leuke fotos hoor, wel frisjes zeker of neit??? klonk erg druk idd maar jah zonder kids heb je nou enemaal meer tijd om zoveel mogelijk dingen te doen dan moet je het er ook van nemen natuurlijk he....
het was zeker koud ja. ben er meteen goed verkouden van geworden. maar het was super. heel veel gedaan. zeker ook dingen die ik al jaren niet had gedaan met de kids. dus zeker geslaagd
Klinkt goed Young Flower, balen van de kou maar vooruit daar doe je niets aan! Gelukkig was het erg geslaagd! Nu zeker wachten tot je weer mag ? Haha!
hahaha ja idd nog 2 1/2 maand en dan weer eens een nieuw hotel uitproberen. en nog leuker mijn broer introduceren bij tower of terror en crush coaster
Ow whaha er staat nog echt weer een nieuw tripje in de planning dus! Veel plezier alvast! Welk hotel ga je heen als ik vragen mag? Ik ben trouwens afgelopen december voor het eerst in die crush coaster geweest, alle keren dat we er waren was hij ivm problemen gesloten of was er een rij van anderhalf uur of langer. Maar hij was wel heel leuk, maar zal er zeker niet nog een keer zo lang voor in de rij gaan staan, hadden nu ong een uur gestaan, want ja, we moesten er toch een keer in geweest zijn, haha !
we gaan nu voor het eerst in hotel new york. en dan moet ik er echt nog een hele tijd op teren. hopen dat mijn collega's volgend jaar weer zin hebben hahaha crush coaster was leuk, maar kort. ik zou er ook niet lang voor in de rij gaan staan meer. maar ja mijn broer kent hem nog niet dus die wil hem zeker doen.
Flink van genieten dan, zodat je er lang genoeg op kan teren! Hoop dat het je zal bevallen in 'new york', wij zijn er ook een keer geweest ! Hier afgelopen december ook echt het gevoel van nu nog even een keer hier kijken, een keer daar kijken, want volgende keer dat we er zijn gaat wel weer even duren.
kom ik aan met me santa fe hahaha enige hotel waar ik ooit geslapen heb daar. maar jah slaap er dan ook alleen maar en de bedden zijn goed hihihihi. hier teer ik ook al bijna 2 jaar op ons laatste uitje, en moet er nog een tijdej mee hihihi manlief wil voorlopig nog niet. miss kunnen we hem nog overhalen voor dec en anders wil ik erheen als ik 30 word voor meverjaardag. maar jah dat duurt ook nog 2 jaar....
ik heb bijna alle hotels gehad met uitzondering van newport bay en disney hotel. (en nu dan nog New York) new port trekt me niet. disney hotel is echt een droom van me
Weet je wat ik alleen (tja ik ben blijkbaar toch geen echte disney fan ) vind van de disney hotels, wat is nou eigenlijk de meerwaarde? Oke je hebt er momentjes met figuren in het hotel enzo, maar verder? Je komt er savonds binnen, gaat douchen en in bed, doet je ogen dicht om ze smorgens weer open te doen, gaat douchen en verlaat het hotel weer? Haha! Enige voordeel bij 'het' disney hotel vond ik dan wel echt dat je meteen 'in' het park was, maar verder heb ik er eigenlijk maar weinig mee ! Zo fout dat hier te zeggen in een topic vol echte disneyliefhebbers denk ik maar vooruit! Wij zijn in het disney hotel geweest, in newport bay club en new york, maar dat heb ik hier al eens verteld geloof ik, haha! Zijn er hier verder nog mensen die er binnenkort heen gaan of niet (behalve jij dan he Young Flower )?
hoi meiden, ik kom even meelezen hoor. Hier een groot disneyland fan. Ben er 11 keer geweest geloof ik. Wij gaan 15 mei een paar dagen naar zuid frankrijk en heb op de terugweg een formule 1 hotel geboekt voor 2 nachten vlak bij disney... kunnen we een dagje disney doen. Ik ben zo benieuwd hoe mijn dochter het gaat vinden. Ze is dan op 2 weken na 3 jaar...
Hanneke de meerwaarde is idd de reistijd naar disney. ik vind het fijn dat het gewoon aan te lopen is. ook omdat wij vaak in disneyvillage wat eten. meestal gaan we dan eerst ff naar het hotel om ff uit te rusten voor we gaan eten. en as je dan in een hotel verderop zit moet je alles in 1 ruk doen. leuk debby nog een fan. lekker hoor in mei ff langs disney
weten jullie bijvoorbeeld wat de parkeerkosten zijn van disney land? En of je bijvoorbeeld ook zo een ontbijt met disney figuren kan boeken als je niet in een disney hotel zit?
zo'n ontbijt kan je gewoon boeken hoor. kost je wel wat extra als dat je in een echt disneyhotel bent. dit kan in cafe mickey parkeerkosten waren 8 euro maar of dit nog steeds zo is weet ik niet
met onze auto (saxo) kost het anderhalve tank (ca. 60 liter) en 2x 13,80 tol aan kosten om er te komen. en qua hotel zou je even moeten kijken op www.disneylandparis.com en daar vind je goede aanbiedingen. ook via d-reizen kan je kijken. gezien ik nooit in het weekend ga weet ik totaal de prijzen niet
meerwaarde hotels: nou het is wel echt de sfeer... ik heb in cheyenne, santa fe, en new york gezeten. Het is toch een hele beleving op zich. Plus dat als je in disney hotels verblijft je op sommige dagen 2 uur eerder naar binnen mag. Wij hebben het nu niet gedaan. Vakantie is al duur genoeg. Heb een formule 1 hotel genomen in marne la vallee (10 minuten rijden). Prijs voor 2 nachten: 71 euro. Entree 100 euro. Parkeerkosten: 15 euro (nagevraagd). totaal voor onze stop in disneyland 186 euro. Daarvoor kan je niet in een dinseyhotel slapen. En benzinekosten hebben we niet. We komen er direct langs als we terugkomen uit frankrijk.