Hi! Nadat ik hijgend bovenaan een trap stond heb ik besloten dat ik meer conditie wil opbouwen. Ik ken mijzelf en weet dat ik niet 2x in de week mijzelf naar de sportschool sleep en tijdens mijn zoektocht vond ik Disq training. Iemand ervaring hiermee?
Ja ik! Ik vind het ideaal. Ik doe mee via Wendy's club. 10 minuten per dag. Ik vind het super fijn dat ik nu niet eerst naar de sportschool hoef (ik werd al moe van de gedachte daar naartoe te moeten ), maar het gewoon thuis kan doen!
Aaah top! Ja ik wilde hem ook via Wendy’s club doen. Merk je resultaat al? Ik begreep ook dat je een voedingsschema kreeg, klopt dat?
Ja ik ben ook geinteresseerd. Heb toevallig gister op internet gekeken wat het allemaal precies inhoudt. Vlgs mij is het een soort abonnement van 6 maanden voor €60 per maand. Dan krijg je de disc erbij en begeleiding. Ben benieuwd of er nog meer meiden hier gebruik van maken.
Ik heb nog steeds bekkenklachten, dus ik gebruik het nu eigenlijk alleen om in beweging te komen Er zit inderdaad een ebook bij met advies over eten. Maar ik moet bekennen dat ik daar nog niet naar gekeken heb . Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet zoveel verschilt van menig ander dieet. Het gaat er natuurlijk om dat je op je eten gaat letten en regelmatig beweegt en die disq heb je er super snel bij gepakt en is makkelijk om te doen. En 10 minuutjes per dag lukt mij altijd wel. Ik ken ook andere mensen die disqen en die hoor ik vaak over spierpijn, dus het doet wel wat
Ah shit. Ik wil eigenlijk gewoon fit en slank zijn onder spierpijn maar dat zit er niet in haha. Top, thnx! Denk dat ik het maar gewoon ga proberen