lg viewty, wie ook???

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik baal zooooooooo van mijn telefoon, elke keer is de batterij leeg, heb ik hem opgeladen, is hij de volgende dag weer leeg :x
    Heb net een nieuwe batterij er in gedaan maar zelfs dat helpt niet, gisteren middag opgeladen, vanmorgen onderweg ineens leeg, pfffff.
    Blij als ik over een maand een nieuwe mag!!!

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

maar bedoel jenou dat je nu een lg vieuwty hebt, of dat je er een wilt.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja ik snap je ook niet helemaal ?

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man heeft ook een LG en vanaf het begin al problemen met de batterij, hij is nooit bereikbaar tot ieders ergenis, hij heeft nu uit ellende maar een andere gekocht omdat hij , toen hij een nieuwe van de fabriek kreeg, gelijk weer hetzelfde probleem had, voor ons nooit meer een LG.

Nokia rules :) !

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb ook een LG en ben er super tevreden mee.
    geen problemen helemaal niks heb m nu een jaar, en mag over een maand een nieuwe welke het word geen idee.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik had een LG chocolate en had er ook aldoor problemen mee. 1 week na de garantie termijn begaf hij het helemaal.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik had vorig jaar een LG Viewty, was er gewoon tevreden over.. Heb nu wel weer een andere maar dat komt omdat mijn contract afliep en dus een nieuwe mocht uitzoeken

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, ik HEB er 1 ;)
    Had al wel eerder gehoord dat de batterij problemen gaf, maar met een nieuwe batterij doet hij precies hetzelfde, dan doet je weer 4 dagen of langer er mee, de andere keer is hij binnen 24 uur leeg :(

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb de LG vieuwty gehad, nooit problemen mee gehad.
    Nu heb ik de LG arena, 1 keer terug laten sturen en nu geen problemen meer ..

Liefs

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb ook de LG Viewty en heb echt geen klachten! :)

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

oh dacht echt dat ik de enige was haha ik heb ook de LG Vieuwty en moet letterlijk iedere avond de gsm de hele nacht opladen om hem overdag te kunnen gebruiken en rond 18.00 uur is het alweer leeg!!! echt zo irritant! en die van mijn vriend kan er bijna een week meedoen

Deel Deze Pagina