Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    jaaaa ik heb hem om. nu nog ff zoeken naar de goedkoopste datum om te gaan reizen. echt vind het nu al leuk wordt mijn 10e keer disney

ik heb het geluk dat ik 500 km of meer kan rijden op 1 tank dus benzine valt wel mee. en qua eten ach ja we zullen wel zien

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

gaaf zeg!!!! nu lekker de voorpret van het boeken

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wow super leuk man, veel plezier met uitzoeken zo snel mogelijk boeken voor ie zich bedenkt hahaha........

en idd zuinige auto scheelt ook we hebben het ook gered op 2 tanks vol. das toch ook wel fijn dan he.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    :D:D:D:D:D:D:D:DJippie!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk voor jullie. Nu gaat bijna iedereen hier op Disney forum. Nu alleen nog de man van MammaSuus:D
    Ik zal als ik terug ben in september wel een trip report schrijven met foto's. Wie weet haal je hem dan ook over;)

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    We gaan trouwens ook nog lekker voordat we naar Disney gaan een dagje Efteling doen (dankzij AH) dus daar kan ik me eerst nog op verheugen. Heerlijk met die kleintjes in Droomvlucht!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij zijn pas ook nog in de efteling geweest. Het was super!!!

Wij hebben een auto van de zaak wel maar een 107 haha maar dus geen reiskosten en vandaar dat we proberen daar mee te gaan. Zelf hebben we een skoda fabia combi maar daarmee zijn we toch z,n 150 euro mee armer

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    De reis valt wel mee hoor 376 euro voor ons allen naar santa fe. En dan nog 75 euro benzine en 28 euro tol. Dus in totaal valt het wel mee. Ik vertrek zondag met de jongens in mijn
    Mini auto(citroen saxo) mijn man komt dan aan op het vliegveld die gaat nl twee weken naar zijn vriens in greece. Maar het was goedkoper om terug te vliegen naar parijs. Scheelt nl honderd euro op de vlucht. Echter als we op zondag aankomen kost het ons tweehonderd meer. Dus wat gaan we nu doen we boeken voor zondag een hotel bij het vliegveld met pendeldienst. Dus hij gaat met de pendel daarheen en ik met de knullen in de auto. Dan zijn we de volgende ochtend uitgeslapen en op tijd in disney. Ik neem geem buggy mee dat past gewoon niet. Ik moet natuurlijk rekening houden met de grote koffer die mee terug moet. Dus wij huren daar een buggy. Die knullen kunnen toch aardig lang lopen. En suus mijn kids zijn vier en twee en een half enner is echt genoeg te doen voor ze hoor. Vorig jaar dec ben ik met mijn moeder vijf dagen geweest en we hebben ons geen moment verveelt. Ok alle rustig aan ivm de kou. Maar als we alleen in its a small world zouden gaan hadden ze het ook helemaal super gevonden hahaha en ach het santa fe is niet zo super duur hoor als je in het laagseizoen kan. Dat is soms ff pluizen welke aankomst datum je moet nemen met schoolgaande kids. Maar je hebt vaak op vrijdag een comp dag van school en dat scheelt dan toch vaak wel hoor. Succes ermee ;). PS let niet op type fouten ik zit via mijn mobiel

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ooh super zeg dat je het zo kon regelen. en die prijs is helemaal super. is evenveel als ons geboekte weekendje berlijn van volgend jaar en daar moet ook nog reiskosten overheen. denk dat ik hem nog maar eens leif moet aankijken voor volgend jaar. we gaan dan in de eerste instantie namelijk alleen maar samen een weekendje weg omdat hij halve marathon gaat lopen in berlijn. voor ons als gezin hebben we nog niks bedacht jah miss weekendje cp maar vind disney dan toch leuker haha.
    eerst onze aankomende vakantie naar oosterijk ff doen en daarna zal ik vast beginnen hahaha.

je kunt dan idd ook prima buggy daar huren kunnen ze jah ook afwisselen. vorig jaar moest de jongste wle in wagen want was maar 9 mnd. maar nu zou hij dan ook volgend jaar rond de 2,5 zijn dan lukt idd alweer meer. vorige keer vond ie donkere dingen nog eng en hoogte natuurlijk is ook logishc was baby hahaha. maar toch herkent hij het nog ..... pfff krijg dr meteen weer zin in hahahaha.

vind trouwens het buffet in santa fe tegenwoordig erg duur, eerder kon je gewoon menus kiezen vonddit prettiger en lekkerder. maar jah ze gaaan natuurlijk met tijd mee en iedereeen is tegenwoordiig gek op all in buffet dingen

vind trouwens eten bij pirates ook erg lekker en leuk zo knusjes iis het daar.
    veel plezier nog met de voorpret.

9. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Misschien omdat we maar drie dagen gaan dat we dan maar even over onze hart strijken en dan ff die twee avonden makkelijk eten. Scheelt een hoop geld. En idd de prijs valt mee als we naar landal gaan en dan een park zoals rabbit hill zijn we ook 400 aan de accomodatie kwijt. En twee en en half is een mooie leeftijd hoor om naar disney te gaan ;)

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ohhh ik kan niet wachten tot mijn mannen iets ouder zijn om ze ook mee naar disneyland te nemen!!! Moet momenteel wel even afkicken want dit is nu het 2de jaar dat ik waarschijnlijk niet ga...

11. jenifer

jenifer Actief lid

9 okt 2007
    297
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi,

ik ben in mei 3 dagen geweest met de kids maar we willen volgend jaar weer gaan. Alleen vinden we allemaal dat 3 dagen erg kort is. We willen 5 dagen gaan maar is dat niet overdreven? En hoeveel dagen gaan jullie gemiddeld?

12. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    nu gaan we maar 3 dagen puur voor de kosten. maar als ik met mijn moeder ga gaan we zo 5 dagen. al lopen we dan maar effectief 3 dagen vol in het park hoor. dit was ons schema vorig jaar

zondag aangekomen even door het park, maar was te druk dus gaan eten en alles uitpakken

maandag park tot 18.00 tussendoor nog ff terug naar het hotel

dinsdag park tot 18.00 tussendoor rondje meer gelopen

woensdag naar parijs en s'middags de parade gedaan

donderdag park tot 18.00

vrijdag vroeg naar huis ivm weeralarm door sneeuwbuien

in april gaan wij weer van zondag tm vrijdag. gewoon omdat we op die manier alles op het gemak kunnen doen doordat je alles op het ritme van je kind doet duurt alles vaak wat langer dan dat je gewoon met zijn 2en bent.

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    @linnepinneke ik kan me voorstellen dat je moet afkicken. ik ging vroeger eigenlijk ieder jaar. dat werd om het jaar ivm zwangerschappen enzo. en nu door geluk weer ineens elk jaar. is voor mij echt een uitje en als je ziet hoe die kids genieten ervan echt super

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Begrijp dus dat jullie gaan April 2012?

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zat net even in mijn foto's te bladeren van Disney. Toen we 1 jaar getrouwd waren (is alweer 5 jaar geleden hoor;)) zijn we het gaan vieren in Disney. We zaten toen in Newport Bay.

Zal wat foto's plaatsen, helaas hadden we toen in augustus echt bagger weer. Dus we hebben helaas geen gebruik van het prachtige buitenzwembad kunnen maken.

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    2e foto

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ga met mijn moeder en de knullen en mijn broer met zijn kinderen inderdaad in april 2012. en dan dus aankomende september met mijn man en kinderen.

hier ff wat foto's om in de stemming te komen;)

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    3e foto

19. Young Flower

25 jul 2006
    3.369