Nee dat zou van mij ook niet hoeven. Een bakje doen samen is leul maar daarna wel allemaal je eigen ding weer doen. En die man is ook wel heel makkelijl te spotten lijkt me. Hahaha
Ik kijk gewoon iedere dag op de site van disney whaaaa alvast voor de voorpret. Kan echt niet meer wachten tot we gaan. hopelijk voel ik me dan wat lekkerder als nu want ik ben gewoon al 14 weken ziek pfff
Ik hoop het ook voor je minder zeg dat je al zolang niet lekker bent. Had je dat bij de eerste ook? Ik hoop ook dt mijn rib dan beter is. Ik geloof dat ik hem gekneusd heb. Moet er morgen ff mee naar de dok. Ook ik zit nu weer elke dag op het dlpr forum. Heerlijk die voorpret.
ja bij sem had ik het ook wel maar niet zo erg en daar was het bij de 12 weken echt over. Nu is het gewoon iedere dag en na het eten voel ik me steeds heel erg slecht. Maar heb na sem een galblaasoperatie gehad waardoor ik nu veel maagzuur aanmaak en dat in combi met mijn zwangerschap is natuurlijk ook minder. Ik slik daarvoor wel medicatie maar het speelt toch erg op. denk dat ik daardoor ook zo misselijk ben en veel moet spugen. Hopelijk is het alleen een spier ofzo met je rib en dat je er snel vanaf bent.
Wat vervelend dat je, je niet lekker voelt. Denk Disney, heelt alle pijn Je hebt op you tube hele leuke filmpjes van ouders die aan hun kinderen vertellen dat ze naar Disney gaan. Daar wordt je pas vrolijk van (krijg er altijd tranen van) die kinderen zijn zoooooooo blij
Ze heet NGeerst. Ze heeft ook allemaal trip reports staan op DLRP forum. Bij 2011. Ze is pas naar Hong Kong geweest in haar uppie. Maar echt waar alleen maar foto's van caracters, volgens mij vergeet ze gewoon dat er mensen in zitten.
je zal het maar zoeken helemaal alleen in een pretpark rondlopen hoe gek ik ook van disney ben dat zal ik echt nooit doen. Voel me dan z,n remy haha
O dan ga ik eens kijken ik lees de tripreportsniet vaak. Maarben nu natuurlijk wel nieuwsgierig. Zo vrijdag gaan we mijn man zijn reis boeken en zondag ga ik definitief disney boeken. De kids weten nog van niets. Ik ga voor het eerst via de disney site boeken. Ik ben benieuwd hoor.
Ik had weleens een cruise tripreport gelezen. Ik ben daar toen afgehaakt omdat ze idd zoveel foto's had van de figuren en niet van de rest. Die figuren zijn leuk voor de kids maar als volwassene vind ik het overdone wat ze doet. Maar ach als zij er maar gelukkig mee is toch?
Dan weet je vast ook wel hoe het zit met betalen? Heb je een creditcard nodig of niet? En je reisbescheiden krijg je die toegestuurd?
Wij hebben ook wel eend geboekt via de site ttoen hadden we wel een credirtcard nodig. Maar alles is prima gegaan
Hmmm dan moet ik dat ff via mijn ouders regelen want ik heb er dus zelf geen een. Weten jullie of dat kan? Dat ik hun kaart gebruik?
Mijn man boekt meestal Als hij vanmiddag thuis is, zal ik even vragen of je misschien ook op een andere manier mag betalen. En of hij weet of je anders die van hun kan gebruiken. Je hoort..........
Super want heb net geprobeerd te bellen maar ik stond zolang in de wacht dat ik dacht ik bel wel als ik thuis ben. Op de site staat ook dat het alleen via een credit card kan