Hoi allemaal, Wij zijn opzoek naar een leuk all-in hotel. Voorkeur gaat uit naar Spanje maar mag ook in ander land zijn. Het liefst met aparte kamer voor zoonlief van dan 2 jaar. Hebben jullie leuke ideeën om naar toe te gaan? Wij willen vooral graag een leuk kinderbad voor ons zoontje en iets leuks om te spelen. Speeltuintje ofzo. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. gr vruchtje
wij gaan dit jaar boeken bij Magic Life Resort Imperial in Sharm el Sheikh (Egypte) all-inclusive,met aparte kinderzwembaden en speeltuin. staat zeer hoog aangeschreven, ook voor kinderen.
wij zijn vorig jaar naar lanzarote geweest. Veel goede geschikte hotels daar. Wij hebben verbleven in Sands beach resort. Erg leuk resort, geen all in , maar HP. Wij hadden 1 aparte slaapkamer in ons appartement. De appartementen liggen allemaal rond het zwembad, dus als de kleine slaapt kun jij nog lekker zwemmen en zonnen.
Wij gaan in februari naar Hurghada in Egypte, maar weet niet of het je bedoeling is om in de zomer te gaan? Want dan lijkt het me daar veel te warm. Gaan zelf naar het Beach Albatros Palace, staat erg goed aangeschreven bij Zoover dus ik ben benieuwd. Verder schijnt turkije ook geweldig te zijn maar ben daar zelf nooit geweest.
We zijn aan 't kijken voor de periode rond 25 juni te vertrekken. Ik heb wel het een en ander voorbij zien komen, maar men wat is het allemaal ontzettend duur. Natuurlijk betalen we nu ook een gedeelte voor ons zoontje dus dat scheelt ook. In Turkije hebben we meerdere gave hotels gezien, maar die liggen vaak weer afgelegen. Dus iemand tips van hotels die niet afgelegen liggen. Hoeft niet persé bij groot centrum maar dat er in ieder geval iets in de buurt is. Sea World & Spa - Side sprak ons heel erg aan Ook nog een leuke gezien in Mallorca Viva Palma Nova. Natuurlijk hoor ik graag ervaringen?
Heeft iemand ervaring met deze organisatie? En in welk hotel ben je geweest? Kindervakantie bij KidsWorldClub.nl - All-Inclusive gezinsvakanties met kinderclub, waterpark, BabyWorld en 100% laagste prijs garantie Hier kun je dus all-in vakanties boeken die ook zeer geschikt zijn voor baby's en kinderen. In diverse landen.
Wij zijn hier geweest in aug: Booking.com: Hotel Club Santa Ponsa, Santa Ponsa, Spanje - 54 Beoordelingen. Reserveer nu uw hotel! Is op Mallorca. Super netjes, met grote balkons waar je u tegen zegt. Mooi strand etc en het eten daar is perfect. Het ligt alleen niet heel dicht bij het strand. Is wel te lopen hoor, maar er rijd ieder uur een busje van het hotel naar het strand
Wij zijn via KidsWorld op Zakynthos geweest! Een echte aanrader! Kleinschalig complex, aan zee, vlakbij de stad en met genoeg dingen te doen voor een peuter. Ons dochtertje was net geen 2 toen we gingen (zomer 2009) en heeft zich prima vermaakt!
We hebben geboekt hoor! Inderdaad via Kidsworldclub.nl. We gaan naar hotel Ali Bey Park in Turkije. Leuke speeltoestellen, piratenboot en leuke glijbaantjes. Kortom we hoeven daar ons geen minuut te vervelen. De referentie op zoover zijn ook heel goed.
Royal son bou in Menorca!!! Geweldige vakantie gehad, niet schikbarend duur, heel schoon en hygienische, leuke kinderfaciliteiten, zelfs kinderbuffet, Mooie kamers (apart hotel)! Wij hebben het vorig jaar super gehad, this dat ik rond april beval van onze tweede anders waren we dit jaar zeker weer gegaan! groetjes marleen