3.5 uur is wel erg lang. maar ik heb twee meiden van bijna 5 die heilig geloven dat de prinsessen (hun helden) in disney de echte zijn. dus een uurtje wachten zou ik wel doen.. je wacht immers bij st klaas intocht ook uren in de kou om een glimp op te kunnen vangen. en voo rmijn meiden zijn doornroosje en belle nog een stapje hoger dan de Sint de dreams show hoef je dus ook niet voor te reserveren maar is aan het einde van de dag? leuk hoor
die prinsessen zie je niet van buitenaf dus ja je kan je kind ook dom houden he en ik ben er ook nogal strak in als wij het niet willen gebeurd het niet. die show hoef je niet te reserveren hoor. maar je doet er wel goed aan om 1 uur van te voren te gaan staan op de verhoging voor het kasteel. en dan tegen een hekje aan dan heb je het mooiste zicht. maar als je daar geen zin in hebt is het ook goed te zien hoor als je ergens anders staat.
de rij was mega lang... maar ik ben wel teruggegaan en heb nieuwe gekregen maar je moest vechten om een tafeltje en het was niet fijn om terug te moeten lopen.
die dreams show is gewoon het kasteel dat licht geeft en waar een vuurwerk/lichtshow voor is met disneyfiguren. Je kan het overal zien als je in main street bent. Echt slechte plaatsen kan je niet hebben. Wij stonden een beetje aan de zijkant maar konden het heel goed zien. Wij stonden ook voor een hekje en pas een kwartiertje van te voren. Later hebben we wel de kids op ons nek genomen omdat we dat leuker vonden. Maar mensen zaten ook in het gras achter de hekken en daar kon je het ook goed zien. Bij de parade zijn we wel meer dan een uur van te voren gaan zitten. En gelukkig want het was snikheet en zo hadden we nog een plaatsje in de schaduw en het liep heel snel vol en mijn dochter kreeg nog een handje van zo een toystory figuur.
Young flower, tuurlijk helemaal gelijk. Maar ga echt voor de meiden naar Disney dus kies wat het leukste voor hun is. Dank jullie voor het antwoorden meiden
Stil hier dames.............zal ik maar weer even dan! ha ha. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe winkel in Village! De World of Disney, hij schijnt echt enorm te worden!
aah kreeg net ene mail morgen is het weer uiterkoop 50%korting whaaa. ....... nmaar jah mag toch niet grr maar ga toch ff kijken wie weet krijg ik dan mijn vent nog zover haha als het nou echt meevalt dan gaan we volgend jaar gewoon een keer niet op vakantie hihihi want heb oostenrijk ook alweer geboekt
Ik ben er echt lichamelijk ziek van van die 50% korting! Ik heb net 3 weken geleden geboekt. IK BAAL ZOOOOOOOOOOOOO
oei... lichamelijk ziek worden daarvan is niet goed... soms heb je gewoon mazzel en soms niet toch? en blijkbaar had je het er voor over... Ik zit te denken of ik zal gaan... maar denk toch maar niet, ben net terug. Volgend jaar weer...
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel toch ha ha. Bleek trouwens dat het alleen maar voor bepaalde datums was. Onze reisdatum zat er gelukkig niet bij, vindt ik het iets minder jammer Wanneer ben je geweest dan?
ooh gelukkig idd net niet die datum anders was je idd vast flink ant balen geweest dat kan ik me goed voorstellen. voor ons word het ook niks is in vakantie periode en gaan dan ergens als. maar in nov hebben ze vaak toch ook weer uitverkoop hihihi miss dat ik dec voor mekaar krijg als ik heeeeel lief ben en de loterij win hahaha
Whooohoooo!!! Wij gaan straks boeken!! 4 dagen in september. Heb er zin in!! 2 Jaar geleden zijn we in november geweest. Toen was het helemaal is kerstsfeer. We verbleven toen met nog twee vrienden van ons en onze oudste in Hotel Newport Bay. Deze keer gaan we als gezinnetje met onze twee kids en verblijven we waarschijnlijk in Santa Fe. Hopelijk bevalt het ons goed.
Wat leuk! Weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar hou je er rekening mee dat Santa Fe alleen maar 2 persoonsbedden heeft. Geen stapelbedden. Die heeft alleen Cheyenne.
Dat is geen probleem. De oudste slaapt nu ook al in een eenpersoons. Voor de jongste nemen een campingbedje mee. De oudste is dan net 3 en de jongste ongeveer 6 maanden.
Leuk hoor! Die van ons was vorig jaar 3 jaar en vond het toen ook echt al geweldig! Nu is hij alweer ruim 4 geweest en mag hij nog meer En dochter lief van ruim 2 is echt nergens bang voor. Heb er ook super zin in. Wij gaan in aug, 4 dagen.