Ik heb net vol verbazing deze aflevering zitten kijken. Ik ben wel benieuwd wat jullie van de uitspraak vinden... Dus, moest het schuurtje worden afgebroken? Zelf ben ik het helemaal met de uitspraak van mr. Visser eens. Helemaal belachelijk vind ik het dat meneer terug komt op zijn uitspraak die hij tijdens de hoorzitting deed, aan het einde van de aflevering. Link naar de aflevering: De Rijdende Rechter gemist? Kijk het op npo.nl
Het zal je buurman maar zijn. Maar ik denk dat het op grond van de verjaring zo zal blijven. Ben het er helemaal mee eens. Vreselijk dat je elkaars leven zo zuur maakt bah.
Ooh, wat een verschrikkelijke man zeg, met z'n dreigementen de hele tijd. Ik ben het helemaal eens met de uitspraak, maar vrees voor het ergste met deze kwal en ik zou echt overwegen om te verhuizen, hoe belachelijk ook.. je ziet gewoon dat deze vrouw het nog slecht trekt zo.
Gisteren gezien idd. Die vent was echt doodeng en helemaal van het padje af. Ongeacht wie er nu gelijk had heb ik medelijden met die vrouw die daaronder moet wonen.
Ik kreeg de kriebels van die kerel pffff superirritant! Je zou er maar naast wonen.... Ben benieuwd of hij zijn dakterras 2 meter afbreekt. Ik ben nu al nieuwsgierig naar de laatste afl. waarin ze kijken hoe het nu gaat met...
Ik ben naar aanleiding van dit topic gaan kijken... Die man is echt verschrikkelijk. Hij doet mij denken aan een docent van mijn opleiding. Deze persoon kan net zo reageren. Echt idioot. Doe normaal man Denk ik vaak. Maar ja, sommige mensen zijn nou eenmaal zo. Gelukkig kan ik daar met een héééééle grote boog omheen Ik vind het zielig voor dat vrouwtje - maar niet zielig genoeg om het huis naast haar te kopen. My oh my... Met zo'n buurman koop ik nog niks in dezelfde wijk
Wat een nare vent zeg, bah!! Ik geloof ook wel wat hij zegt dat die vrouw niet zo poeslief is als ze doet voorkomen, maar goed, het lijkt me ook onmogelijk om nog aardig te blijven tegen zo'n dramkont! Ik hoop dat dit ooit nog een keer terug komt bij de rijdende rechter het vervolg waarbij ze terugblikken op zaken en kijken hoe het nu is...