Wij vertrekken zaterdag naar Italië, met een overnachting dus zullen er zondag zijn. Natuurlijk hou je dan het weer in de gaten. Helaas zijn de vooruitzichten nou niet geweldig. Er wordt bijna dagelijks regen opgegeven. Zijn er mensen die er nu zijn? Hoe is het nu? Want ook nu geeft hij bijna dagelijks regen op. Ik weet dat je het weer niet kunt veranderen, maar elke dag regen zou mijn humeur wel aardig veranderen
Het weer aan de noord Italiaanse meren kan zowel verraderlijk zijn als veranderlijk. Het kan van het een op het andere moment omslaan, zowel positief als negatief. Waar zit je? Dat scheelt nml. ook nog; het kan aan de ene kant prachtig weer zijn. En aan de andere kant ‘spoken’. Ontzettend fijne vakantie. Lago Maggiore is een van onze favoriete bestemmingen . Wij komen er graag!
Ik ben een keer of 10 in mijn leven naar het lago maggiore geweest. Overigens zes keer daarvan aan de Zwitserse zijde, weet niet of dat heel veel uitmaakt voor het weer. Maar eigenlijk was het daar meestal van de twee weken altijd lekker weer op een of twee dagen na. Het werd er meestal ook niet bloedheet maar redelijk aangenaam. Hopelijk trekt het bij voor je!
Wij gaan naar Fondotoce .... (Camping isolino) Tot nu toe van de 11 dagen, maar 1 dag zonder regen! Maar weet ook dat de voorspellingen lang niet altijd kloppen Niet te warm is perfect! Ik heb clusterhoofdpijn en Die bloedhitte is een enorme trigger. Bij minder weer gaan we er gewoon op uit, genoeg te doen. Maar kunnen zwemmen is wel leuk ook. En droog weer ook
Irritant is dat he. Wij gaan vrijdag richting toscane en ook daar zie ik regrn staab en niet zo n hoge temperatiur als normaal. Maar ja ze hebben daar net een hittegolf gehad. Hopelijk valt het mee.
Toffe camping! Wij zijn hier vorig jaar geweest rond deze periode. Wij zijn ook regelmatig de hort op gegaan, waaronder een dag naar Safaripark Pombia, vonden de kids heel erg leuk! Je bent misschien helemaal niet op zoek naar tips, maar wilde het toch even noemen
Juist super leuk, dank je! Als het geen zwem weer is zullen we ons toch op een andere manier moeten vermaken Meer tips zijn altijd welkom!
Balen hè!! Ik zag wel dat het in Frankrijk (waar we de afgelopen jaren zijn geweest) ook geen geweldig weer is. Dat is een kleine troost, haha! Fijne vakantie!! Met hopelijk mooi weer!
Maar als ik kijk naar die regio (Verbania) op Weeronline ziet het er goed uit hoor! Ik volg isolino ook op Instagram en ik zie steeds mooi weer! Stuur je de tips en tricks etc? Wij gaan in augustus Veel plezier!!!!
Het zegt zó weinig. 2 jaar geleden voorspelden ze voor Zwitserland waar wij zaten elke dag 18 graden en regen. Dus toch best teleurgesteld die kant op. Bleek het daar gewoon ruim 30 graden en zonnig te zijn. Snap niet waar ze het vandaan haalden.
Het wisselt echt enorm!!! Nu ziet het er alweer een stuk beter uit! Dus valt het misschien wel mee Oeh.... leuk! Ik zal je tips geven als ik ze heb straks
Mijn ervaring is dat het enorm meevalt daar. Paar keer ook zo’n slechte voorspelling gehad, hele week regen. Uiteindelijk viel er dan op 2 of 3 dagen ‘s avonds een bui ofzo..
Ik hoor uit mijn omgeving alleen maar dat het er van tevoren steeds zo uit ziet maar het best mee valt altijd. Komt vast goed!!
Dankjewel! Nu ik Frankrijk, waar we straks overnachten in een hotel met zwembad. En dan morgen Zwitserland door en naar de camping .
Balen is dat he,als het weer bericht er minder goed uitziet als je had gehoopt. Wij gaan over ruim een week naar Italië (Gardameer)en dat weerbericht ziet er voor dan ook niet zo geweldig uit. Hopelijk hebben jullie toch prachtig mooi weer daar!
We hebben nu geen goed weer (vannacht regen en onweer en nu zwaar bewolkt), maar zitten nu net voor Basel. Ben benieuwd hoe het weer gaat zijn de komende tijd
Nou,Hopelijk wat vannacht is gevallen valt nu niet meer.. Op vakantie wil je zo'n!Althans ik wel alleen maar zon haha.