ooh tinkerbel wat gaaf idd zeg. hier ook een disney boom maar dan anders haha paar jaar trug hadden ze die bij de c1000 allemaal van plastic das veiliger haha heb die nu elk jaar erin hangen. in 2010 hadden ze bij onze winkel toen nog heel veel over van het jaar ervoor dus kon toen uizoeken hihihi heb dr heel veel meegenomen. hoop echt dat hety me lukt om dit jaar in dec te gaan hihihi verder gaan we niet op vakantie alleen samen een weekendje berlijn dus wie weet krijg ik manlief zover eind dit jaar..... alleen lasti dat ons meisje dan leerplichtig is en dus alleen in de vak kan. hoop dat het dan wel lukt.
Yes!! Waarschijnlijk in de zomer lekker een dagje naar Disney. We gaan een weekje naar CenterParcs in Frankrijk en stelde aan mijn man voor, we kunnen op de terug weg wel een hotel bij Disneyland Parijs nemen en daar een dagje heen gaan en hij vond t ook een goed idee.
kom even binnenvallen, jullie ervaringen lezen. Ga begin oktober naar disneyland met z'n drietjes. Twijfelde alleen een kleine beetje of het wel leuk is met een kleintje van ruim 1,5 jaar. Maar volgens mij gaat het helemaal goed komen, als ik dit zo lees heb ik er nu al zin in!
@tinkerbell, ben zelf weleens geweest en vind het echt geweldig daar! Mijn vriend is ooit een keer een dagje geweest, maar toen was het slecht weer en dat is em niet zo goed bevallen. Ik wilde naar de davy crocket ranch gaan, meerdere kamers in de accommodatie is wel handig. Met noa op 1 kamer slapen is niet zo'n succes hier
Zit weer lekker op te letten, haha! Eerst iederen hier nog de beste wensen voor die nieuwe jaar. Wij hebben 4 heerlijke dagen gehad in disney, we hebben prima weer gehad, natuurlijk was het wel koud, maar geen regen etc. Kerstsfeer, klinkt misschien stom, ik vond het wel mooi en gezellig, maar eigenlijk had ik me er meer bij voorgesteld. Kan namelijk niet zeggen dat ik het gezelliger of mooier vond dan de andere keren dat we er waren. Gewoon heel mooie, fijne, gezellige dagen gehad, we hebben ons geweldig vermaakt. Ben wel heel blij dat we de kinderen niet bij hadden, echt te koud gewoon voor ze vind ik, als ik die kleintjes in die wagentjes zag zitten dacht ik toch steeds weer nee ben blij dat ze lekker thuis zijn. Liefs Hanneke.
Hahaha, moet zeggen dat we die niet zo heel veel of speciaal/bijzondere gemaakt hebben! Parade's etc hebben we al zoveel op de foto staan, zal ze morgen eens op de pc zetten en kijken of er iets leuks bij zit om hier te plaatsen ! Van de 'boom aansteken' bijv, misschien zit er daar een gelukte van bij, haha, moet namelijk heel erg bekennen dat ik zelf geen enkele foto gemaakt heb en ze na thuiskomst ook nog niet heb gezien. Ben daar heel erg in, haha, maar beloof dat ik er morgen dus op terug kom!
Heel even snel een paar kiekjes dan, zal morgen eens alle foto's doorspitten naar misschien nog wat leuks . Bekijk bijlage 213014 Bekijk bijlage 213015
o het kriebelt alweer heel erg. en leuk dat je die duffy gelijk gezien hebt. iedereen op het dinsye forum is er lyrisch over terwijl ik hem niet zo vind eigenlijk. nog 3 weken en dan loop ik er weer
Waar blijven de foto's van jullie disney boom dan? Ik trap wel af... Er zaten ongeveer zo een 55 ornamenten in, vind ornamenten leuker dan kerstballen..
ik heb ook geen foto's omdat ik al 3 jaar mijn disney ornamenten er niet in heb ivm de kids. dit jaar gaan ze er weer eens in
Hebben jullie het laatste disney nieuws al gehoord...... ze gaan weer de Tarzan show terug brengen! BEN ECHT ZOOOOOOOO BOOS!!!!!! doe eens wat nieuw, ze bestaan potverdorie 20 jaar!
die vondik nou niet echt spannend idd.... is dr eigenliji in mrt wel wat te doen??? de nieuwe dingen komen volgens mij pas in april he? we zitten te twijfelen manlief moet op uitzending binnenkort dus we moesten ons tripje naar berlijn afzeggen. nu weten we niet of we nou naar cp gaan of disney in mrt. of dat we dan toch liever disney in dec doen. nadeel is aleen dat ons meisje na de zomervakantie leerplichtig is dus word in de vakanties weg. al is het vast niet duurder als vliegen. hadden wen u ook naar gekeken pff 2000 euro ben je zo kwijt voor een weekie dat vind ik nogal wat......