Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    daar wordt je hebberig van van die prijzen he hahaha.

mamak ik moet nog 3 maanden wachten. de trein is nu wel definitief geboekt voor de laagste prijs erg fijn. voor het eerst in tower of terror heb er nu al zin in.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja die prijzen zijn inderdaad héél erg laag zeg! Wij zouden maandag gaan, maar we gaan niet.

M'n vader blijkt zeer onverwachts, ongeneeslijk ziek te zijn. Er zit een niet te opereren tumor in z'n hoofd. Heel misschien kan bestraling de klachten nog verminderen. Net als andere pilletjes... (vermoeidheid, dubbelzien) . Maar verder zijn de vooruitzichten eigenlijk gewoon niet zo goed. Ontzettend pijnlijk als je dan je dochter hoort vertellen over 'als ik 4 ben he, opa, dan...' Maar oke.

Contact gehad met disney- en die waren zo ontzettend aardig dat we, gezien de situatie, de vakantie mochten verzetten met 4 weken. In de hoop dat ze m'n vader dan zover opgelapt hebben, dat mn ouders tóch nog meekunnen. Maar inderdaad... De reis was dan goedkoper dan waar wij het voor geboekt hadden! Geld teruggeven doen ze niet - dus nu hebben we nog een extra lunch met disneyfiguren...

Ontzettend fijn dat dit kan en dat ze dit doen (m'n man was toch wel in tranen na het telefoontje) . En nu natuurlijk hopen en duimen dat mn vader tegen die tijd fit genoeg is om nog mee te kunnen gaan...

3. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb ook zo'n zin om weer eens te gaan, maar ben van de zomer al naar Disneyworld in Florida geweest en nu vindt mijn man dat ik voorlopig wel genoeg geweest ben. Hij was zelf toen door omstandigeheden niet mee, Maar ik zou nu graag met hem en kind naar Parijs willen maar t overhalen lukt nog niet erg. Maar oooh wat vind ik de kerstperiode altijd heerlijk in Disney.

@ Athina, wat een vreselijk bericht voor jullie. Sterkte de komende tijd.

4. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    o Athina wat fijn dat ze het verzetten. ik zal een kaarsje aansteken voor je vader in de hoop dat hij goed opknapt en met jullie mee kan

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heel veel sterkte Athina! Wat een vreselijk naar bericht! Hoop dat jullie de vakantie over een paar weken toch samen met je ouders mogen beleven.

Ik moet zeggen dat ik nog altijd een stiekeme meelezer ben in dit topic ;), maar weinig te schrijven heb.

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje Athina, wat een kl*te nieuws :(
    Heel veel sterkte natuurlijk!!!

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Athina, wordt er helemaal beetje stil van. Hele dikke knuffel...... wel fijn dat Disney zo begripvol was. Gaat toch om een hoop geld.

8. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ Athina... jeetje zeg.. dat is niet niets.. en ik maar zeuren over onze trip.. sterkte en ik duim dan papa mee kan over een paar weken

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker zeuren hoor... :) - het is misschien goed om weleens stil te staan bij dat het allemaal niet zo erg is. Maar lekker van je af zeuren is ook altijd fijn - je hoeft ook weer niet altijd stil te staan bij rot dingen..

En verder voor allemaal: Bedankt voor jullie berichtjes..!

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ Athina: hoe is het nu met hem??

even ego... hier nog 16 nachtjes slapen,... morgen over 2 weken zijn we aan het inpakken... dan zondagavond even slapen en gaan we 4om 4 uur op maandag vertrekken.... ben zooo blij als een kind.... woei

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    iets beter door de dexamethason -schijnt troep te zijn, maar voor nu is hij een stuk fitter en geen hoofdpijn meer, hij kan z'n krantje weer lezen :) . Verder in afwachting.

Maar alsjeblieft: gewoon typen hier hoor.. negeer het verdrietige nieuws van mijn kant maar even en type alsjeblieft zoals altijd! Niemand moet zich bezwaard voelen hoor. Ik leef wat dat betreft ook nog steeds naar Disney toe... Al een heel jaar... :)

Oef om 4 uur vertrekken.... wij willen om 5 uur gaan - maar dat vind ik al slopend denk ik. Meiden met pyama en al in de auto en dan hopelijk nog een eindje slapen. Maar spannend he..

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dat is de reden dat wij een dag eerder vertrokken zijn en een goedkoop hotel hebben genomen. Wij kwamen heerlijk uitgerust aan onze eerste dag disney.

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ young... dat wilde ik ook maar manlief wil dat niet.. ach... hij moet rijden.. haha

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nog maar 2 weken, ahhhhhhhhhhh mag ik mee in de kofferbak:D:D:D

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat hebben wij ook 2 x gedaan, maar toch: Wij vonden het ook weer niet héél relaxt. Misschien was het hotel te goedkoop ;) maar de bedden lagen slecht, herrie op de gang (kan altijd nét pech zijn natuurlijk) . Dus fitter werden wij er niet van. Dus nu voortaan maar in 1 ruk rijden.

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik heb manlief niet kunnen overtuigen.. had een hotel gevonden van maar 40 euro voor een nacht.. maar helaas... hij vindt dat we dat geld beter in disney kunnen uitgeven...

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha zit ook wat in. Ik vond het zelf wel erg relaxed.

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ja, lijkt mij ook maar ach... mannen,... nog maar 12 nachtjes hier..

20. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden ook een hotel voor 40 euro. in februari ga ik er met collega's heen ook. ideaal gewoon.

al heb ik de laatste keer niet goed geslapen, maar dit lag niet aan het hotel maar aan het feit dat er net een hele buslading aan was gekomen van een groep die elkaar kon en dus liepen die mensen heel de tijd op de gang (ze kwamen laat aan) en die deuren hadden drangers dus continue hoorde je deuren diht slaan. maar ja dat is gewoon pech hebben hoor

Deel Deze Pagina