dat treintje was er ook nog toen wij er waren idd. dat was dan ong 1,5 jaar trug. moet wel zeggen dat wij er dan echt niet heen rennen haha. miss komt het ook door het slechte weer. kan me voorstellen dat het voor die pakken niet al te best is als ze konstant in de regen zijn. bij ons liepen er namlijk we redelijk wat los. tot wanneer hebben ze de fantilusion dan nog? want die was eerder toch alleen in het zomerseizoen? al was hij het eerste jaar dat we er waren (2003) wel het hele jaar door.
Wat een leuke verhaal Athina! Klinkt alsof jullie een geweldige tijd hebben gehad, even brutaal........zijn er ook nog mooie foto's die je met ons wil delen??????????????
Bekijk bijlage 208169 Onze oudste, met Minnie, helemaal gelukkig Bekijk bijlage 208170 Buiten bij de dance expres (ik dacht tenminste dat het zo heette)
Bekijk bijlage 208173 Onze jongste, op de laatste dag, eindelijk niet meer bang voor de figuren omdat Goofy zo lief was om haar éven de tijd te geven, door veilig op wat afstand te blijven. Bekijk bijlage 208174 onze oudste; slapend onder tafel terwijl we dineren bij Newport Bay, ik maak zelf de foto en de andere die ik wat onherkenbaar gemaakt heb, zijn nicht en haar man.
Bekijk bijlage 208175 de laatste ochtend.. er waren nog wat internet minuten over, dus onze meiden en neefje zitten nog even (helemaal moe) op bed Nijntje te kijken op de computer Bekijk bijlage 208178 verbaasd door Goofy
ik moet zeggen dat we verder niet veel omgevingsfoto's hebben gemaakt ofzo - maarja, die heb je óók al van al die jaren. Dus de meiden staan er veel op . Ik weet ook niet of de foto's wel boeiend zijn voor anderen. Ondanks dat, nog één onze dochter, dansend met Mickey, wat ze het allerliefste deed, dansen met de figuren Bekijk bijlage 208185
Hele leuke foto's Athina met de meiden (en jochie) en de figuren! Dankjewel nog voor de info over de parade's. Die dance express was er afgelopen zomer inderdaad ook, wel leuk voor de kinderen die durven te dansen met de figuren ! Kerstboom aansteken zullen we ook eens in de gaten houden dan. Maar vind het wel leuk dat de gewone parade er ook is. Wij gaan volgende week, maar dit keer zonder kinderen. Zijn afgelopen jaar 2x met ze geweest en gaan nu dus zonder ze.
oh dat is ook wel een keer weer leuk ja dat is zo'n enorm verschil met of zónder kinderen..! Dan heb je tenmisnte genoeg aan de dagen dat je gaat , je tempo om alles te zien en te doen ligt zo'n stuk hoger. En je hebt juist de tijd om te kijken bij dingen die je kind niet boeiend vind.
leuke fotos hoor zo met de figuren. den kdat wij de volgende keer ook maar eens een tea time gaan doen. tot nu nog neit gedana maar miss toch eens de moeite waard..... al moet ik eerst manlief zo Zover zien te krijgen dat we heen gaan hahaha
leuke foto's zeg. je ziet ze genieten. die danceexpress is erg leuk ja. mijn kids hebben er ook van genoten. Nu is er idd een lichtjesparade, normale parade en die trein. volgend jaar zal dat wel veranderen met hun 20 jarig bestaan. De figuren lopen op bepaalde locaties ineens los. dan droppen ze ineens een stuk of 8 figuren ergens. verder is het idd alleen bij foto locaties en dan is het lang wachten. Dat doen we eigenlijk ook nooit.
Geweldige foto's, je kids zijn trouwens echte droppies hoor! Ik wil ook weer................zucht! (hopelijk in de zomervakantie)
Precies hoewel ik het met de kinderen toch wel een stuk leuker vond dan de keren dat wij 'vroeger' zonder kinderen geweest zijn. De kinderen maken het toch iets magischer ofzo ! Nog 6 nachtjes hierzo...
ook zo lekker rustig hier. en hanneke hoe was het???? ik ga voor dit jaar december hahaha nov hebben ze toch altijd nog leuke aanbiedingen toch of niet???? houd het goed in de gaten en probeer mijn man tegen die tijd over te halen. allemaal een magisch nieuwjaar gewenst en dat er maar veel tripjes naar disney mogen volgen
Wij hebben onze vakantie verzet eind november (we zouden de 24ste november gaan ofzo) en toen was er een actie van 50% korting, waardoor we goedkoper uitwaren dan als we op de 24ste geweest waren.. Dus je kan inderdaad lang wachten hoor. Wij zijn dus uiteindelijk half december geweest.
allemaal een gelukkig nieuwjaar! dat we allemaal maar weer naar disney kunnen voor mij is het nog iets meer dan een maand voordat ik in de trein zit met mijn collega's komt wel weer dichtbij zo
Gelukkig nieuwjaar lieve Disney vriendinnetjes......... ik heb van mijn man zooo iets gaafs gehad voor de kerst. Een Tinkerbel piek voor bovenop de kerstboom.
wauw wat leuk zeg. ik hoop volgend jaar eindelijk na3 jaar weer al mijn disney ballen erin te hangen. dit jaar hebben de jongens niet aan de kerstboom gezeten dus is het veilig. ik zou het zo zonde vinden als ze kapot gaan. maar volgend jaar kan ik eindelijk mijn boom weer volhangen
Ja, ik had hetzelfde. Ik wilde de piek erin zetten. Het is gelukkig goed gegaan. ha ha. Ik wil ook gaan sparen in Disney, bij elke trip weer wat kerstballen meenemen. En dan wordt die van ons ook langzaam een disney boom!
ze hebben zulke leuke ballen. Ik heb nu al zo'n grote verzameling dat ik een grotere boom moet nemen als ik nog meer ballen wil