnen we dan ook nemo doen want heb dit nu maar gelaten al wil ik er zelf graag eens in. en wil ook wel weer eens in de achtbanen ben daar alleen 8 jaar trug ingeweest op onze huwelijksreis. erna alleen maar btm.

idd is haast net zo duur als midweekje in ned, maar het verteerbedrag is hoge omdat de rest zo mega duur is. zo was vorig jaar onze reis maar 600 euro maar hebben er nog eens 700 uitgegeven aan eten drinken souveniers en tanken. dat ben je in ned niet kwijt in een bungalow park. wij niet tenminste

Deel Deze Pagina