Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ziet er geweldig uit Joycje! Hoe was de kidsbus bevallen?

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Was heel fijn.. Niet dat de jongens nou veel geknutseld hebben ofzo. Maar gewoon het feit dat ze even anders konden zitten. Boven waren de stoelen gewoon achter elkaar. En beneden zoals in de trein. Een tafeltje in hetmidden en vier stoelen eromheen.

Ze werden vermaakt door een hostess die spelletjes deed, knutselde en er stonden disney films op gedurende de reis!.

Echt een aanrader!.

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    dat klinkt ideaal zeg. en wat een leuke foto's zeg krijg je meteen weer zin van

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ziet er leuk uit.. heb jij nog aanraders qua avondeten... ik heb nu op lijstje staan cafe mickey, rainforest en annette... iemand nog ideeen?

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bleu lagoon. wat prijziger maar voor ons elke keer weer een gezellgi feestje

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ja, ik heb vaker goede verhalen gehoord over blue lagoon... park is enkel tot 19.00 uur open dus om nu al 17.30 uur aan tafel te gaan

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Planet hollywood is ook wel lekker, alleen aankleding is heeeeeeeeel saai. En kings Ludwigs is ook lekker maar erg druk en chaotisc. Je zit heel dicht op elkaar met de tafeltjes.

Waarom neem je niet lekker een buffet erbij? Dat Plaza Gardens schijnt wel heel goed te zijn.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, wij zijn weer thuis!
    Heel Disney was al in kerstsfeer! Super...het sneeuwde zelfs ;)

Wij hebben echt 3 super dagen gehad, mooi weer en heel erg rustig in het park!

We zaten deze keer niet in een disney hotel, maar een op het park (dream castle) en vond het nu echt veel beter; ontbijt, diner ect...

9. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    fijn dat het leuk was. vrienden van mij zijn ook deze week geweest. die hebben ook genoten van de kerstsfeer. was er veel versiering dit jaar?

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.827
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    welk disney hotel vergelijk je dan mee? Misschien is het voor ons ook nog weleens een optie..

Wij gaan over 1,5 week. Alleen ontzettend balen dat m'n vader nu ziek is. En m'n ouders zouden meegaan. Hij heeft of een flinke griep, of weer een delier/delirium, waarbij een infectie naar z'n hersenen is geslagen en de boel langzaamaan lam legt. Tenminste, zo hebben ze het ons vorig jaar uitgelegd, toen hij het voor het eerst had. Toen duurde het ook lang voor ze een diagnose konden stellen en nu lijkt het er weer hard op, hoewel het nog niet zo erg is als toen (toen kon hij niet meer lopen, had amper kracht om z'n kopje koffie naar z'n mond te brengen en was geestelijk heel ver weg) -het heeft toen wéken geduurd voor hij hersteld was. Dus als het maandag niet over is, dan ben ik bang dat ze niet mee kunnen een week later :( .

iemand die hun plek in wil nemen ;) :( ?

maar oke.. nog even afwachten hoe het gaat lopen, ik heb er verder wel zin in- maar er zit wel een schaduw aan natuurlijk nu ...

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    met sequoia lodge, Athina! Daar zaten we 2 jaar geleden en ik vond dit hotel echt zo veel beter.
    Niet op verplichte tijden ontbijten, maar gewoon vrij van 7 tot 11.00 uur en dan, vond ik, veel beter verzorgd, netter en rustiger.

de hoeveelheid kerstversiering viel best mee... kan nog veel meer. maar moet zeggen, dat ik subtiel mooier vind, dan over the top.

Veel sterkte met het herstel van je vader!

oh ja... beste tegenvaller voor de kindjes: it's a small world is dicht...

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    jeetje Athina wat rot zeg ik hoop desondanks dat je een fijne tijd in disney hebt.

it's a small world dicht? dat is jammer ze zullen hem wel in kerstsfeer gaan maken denk ik.

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Leuk dat het z'n mooie trip is geweest Marloes! Nog foto's?

Athina, wat vervelend voor jullie. Snap dat het nu toch met een ander gevoel is z'n reisje. Hoop dat het toch een mooie reis wordt.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.827
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vrij ontbijt tijden zou inderdaad wel érg lekker zijn.. je weet van te voren niet hoe laat je kinderen wakker zijn. Slapen ze een keer uit... :p of zijn ze juist supervroeg wakker en moet je weer lang wachten...

Hier inmiddels een plan b aan het maken: misschien dat m'n schoonzusje mee gaat als m'n ouders echt niet kunnen. De kans dat ze kunnen wordt steeds kleiner (eigenlijk nihil hoor) m'n vader z'n zicht is in korte tijd sterk verslechterd, vermoedens zijn er van een tumor bij z'n oogzenuw, maar morgen krijgt een MRI - en dan weten we meer. En dan zal er hopelijk ook een behandelplan volgen (of nog een rits van onderzoeken) - maar oke .
    Zonder anulerings verzekering kunnen we 25% van de som terugkrijgen als we echt besluiten niet te gaan (tot 2 dagen voor de aankomst, via aangetekende brief) .

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo das ook heftig dan idd. zo krijgt je fijne uitje ineens een hele andere lading.

hopelijk valt het mee met je pa en knapt ie snel weer op. ook al is het muiss niet meer voor disney.
    wel mooi dat je dan eventueel iemand anders gevonden hebt die mee wil/kan.

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
  17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik kreeg een mailtje gisteren in op mijn mobiel, ik werd helemaal gek.:$
    Kon ik ook nog maar een keer gaan dit jaar;) ha ha.

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het is helemaal niet duur he??! Maar ja, je moet natuurlijk wel op korte termijn kunnen gaan..

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    geweldig idd heb hem ook demonstratief open laten staan haha maar jah wordn iks zijn druk de keuken ant vebouwen en dat kost al genoeg. de reis is even duur als mijn keukenblad haha.gelukkig hebben ze dit bijna elk jaar wel

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    meiden... nog meer die bijna gaan?
    wij gaan over 2,5 week (nog 18 nachtjes)

Deel Deze Pagina