jaaaaaaaa nog een weekje en dan eindelijk weer richting disney met mijn kids. voor mijn nichtje is het de eerste keer dus dat vind ik zo leuk he. voor het eerst in hotel new york ook daar ben ik heel benieuwd naar. Zondagochtend gaan we eerst naar een ballenbak om de knullen moe te maken. zodat Jeremy (die wagenziek is) zoveel mogelijk slaapt onderweg. We hopen rond etenstijd aan te komen. zodat we met mijn broer en zijn vrouw lekker kunnen eten. gezien het park tot 22.00 open is kan het zijn dat we ondanks dat het niet de planning is toch heel ff het park in gaan.
Wij gaan onverwacht in juni een paar dagen naar frankrijk en zitten op ene camoing 20 km van eurodisney dus raden waar wij heen gaan . Maar heb nog een vraag hebben jullie nog een suggestie hoe en waar het voordeligst ene kaartje te halen? Wij zijn vorig jaar geweest en staat me iets van bij dat je als je bent geweest voordelig voor een tweede dag kunt verlengen maar kan dat nergens weer vinden op de site. Zoals ik het op dit moment kan bekijken is het het voordeligst om voor elke dag losse kaartjes te halen via de anwb 59 euro, maar suggesties zijn welkom. En iemand een idee van de openingstijden begin juni? Wantstaat nog niks op de site.
Dames.........ik ben stikjaloers veel plezier zeg. Blaine, denk dat in juni de parken om 8 uur open gaan voor hotel blijvers. maar ik lees net dat jullie op een camping zitten dan denk ik 9 of 10 uur. Ze bestaan 20 jaar dus ze hebben extra openingstijden. Oja, nog even iets anders. Heeft iemand dat gave filmpje gezien op you tube van disneyland parijs met die flasmobe van de castmembers op de dag dat ze echt 20 jaar waren. Zag er echt heel gaaf uit, wat was ik daar graag bij geweest zeg, ik kreeg van het filmpje al helemaal kippenvel
Oja, Blaine. Ik weet niet of jullie ook het maandblad van de ANWB krijgen. maar daar zat een kortings kaart in voor dagje dinsey. 2e persoon gratis. moet je anders even op hun website kijken voor de voorwaarde.
qua goedkope kaartjes kan ik niets vertellen. wel dat het park waarschijnlijk tot 22.00 open is dus dat is wat extra uren. Ik heb dat filmpje niet gezien tinkerbel ga ik van de week meteen kijken. ik zal veel foto's maken zodat ik een tripreport kan plaatsen. kunnen jullie ook weer ff genieten
Tot 10 uur dat is wle lekker lang, leuk leuk. Dank jullie voor de tips Mochten er nog tips zijn dan zijn ze welkom
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, veel foto's graag Ik ben vooral erg benieuwd naar de nieuwe prinsessen locatie oh, en foto's van hotel new york. Ben ik ook nog nooit geweest
Argh mijn man gaat volgende week een dagje heen! Hij heeft zo'n kaartje van de ANWB en heeft een bustrip geboekt voor 35 euro! Ik heb daar geen zin in, dus ik ga wel een andere keer (met het vliegtuig ofzo ). Maarre, zijn er nog veel nieuwe dingetjes te koop? Nieuwe shirts of iets?
zo dat was even super. tripreport houden jullie tegoed. van de week heb nu ff drukke dagen ivm verjaardag van grote J. Hotel was super. Jammer van het weer veel regen, maar doordat het tot 22.00 open was konden we s'avonds nog het park in toen het wel droog was. Veel nieuwe spullen vond ik. veel met 20 jarig bestaan maar ook andere kleding
Oh wat leuk!!!! Fijn dat het leuk was. Rotweer dus ook in Marne...jammer! Prettig dat je toch later in de avond nog heen kon!! Ben benieuwd naar de foto's!
ik heb kaartjes gekocht via marktplaats van een man die in frankrijk woont. Ik heb ook zo een anwb kaart maar die is dan helaas niet geldig. Wat houdt dat prinsessen ding eigelijk in? Is dat leuk?
dat princessending houd een lange wachttijd in. minimaal 90 minuten wachten om met een princess op de foto te mogen.
Dreams is echt helemaal leuk. zeker de moeite waard. Ik hoop vanavond eindelijk tijd te hebben om alles erop te zetten. verslag is al bijna klaar.
zo toch nog ff snel tijd hier het verslag zondag 22 april rond acht uur waren we wakker en hebben de kids aangekleed. Omdat Grote J wagenziek is hadden we besloten om eerst naar een ballenbak te gaan in de hoop dat hij moe was en een groot gedeelte van de reis sliep. Helaas was dit niet gelukt. Rond half 11 zijn we gaan rijden. Aangezien de kennedytunnel bij Antwerpen dicht zou gaan om half 2. We zijn in 1 ruk doorgereden naar Asservillers waar we een lekker broodje hebben gegeten. Rond 3 uur kwamen we aan bij Hotel New York. Ondanks dat het voor mij de 11e keer is was het voor het eerst in dit hotel. Wat een super de luxe hotel zeg. Je koffers worden naar je kamer gebracht zo relaxed. Nadat we ons in 2 kamers geïnstalleerd hadden besloten we van het nog mooie weer gebruik te maken om even te gaan wandelen. Ondanks dat het niet in de planning zat die dag al naar het park te gaan zijn we er toch beland. Met in ons achterhoofd de weersvoorspelling van die week heel veel regen. Dus nu het even droog was besloten we het er even van te nemen. We merkten dat het erg druk was in het park (later bleek Frankrijk vakantie te hebben wat wij niet wisten.) We liepen naar de carroussel in Fantasyland waar de kids helemaal enthousiast van waren. Hierna snel even wat eten bij de la Marionette. Hierna zijn we nog even in de theekopjes geweest en in it's a small world 2x. Na dit alles besloten we naar het hotel te gaan zodat de kids lekker konden slapen. Ik ben samen met mijn broer nog terug gegaan voor de show Dreams. Wat was dat giga mooi zeg. We hebben genoten. Daarna zijn we nog door het vrij rustige park gelopen om wat mooie foto's te maken. En hebben we gelijk een ritje Pirates meegepakt. Maandag 23 april om 8.00 zaten we met zijn allen aan het ontbijt in Parkside Diner. Wat een luxe hier zeg. Verse Jus ipv Minute maid en nog meer luxe broodjes. Na het ontbijt kwamen we Mickey tegen op de gang. De kids hadden meteen hun eerste handtekening. En natuurlijk een foto met Mickey. Na deze ontmoeting snel richting het park want nu was het nog droog. (wat niet voor lange duur was) na wat Buzz Lightyear en Autopia zijn we even naar de speelplaats van Pocahontas gegaan. Hier hebben de kids nog even geklauterd voordat we gingen lunchen met de figuren bij Cowboy Cookout. De kids vonden het super. Nadat ze een handtekening hadden van Woody, Pluto, Rabbit, Goofy, Knabbel en Babbel hebben we lekker gegeten. Tijdens het eten begon het te regenen en niet zo'n klein beetje ook. Omdat de kids al erg moe waren en het maar bleef regenen kozen we ervoor naar het hotel terug te gaan zodat de kids konden slapen. In de hoop dat het s'middags droog werd. Rond 5 uur zijn we richting het park gegaan want het was eindelijk droog. We stonden net in de rij voor Dombo toen er echt een wolkbreuk kwam inclusief onweer. Dus Dombo ging dicht nog voor we erin konden. We dachten even dat de pret voorbij was voor die dag. Maar na die bui klaarde het op om droog te blijven. Rond half 8 besloten we lekker te gaan eten Bij Annet's wat weer heerlijk was. Hierna zijn de kids gaan slapen Dinsdag 24 april om 8 uur zaten we weer aan het ontbijt. Dit keer in de manhattan zaal. Aan een leuke grote ronde tafel in een soort prive stukje. Dat was toch wel heel erg leuk. Na het eten zag het weer er heel goed uit dus wij snel naar het park. Vandaag stonden de studio's op het programma. Als eerste ben ik met mijn broer in Tower of Terror geweest. Zijn eerste keer. Hij vond het net zo leuk als mij de eerste keer. Hierna zijn we nog naar de vliegende tapijten en de Tram tour geweest. De kids zijn nog even langs Buzz geweest voor een handtekening en een foto. Hierna ging het weer regenen en omdat we wisten dat het s'avonds mooi weer zou worden besloten we naar het hotel te gaan om de kids te laten slapen. Eerst hebben we nog even wat broodjes gehaald bij Earl. Ik ben eerst met de boys gaan zwemmen in het zwembad en daarna hebben ze goed 2 uur geslapen. Deze avond gingen we eerst even bij rainforest cafe eten. Wat weer erg lekker was. (vooral de Mojito ) waarna we vertrokken naar het park. Hier zijn we naar het park gegaan waar we in Dombo, Peter pan, Pirates en It's a small world zijn gegaan. Hierna hebben we snel een plekje gezocht voor Dreams. Wat hebben de kids hun ogen uitgekeken zeg. Kleine J zat continue te klappen en oh mooi te roepen. Om half 11 liepen we met de grote menigte het park uit. Woensdag 25 april Vandaag ontbeten we in de bar. Wat ook wel leuk was zeker omdat de tafels laag waren was het voor de kids super. Na het ontbijt zijn we richting Disneyvillage gegaan. Hier mochten de kids van Oma wat moois uitzoeken. Nou dat moet je natuurlijk geen 2e keer zeggen. Grote J had een afstandsbestuurbare toystory auto. Kleine J een Buzz, Grote R een pakket van Peter Pan en Kleine N een tutpopje met een t-shirt. Hierna besloot mijn broer nog even met zijn kids mee te gaan naar Stitch voordat zij terug naar huis zouden rijden. Helaas waren we net te laat voor de Engelse show dus zijn we eerst koffie gaan drinken. Hierna zijn we in Stitch geweest wat vooral Kleine J erg leuk vond. Na Stitch begon het weer heel erg te regenen en omdat ook vandaag het s'avonds droog zou zijn zijn we naar het hotel gegaan. Waar mijn broer met gezin richting Nederland ging en wij naar boven. De kids zijn weer lekker gaan slapen. 3 uur lang. Waardoor we s'avonds alle tijd hadden. Wat een geluk dat het tot 22.00 open was. We zijn eerst nog even door disney village gegaan waarna we zijn gaan eten bij Cafe Mickey. We hoopten om wat andere Characters te zien dan die we nu al waren tegen gekomen maar helaas. Het waren er maar 5 en eigenlijk alleen maar mickey, minnie, pluto, teigetje en goofy. Ondanks dat het eten erg lekker was vonden we dat wel jammer. Na het eten zijn we richting het park gegaan waar we veel attracties hebben kunnen doen. Buzz,Autopia, It's a small world en Pirates. Omdat kleine J in zijn broek had geplast waren we genoodzaakt om terug te gaan naar het hotel. En omdat het al laat was had het geen zin meer om naar het park terug te gaan. Donderdag 26 april vandaag zou het een droge dag worden dus wij wilden om 7.00 aan het ontbijt zitten zodat we vroeg in het park waren. Dit was gelukt 8.15 liepen we in het park. Hierdoor hebben we veel attracties kunnen doen. Buzz, raketten, dombo, dombotrein, feeenbootjes en de radarboot. We liepen ook ineens tegen een lege wachtrij bij Duffy aan dus meteen hup op de foto en een stempel. We wilden ook nog graag met de trein maar het was een uur wachttijd en dat vonden we nogal aangepakt. Ook ging het weer regenen dus besloten we richting de studio's te gaan. Daar aangekomen begon de parade bijna dus zochten we een plekje. Wat is het toch jammer dat de auto's niet meer stoppen hoor. Na de parade zijn we naar de stuntshow geweest wat ook weer erg leuk was. De knullen keken hun ogen uit. Zeker toen hun held er was. Hierna zijn we terug naar het hotel gegaan omdat de kids erg moe waren. We besloten onze diner reservering bij Parkside Diner een uur te vervroegen naar 18.00 zodat de kids op tijd naar bed konden. Aangezien het morgen de laatste dag is en het dan ook goed weer word. Vrijdag om 7.15 zaten we al aan het ontbijt. Vandaag zou het mooi weer worden en wij hadden nog wat attracties op de planning staan. De stoomtrein, boot van Haak en it's a small world. Voor deze opengingen zijn we nog even naar Buzz, Dombo, Peter Pan en de kopjes gegaan. Helaas ging het toch regenen. Toen we om 10.00 de trein in wilde stappen bleek hij een technisch mankement te hebben dus op naar it's a small world. Helaas ook gesloten ivm een technisch mankement. Hierna naar de Pirates die deed het wel. Tot ze bijna bij het einde was ook hier een technisch mankement. Toen waren we er wel ff klaar mee dus op naar de boot van Haak als afsluiter. Maar helaas deze was afgesloten. Dus toen maar op naar de Mac even eten en door naar huis. Helaas aardig wat file dus we hebben er wat langer over gedaan.
ons hotel kamer ons uitzicht dreams en avondfoto's ontbijt bij Parkside Diner buffet parkside diner duffy rattatouille wat was het toch druk