ik zou toch gewoon lekker in maart gaan. de normale parade is er sowieso en de disney express ook. verder zullen er wel minder shows zijn, maar je bent al zo met de attracties bezig dat je die niet zo mist hoor en mij maakt het niet zo uit van Tarzan ik heb die show maar 1 keer gezien dus voor mij is het nog redelijk nieuw. maar ik kan me voorstellen dat de mensen die echt heel vaak gaan minder amused zijn. ze hadden wel wat kunnen doen met bijv. Jungle book of zo.
Ik denk hetzelfde als Young Flower, zou gewoon lekker in maart gaan mamma suus. Weer is misschien al een stuk beter en denk dat er genoeg te doen is. Zoveel extra's komt er niet hoor in April als ze 20 jaar bestaan. Vond het echt beetje bagger weinig. Voor mij is Tarzan nu echt klaar hoor, heb hem nu 7 keer gezien geloof ik.
Heeft iemand wel eens lunch/diner met Disneyfiguren in cafe Mickey gedaan? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Maar wil ook graag practische dingen weten zoals wat de prijzen zijn? en wat er te eten is, via een kaart of een vast menu of een buffet? Ik kan dit niet op de site van disneyland parijs terug vinden. Ik speel met het idee dit in Augustus te gaan doen voor de verjaardag van mijn dochtertje, ze wordt in de zomervakantie 4. Ik weet dat t nog wel even duurt hoor..
http://www.dlrpmagic.com/planning/dining/restaurant-menus/ Je moet maar even op deze site kijken, daar staan alle prijzen en menu's van alle restaurant van disney met en zonder figuren. Leuk in aug, wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg druk. Je zit midden in hoogseizoen, voordeel is dat het park lekker open is van 8.00 tot 23.00 uur. Als je verder nog vragen heb roep maar
He dank je wel, dat is precies wat ik zoek. Iemand ook nog ervaring hoe het verder is? Welke Disneyfiguren komen er? Komen ze aan je tafel? Afgelopen zomer waren we in Disneyworld en nu is mijn dochter ook helemaal gek van Disneyfiguren en ermee op de foto gaan. In Amerika ging alles ook zo netjes, bij elk Disneyfiguur was een ordelijke rij (of soms was er zelfs niemand) maar t was altijd orderlijk en meestal ook snel aan de beurt. Maar ik herrinner me van Parijs dat het altijd zo'n chaos en drukte was bij de Disneyfiguren in het park dus ik dacht als ik nou zo'n maaltijd met haar ga doen kan ze toch nog met Disneyfiguren op de foto. Ja ik weet dat het in augustus druk is maar ik kan alleen dan.
Ja, die fransen en spanjaarden doen helaas niet aan ordelijk en netjes! ha ha. Hier in Parijs is het vechten voor je kind..... Ik heb zelf nog nooit gegeten met figuren (ze waren bang) maar er zijn hier genoeg meiden die dat wel hebben gedaan. ze melden zich vanzelf let maar op.......want tja we zijn nou eenmaal verslaafd aan dit topic. ha ha welk hotel ga je? gaaf zeg amerika, heb ik wel paar jaar geleden gedaan met man maar wil wachten tot de kindjes wat groter zijn.
nou idd die figurfen in parijs zijn lastig te krijgen hahaha. je moet dan echt l op de plekken waar je in de rij moet dan heb je de meeste kans. mar de loslopende kun je vaak vergeten. wij zijn daar ook te vaak teleurgesteld doen we dus ook niet weer. als we een zien dan is het zwaaien en verder hahaha
We waren de vorige keer in Kyriad dat is ons wel goed bevallen dus ik denk dat we daar weer gaan. Heb nog niks geboekt, moet even afwachten welke vakantie dagen mijn man krijgt. We willen het combineren met een weekje centerparcs in Frankrijk.
ik heb bij cafe mickey gegeten 2x en dat was super. er zijn elke dag in principe andere figuren. meestal is mickey er wel en knabbel ben babbel en de rest ligt er een beetje aan. Ik vond het wel heel druk hoor. en beetje chaotisch. maar daar merkten mijn kids niets van en daar doe je het toch voor.
ik heb 1x diner gehad bij mickey en 1x lunch (afgelopen december) in het park ergens. Ik vond het eten beiden keren érg simpel en niet zo geweldig, maar de Disneyfiguren wél súper! Ze hadden zo veel tijd, waren zo aardig. Echt geweldig. Wij hadden het een soort van cadeau gekregen- het was anders 26 euro - en dan had ik het denk ik niet gedaan hoor - want dat vond ik zelf echt te veel geld. De figuren hier waren vooral de 'belangrijkste' : Mickey, Minnie, Pluto, Goofy, Donald.. 8 jaar geleden in cafe mickey waren het veel verschillende: Kapitein haak, Vetje, Mickey, Gepetto, Iejoor. Nouja, van alles wat, dus ik weet niet hoe dat nu is cafe mickey.
Toen wij gingen was cafe mickey dicht... ben er nog ziek van Maar vond het 4 uurtje niet spectaculair.. eten was heel slecht (vergeleken met 3 jaar geleden) en groots opgezet en maar 4 figuren gezien... Nee.. persoonlijk vindt ik disney wel achteruit gegaan helaas..
er komen meerdere verschillende figuren vier per moment. en elke dag kunnen het verschillenden zijn. Het eten van s'avonds was erg lekker moet ik zeggen wij hebben ons buikje goed rondgegeten. ook hebben wij er ontbeten wat ook helemaal lekker was.
T zijn steeds verschillende? Zit er ook wel eens eens een "slechterik" tussen? Dat hoop ik niet want daar is ze wel echt bang voor.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen vertrek in alvast naar parijs om dan maandag en disney weer in de magie te zijn. wat heb ik zin en wat wordt het koud zeg. dus flesje rum gaat mee whahaha. ik ga weer foto's maken meiden. en eindelijk voor het eerst in tower of terror en de crush coaster. meiden tot woensdag.........
zo het was echt giga leuk. eerst zondag parijs in. de marathon gelopen zoveel. s'avonds richting premiere classe bij bussy st. georges. waar we de avond in de bar hebben doorgebracht. De volgende ochtend na het ontbijt richting disney en inchecken bij Cheyenne. We hadden een kamer vooraan het hotel dichtbij de route naar disney. snel naar buzz lightyear, space mountain en star tours. Daarna ff snel een bak koffie en wachten op het 2e deel van de groep die die dag aankwam. Nadat ze er waren zijn we richting de pirates gegaan om daarna indiana jones te doen. we besloten daarna nog ff naar het spookhuis te gaan. We hebben hierna wat gegeten bij Toad hall om daarna it's a small world te doen. waarna we naar de studio's vertrokken. Hier voor het eerst de tower en crush gedaan. die waren echt super leuk zeg. na dit zijn we ff richting toystory gegaan om daarna nog ff naar armegeddon te gaan. hierna zijn we op ons gemak naar disney village gegaan. Ik ben met de mannen de kroeg ingedoken en de dames gingen shoppen. Nadat ze klaar waren zijn we de spullen gaan brengen naar het hotel. om daarna terug te keren naar the village om te eten in rainforest cafe. Wat wat dit lekker zeg. Daarna zijn we even bij seqouia lodge wat gaan drinken om richting bed te gaan. de volgende ochtend helaas geen magische uren want het was afgehuurd. dus om 10.00 stonden we voor de studio's. wat raar zeg gaan ze 10 uur open, maar dan is crush nog niet eens open. dus wij door naar de parachutes en rc racer. Hierna bleek crush ook nog een mankement te hebben dus we gingen maar uit de wachtrij. dus op naar de tower. nog maar ff lekker vallen. Nadat een paar nog ff rock en rollercoaster hebben gedaan hebben we met zijn allen in de studio's een leuke foto laten maken met disneythema. erg leuk gelukt. hierna kijken of de crush het deed, maar daar stond inmiddels 45 minuten. daar hadden we geen zin in. Dus terug naar het andere park waar we eerst even big thunder mountain hebben gedaan om daarna wat te eten bij colonel hathi. erg lekker gegeten in een leuke ambiance. hierna nog ff indiana jones gedaan. waarna we naar naar discoveryland gingen ik ging nog ff met een collega in buzz en de rest splitste ook ff op. Hierna was ik zo moe dat ik ben gaan zitten bij videopolis met 1 collega en de rest is nog ff de laatste dingen gaan doen. (shoppen, tower, jack sparrow) om kwart voor vijf moesten we naar de metro om terug naar gare du nord te gaan voor de thalys. wat hebben wij super leuke dagen gehad zeg. slopend, maar super leuk
leuk dat het je het zo naar je zin hebt gehad! Je eerste foto doet het wel en je laatste foto ook die is trouwens heel gaaf met dat bevroren ijs! Maar je 2 middelste foto's doen het niet..........snik