Gezocht: leuke all-in vakantie vooral voor dreumes 2 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vruchtje24, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Wij zijn opzoek naar een leuk all-in hotel. Voorkeur gaat uit naar Spanje maar mag ook in ander land zijn. Het liefst met aparte kamer voor zoonlief van dan 2 jaar. Hebben jullie leuke ideeën om naar toe te gaan?

Wij willen vooral graag een leuk kinderbad voor ons zoontje en iets leuks om te spelen. Speeltuintje ofzo.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

gr vruchtje

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij gaan dit jaar boeken bij Magic Life Resort Imperial in Sharm el Sheikh (Egypte)
    all-inclusive,met aparte kinderzwembaden en speeltuin.

staat zeer hoog aangeschreven, ook voor kinderen.

3. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    wij zijn vorig jaar naar lanzarote geweest. Veel goede geschikte hotels daar. Wij hebben verbleven in Sands beach resort. Erg leuk resort, geen all in , maar HP. Wij hadden 1 aparte slaapkamer in ons appartement. De appartementen liggen allemaal rond het zwembad, dus als de kleine slaapt kun jij nog lekker zwemmen en zonnen.

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij gaan in februari naar Hurghada in Egypte, maar weet niet of het je bedoeling is om in de zomer te gaan? Want dan lijkt het me daar veel te warm.
    Gaan zelf naar het Beach Albatros Palace, staat erg goed aangeschreven bij Zoover dus ik ben benieuwd.
    Verder schijnt turkije ook geweldig te zijn maar ben daar zelf nooit geweest.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    We zijn aan 't kijken voor de periode rond 25 juni te vertrekken. Ik heb wel het een en ander voorbij zien komen, maar men wat is het allemaal ontzettend duur. Natuurlijk betalen we nu ook een gedeelte voor ons zoontje dus dat scheelt ook.

In Turkije hebben we meerdere gave hotels gezien, maar die liggen vaak weer afgelegen. Dus iemand tips van hotels die niet afgelegen liggen. Hoeft niet persé bij groot centrum maar dat er in ieder geval iets in de buurt is.

Sea World & Spa - Side sprak ons heel erg aan

Ook nog een leuke gezien in Mallorca Viva Palma Nova. Natuurlijk hoor ik graag ervaringen?

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
  8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij zijn via KidsWorld op Zakynthos geweest! Een echte aanrader! Kleinschalig complex, aan zee, vlakbij de stad en met genoeg dingen te doen voor een peuter. Ons dochtertje was net geen 2 toen we gingen (zomer 2009) en heeft zich prima vermaakt!

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    We hebben geboekt hoor! Inderdaad via Kidsworldclub.nl. We gaan naar hotel Ali Bey Park in Turkije. Leuke speeltoestellen, piratenboot en leuke glijbaantjes. Kortom we hoeven daar ons geen minuut te vervelen. De referentie op zoover zijn ook heel goed.

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wat een lekker vooruitzicht!!! Wanneer gaan jullie?

11. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Royal son bou in Menorca!!!

Geweldige vakantie gehad, niet schikbarend duur, heel schoon en hygienische, leuke kinderfaciliteiten, zelfs kinderbuffet, Mooie kamers (apart hotel)!

Wij hebben het vorig jaar super gehad, this dat ik rond april beval van onze tweede anders waren we dit jaar zeker weer gegaan!

groetjes marleen

Deel Deze Pagina