Disneyland Resort Parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tinkerbel, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ja naast elkaar. 5 minuutjes lopen en je loopt zo het andere park in

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Die Disney hotels zien er prachtig uit, maar zijn wel erg duur hoor.
    Dan ben je bijna 1000 euro kwijt voor 3 nachten :$

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Is ook, santa fe vind ik altijd goed zat. Meer dan eten en slapen doe je er toch niet.
    Met kinderen zweer ik nig steeds bij davy crocket, hebben de kinderen tenminste een eigen kamer.

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Okee en Davy Crocket is dan goedkoper dan Santa Fe?

Maakt het ook veel prijsverschil waar je boekt?

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ligt eraan hoor wanneer je gaat. beste is doordeweeks als dat gaat. ik weet niet of je kinderen al leerplichtig waren. wij waren in september voor 3 dagen 400 euro kwijt totaal

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Onze kids zijn nog niet leerplichtig dus wij kunnen buiten de vakanties om. We willen dan graag eind mei gaan. Ik denk zelf dat we 3 overnachtingen nodig zijn, aangezien je ook met de heen en terugreis zit. Je hebt bij 2 overnachtingen maar 1 hele dag dat je kunt gaan.

Zaten jullie in een Disney hotel?

Hoe zouden de partnerhotels van Disney zijn?

7. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    partner hotels schijnen ook goed te zijn. je moet ff kijken welke dagen in mei frankrijk en belgie vakantie heeft en daar je vakantie omheen plannen. soms hebben ze ineens een feestdag en is het super druk. dat is echt zonde als je dat kan voorkomen.

beste dagen zijn ma, di, wo, do. dan is het het rustigst. 3 nachten is wel erg goed hoor. wij gaan meestal ook een dag extra voor de aankomst. zodat ze na een lange reis niet meteen het park in hoeven. laatste dag gaan we wel het park in zodat ze lekker lang slapen in de auto

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dus jullie raden wel 3 nachten aan? Das namelijk wel een stuk duurder dan 2 :D

9. Marieke1983

Ik zou zeggen: twee nachten drie dagen.

Davy crocket is iets goedkoper. Ontbijt zit erbij (en is goed) maar je moet nog wel in de auto 3 minuutjes naar het park rijden. Als je in wn hotel zit ga je of met een (overvolle) bus, of je gaat lopen.

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Zou het voordeliger zijn om een hotel buiten Euro Disney te boeken en losse tickets te kopen? Ik vind die tickets namelijk los ook erg duur. Kom over de 300 euro voor mijn gezin.

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij gaan altijd naar santa fe is de goedkoopste over het algemeen, je hebt altijd wel uitzonderingen door aanbiedingen ed. davy kwamen we maar een paar keer goedkoper uit maar hebben het nooit gedaan. doordat wij neit met de auto wilde steeds. vanaf santa fe kun je echt heel goed lopen bus is niet nodig. voor zulke kleine kids zou ik toch voor beide een buggy nemen. en in mei is het ook meestal wel mooi weer dus zou ik het lekker zo doen.
    hotel met slapen was wel een gedoe met kids maar jah dat namen we er maar gewoon bij hahaha.

zou echt flink naar aanbiedingen googlen hoor. en goed uitrekenen. mocht je goedkoper willen. want dan kan een hotel verderweg wle goedkoper zijn je meot ok rekening houden met je extra bezine kosten.

en een echte disney vakantie vindi k toch wel in een disneyhotel. tis toch net ff dat kleine beetje extra sfeer. alleen maar op dat terrein te blijven........ niet telkens richting je hotel rijden

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zo, daar ben ik ook weer eens...!!
    We zijn alweer aan het plannen dit jaar, maar ik zoek wat ervaringen van dames die al eens in Davy Crockett hebben gezeten. De keuze is in principe al gemaakt, we gaan met 4 volwassenen en Zoë, dus dit is volgens mij het goedkoopst. Ga niet met 4 volwassenen en een kindje in 1 hotelkamer zitten :p . Anyways, iemand die hier al eens is geweest en mij het verschil kan uitleggen tussen de verschillende bungalows? Zit er een stopcontact bij de bedden? Is het zwembad bij het "dorpje" ? Ook andere info is welkom! Alvast bedankt!!

13. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    je kan sowieso niet met 4 volwassenen en een kind in een normale kamer van een hotel. dan kom je uit op een familiy kamer in newport bay. dus DC is denk ik wel de beste optie. ik heb er alleen nog geen ervaring mee. er waren er hier geloof ik wel een paar die het wel hadden.

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou soms krijg je wel prijzen te zien, die zijn niet zo verschillend van DC, maar voor die ruimte die je dan krijgt...nee dank je :p . Ik hoop wat ervaringen te horen, ben erg benieuwd!

15. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren besloten dat we dit jaar weer eens voor een jaarkaart gaan.
    Nu zou ik het wel fijn vinden om (net als de vorige keer) gesponserd te worden, dus dat ik korting krijg en de sponser een gratis jaarkaart.
    Nu staat er dat je dan 2 jaar lang geen jaarkaart mag hebben gehad. Is dat dan gerekend vanaf het moment van aankoop van de vorige of vanaf de vervaldatum van de vorige. Mijn laatste jaarkaart heb ik gekocht op 1 Jan 2010. (dus vervallen op 31 dec 2010)
    We willen er nu een kopen op 19 Augustus 2012.

16. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en nog een andere vraag. Ik heb dus ind besloten dat ik het diner met Disneyfiguren wil doen op de verjaardag van mijn dochter. We gaan niet in een Disneyland hotel verblijven.
    Ik heb een telefoonnummer gevonden om dit te reserveren. Hoe ver van te voren moet je dit dan doen?

17. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    op deze vragen heb ik geen antwoord. misschien dat ze je op het disney forum kunnen helpen. wij boeken de diners pas als we aankomen. gewoon bij City hall. tot nu toe gewoon altijd plek gehad ;)

18. Marieke1983

Van de zes jeer dat ik ben geweest heb ik 4x dc gehad. Over het stopcontact heb ik geen idee. Het zwembad is idd bij het dorpje. Leuk zwembad maar wel erg koud water.
    Ik vind dc ideaal omdat je meerdefe kamers en een eigen keuken en koelkastje hebt. In sommige bungalows is het uitklapbed slecht, maar als je dat meldt en ze hebben andere bungalows vrij plaatsen ze je gewoon over.

19. mamaeva

mamaeva Lid

29 dec 2010
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend in Davy crockett geweest, ideaal!!
    Het is 10 minuten rijden naar het park, dus ben je er zo.
    Bungalows zijn netjes. Vond het erg handig om een keukentje, magnetron etc te hebben.
    Sávonds kan je ook lekker relaxed op je terras zitten.
    Zwembad is op het bungalowpark, dus dichtbij. Water is inderdaad wat aan de koude kant..

Ga vooral vroeg naar het park (voor de grote meute) of aan het einde van de dag/in de avond. Het is er erg druk!!!

Neem zelf drinken mee, scheelt een hoop geld!

20. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi hoi! Goed om te horen :) . We hebben ondertussen geboekt en hebben voor een premium bungalow gekozen omdat die o.a. wat dichterbij het "dorpje" liggen. Ik ben erg benieuwd, we gaan 17 september, duurt nog heel lang, maar heb ik nog wat om naar uit te kijken! :D

Deel Deze Pagina