Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    qua prijzen tjah wij waren de laatse keer voor 4 dagen 400 euro kwijt volgens mij. en dan nog auto en tol. ook ong 1,5 tank denk ik.

en dan moet je het nog zon beetje verdriedubbelen voor alles wat je daar uitgeeft aan eten ed. dan kom je zon beetje op een ong prijs uit haha. het is niet goedkoop maar erg leuk en voor de kids echt super.

qua hotels tjah wij zijn dus alleen maar in santa fe geweest vond het een meerwaarde dat je dichtbij zit. in een hotel van disney zelf en niet steeds met je auto op en neer dat lijkt me echt helemal niks. hebben expres het goedkoopste steeds gekozen omdat we er idd alleen maar slapen en ontbijten meer doen we er niet. en de kamers zijn voor de duur van een verblijf netjes en je hebt alles wat je nodig hebt bij de hand. en ook service is daar super. hadden ene keer een slechte douche die was steeds koud. savonds om 2200 kwam er nog een mannetje een nieuwe mengkraan erop zetten echt super dus.

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb alle verhalen niet helemaal gelezen, dus misschien is mijn vraag al eens aan bod gekomen (sorry daarvoor).

Het lijkt me wel leuk om in juni een paar dagen (4-5) naar Parijs te gaan en dan een paar dagen naar Euro Disney. Die hotels lijken me nog best prijzig zo met 4 personen (2 volw + 2 kids). Zijn er mensen die op een camping in de buurt hebben gezeten?

Of zijn er ergens goeie aanbieders voor een all inclusive pakket met toegangskaarten en verblijf erbij?

3. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Hoi allemaal!

Kwam weer eens even om het hoekje kijken!
    Hoe is het met jullie?
    Heb niet alle pagina's terug gelezen...

Helaas hier nog geen disneytrip in het vooruitzicht, we blijven waarschijnlijk in NL dit jaar, ook leuk :)

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat is jullie ervaring eigenlijk met hele kleine kids en Euro Disney?
    Onze kids zijn tegen die tijd ongeveer 2 en 4 jaar.

Is dat wel wat?

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    whaha minny, en dat vraag je hier ;)??
    natuurlijk is dat wat! wij zijn (oeps) 2jaar achter elkaar geweest, afgelopen keer waren ze 4 en 2,5 en dat jaar ervoor dus 3 en bijna 2..
    ze hebben zo onwijs genoten van alles! het is te gek, ook met die kleintjes!

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Haha ja gedurfd he?

Maar eh, hebben jullie dan vantevoren ook een plan gemaakt met waar je allemaal heengaat? Want ik kijk net voor het eerst op die website, maar ben er gelijk duizelig van van wat er allemaal te doen is.

En wat zijn nou goedkope aanbieders voor een dag of 4?

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook een vraagje, is iemand hier weleens met het vliegtuig geweest? Hoe is het vervoer van vliegveld naar disney?

En wij hebben een appartement geboekt. Is ook van disney, 5 minuutjes met de trein en dan stap je bij het park uit. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe beviel dat, en hoe duur is de trein dan nog?

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja heel gedurfd ;) maar wel een leuke vraag hoor.
    wij werden toen doodgegooid met opmerkingen als: dan hebben ze er nog niets aan, dan krijgen ze er niks van mee, wacht er toch mee..
    pffft, die mensen weten er echt niets van! :)

en het voordeel was wel dat mijn man en ik er al tig keer samen zijn geweest, en wij weten dus prima wat er te doen is en of het geschikt is voor kindjes.ik vind persoonlijk dat er echt wel veel is voor die kleintjes!
    daarnaast is de sfeer gewoon te gek natuurlijk!
    dus als je nog tips wil, laat maar weten hoor!

wij boeken meestal via vrij uit of peter langhout. (al is die laatste ooit, lang geleden, zonder ons te vroeg van de parkeerplaats weggereden :$:$) maar goed..

@marieke, ik ken dat niet, dat appartement?
    en hier nooit met het vliegtuig geweest! (alleen trein bus en auto :))

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier was de oudste 1 1/2 toen hij voor het eerst ging. hij vond het leuk (voor zover het doordrong) toen hij 3,5 was ging hij nog een keer. zijn broertje was toen 2. beiden keken hun ogen uit.

de keer erna waren ze 4,5 en 3 en werden ze nog bewuster ervan. Helemaal leuk dus

Qua aanbieder ga ik toch voor een disneyhotel gewoon omdat ik het fijn vind dat je zo naar het park kan lopen. Qua camping schijnt camping la Crecy leuk te zijn.

Die appartementen in val 'd europe schijnen idd ook erg fijn te zijn. je kan dan zelf wel ff wat koken.

misschien is davy crocket wel een optie voor jullie.

Ik maak meestal helemaal geen plan waar we heen gaan. alleen een beetje waar we wat gaan eten, maar dan ook niet zozeer per dag.

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En hoeveel dagen is dan leuk om te doen? Kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is (zeker met kleintjes)...

11. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    3 dagen is wel het minimum. en hoe rustiger je aan wilt doen hoe langer je moet gaan. wij gaan in april wel heel lang 6 dagen (maar 5 dagen park) zodat we rustig aan kunnen doen. op tijd eten en kids op tijd naar bed.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh ik denk dat als wij er 2 dagen rondlopen dat we dat wel genoeg vinden. Maar weet het niet hoor, heb eigenlijk geen idee wat er allemaal te doen is.

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ligt echt aan de drukte. als het rustig is is het wel te doen in 2 dagen, maar ik moet zeggen dat ik dat met kids niet zou willen hoor. er komt zoveel op je af. er is zoveel te zien.

met alleen volwassenen is 2 dagen te doen, maar met kids niet

14. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Maar als je 3 of meer hele dagen in zo'n park loopt, ben je dan niet helemaal gaar??

Kan trouwens niet goed uitvinden wat nou een geschikt hotel is. Qua prijs ook erg verschillend..

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    3 dagen is echt minimum idd hoor en dan nog lukt vaak niet alles helemaal niet met kids dan ben je toch al wat meer aan de kleine beentjes gebonden. en van de 3 dagen moet je ook bereken dat je dus maar 1 echt hele dag hebt he. want de eerste dag kom je aan. dan heb je al gebroken dag ivm de reis ed. dan heb je een hele dag. en de laatste dag is het alles weer inpakken ed en meestal wil je ook niet te laat weer trug want het is nog een eind reisen.

wij boekten altijd bij arke maar die hebben het nu neit meer dus geen idee waar onze volgende komt.

@vliegtuig. was heel geod geregeld ben 2 keer ermee geweest. je moet dan nog een kaartje kopen voor de bustransfer koste toen 15 euro geloof ik een retour. is dan nog zon 45 min dacht ik. je kunt ook met de ondergrondse maar dat was ons teveel gedoe met koffers ed.

@hotels voor ons ook alleen een van disney hoor.

@leeftijd onze kids waren 3 jaar en 9 mnd en ze vonden het beide geweldig hoor. zelfs de kleine man keek zijn ogen uit. dus echt geen grens hoor voor leeftijd. al mag ik de volgende keer pas weer als de jongste 8 is van manlif hahaha...

@maansteen, ook hier voorlopig niet hoor. gaan binnenkort een midweekje cp doen das onze vak dit jaar hahah want als we weer kunnen dan is onze meid leerplichtig dus dan wordh et weer lastig

16. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    leuk hotel met kinderen is Cheyenne. dit is een echt cowboy stadje. helemaal geweldig

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oke bedankt voor de antwoorden!
    Minny drie dagen moet je echt wel gaan me kinderen. Ik ga twee dagen, maar zonder kinderen en wij doen maar 1 park (tweede vinden we niet zo leuk) plus, wij gaan een woensdag en dobderdag in oktober buiten vakanties en dan is het minder druk. Wanneer gaan jullie?

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou ik wil daar dan ongeveer 3 nachten verblijven, dus kunnen we 2 of 3 dagen naar het park. Zijn er meerdere parken dan?

En wij kunnen ook nog buiten de schoolvakanties gaan. Zit aan eind mei te denken...

19. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ja disneypark en disney studio's. deze heeft veel shows ed.

20. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Liggen ze wel bij elkaar?

Deel Deze Pagina