Disneyland voor kindje van 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door BabeBabe, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Een Paradijs voor iemand van 2!
    We zijn helemaal gek op disney en zouden het liefst 3 keer per jaar gaan.
    Eerste keer was mijn zoontje 9 maanden en leek zijn ogen uit.

Laatste keer was oktober 2011 in Florida. Ze waren 2,5 en 1 jaar. Ze hebben het er nu nog over! Mijn zoon praat er iedere keer over en dochter als ze op tv iets van Disney ziet begint ze te lachen en schreeuwen:cool:

Ik zeg altijd: doen! Je moet niet alleen voor de attracties gaan maar ook van alles er omheen.

2. tulip

tulip Niet meer actief

super leuk, zeker doen!! Wij zijn vorig jaar juni 2 dagen geweest en ze heeft de tijd van dr leven gehad. Vooral op de foto met de figuren. Bovendien, weet ze er alles nog van nu. Ze speelt nog elke dag dat ze naar Distyland;) gaat en ze weet de gekste kleinste dingen nog te herinneren, het heeft echt megaveel indruk gemaakt.

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dat was inderdaad de reden waarom wij er geweest zijn :)

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ga woensdag voor 3 nachten naar Disney en mijn oudste is 3 en mijn jongste 5 maanden. De jongste heeft er natuurlijk niks aan maar oke, voor de oudste lijkt het me super leuk! Ze vond 2 nachten Efteling in november ook super en daar zei ook iedereen bij dat ze te jong was. Het is ook maar net wat je er zelf van maakt!

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.678
    1.439
    113
    ik zeg ook doen, van het zomer kwamen wij op de terug weg van de vakantie ook praktich langs disney als je een afslag ziet waarop staat disney 13 km dan slaat de auto automatisch af :D, Quinten was toen nog maar anderhalf maar keek zijn ogen uit en vond het allemaal prachtig, toen hij even sliep zijn mijn man en ik snel in een attractie geweest maar zou hetzo weer doen als ik er langs kwam, speciaal er voor heen rijden wachten we mee tot hij ouder is, kan niet wachten ;).

6. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wij gaan dit najaar ook. Wordt zelfs onze huwelijksreis:). Uiteraard samen met onze dochter die dan anderhalf is.
    Kan me voorstellen dat mensen het zonde vinden van het geld, en daar twijfelde ik ook aan.
    Maar ach ik vind het zelf gewoon zo leuk (de sfeer, parades, attracties etc) en kan gewoon niet langer wachten;) En zonder mijn dochter wil ik niet op vakantie:)
    Mocht ik nou erg graag in een achtbaan oid willen kan ik altijd nog alleen gaan!

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

:$ alleen achter laten om in een attractie te gaan?

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zelf zou ik het zonde van mijn geld vinden. Waarschijnlijk zal je kindje echt wel genieten van alles, maar ik vind DP best wat geld kosten en ga dan liever als ze er echt iets van meekrijgen en ook herinneringen aan bewaren. Nu is het sprookjesbos bijv. ook superleuk en DP over 5 jaar ook nog. Hier dus voorlopig nog niet (kindjes van 4 en bijna 1), maar in de toekomst zeker een keer!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien onder toezicht van een medewerker??? kan het me ook echt niet voorstellen.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je hebt ook de babyswitch :) . Kun je om de beurt, maar hoef je maar 1 x te wachten. Ideaal :) .

Als de 1e uit de attractie is, kan de 2e via de uitgang gelijk vooraan in de rij gaan staan en er gelijk in. Als je dat dan ook nog combineert met een fastpas, dan gaat het helemaal snel :)

wij zijn in december geweest, met onze dochters van toen bijna 3,5 en van 13 maanden.
    Voor de oudste was het helemaal geweldig - voor de jongste wat minder, maar dat komt ook omdat ze toch veel in de wagen zat, omdat ze nog niet te kon lopen, maar wel al zo groot is, dat ze niet de hele dag wil zitten .
    De kleine van 6 maanden van vrienden, daar was het weer wel heel leuk voor :) . Gewoon zóveel te zien en die vond het nog prima om te liggen/zitten in de wagen of in de buikdrager en rond te kijken.

Verzorgingsruimte is ook ideaal!

Maar oke, met een 2 jarige zou ik zeker gaan, zo bijzonder! Als de jongste niet net geboren was waren wij eigenlijk ook geweest toen de oudste 2 , 5 was..

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat is handig!! Maar zoals ik het las waren ze samen gegaan terwijl de kleine lag te slapen maar dat zou ik echt nooit doen.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Joh het is gewoon geweldig! Wij zijn hele grote disneyfans, dus wel bevooroordeeld ;)
    maar hier zijn we geweest toen zoontje 1,5 was en 2,5 (en de oudste steeds een jaar ouder) en hij vond het echt te gek! wij hebben echt super herinneringen aan die twee tripjes. en er is veel te doen hoor voor die kleintjes, en idd, als je zelf ergens in wil kun je gebruik maken van de babyswitch

13. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hier ook een groot disneyfan. mijn oudste was anderhalf toen hij voor het eerst ging. keek zijn ogen uit. nee hij herrinert het niet meer van die keer, maar dat maakte de pret niet minder. daarna is hij met 3,5 en 4,5 nog een keer geweest nou helemaal geweldig. hij praat er nog wekelijks over.

mijn jongste was 2 toen hij voor het eerst ging en was direct verkocht. met bijna 3 gingen we weer en ook hij kan niet wachten totdat we weer gaan.

Ik ben wel van mening dat een kindje dat niet kan lopen er niets aan heeft omdat je dan echt niet veel kan. maar zodra ze kunnen lopen is het super.

sowieso kunnen die kleintjes in best aardig wat attracties hoor. vind dat er maar weinig zijn in disneypark waar ze niet in mogen. dus daar hoef je het niet voor te laten.

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik vroeg mij ook al af hoe ze dat bedoelde. De babyswitch kan, maar zo kwam het op mij niet over, want die kun je ook gebruiken als je kindje wakker is.

Deel Deze Pagina