Wel 1 serie gehad.... Maar of het past... de kofferbak is niet mega groot, ik denk het niet. Ik weet niet of je de auto heb of de kinderwagen haha maar ik zou gewoon even gaan passen
Ik heb de kinderwagen haha. Maar ik heb nu een mini cooper. Dat past wel. Als ik de stoeltjes op de bijrijdersstoel leg. Maar dan kan er dus nooit iemand mee. Dat is alleen als ik alleen met de kinderen ben. En nu denken we aan een andere auto, maar als dat niet past of op dezelfde manier moet, dan heeft het niet zoveel zin. (We hebben ook nog wel een grote stationwagon hoor, maar soms moeten ze bij mij in de auto).
Als je de nieuwe bmw 1 serie bedoeld, lijkt mij dat het erin past. Kofferbakruimte is een stuk ruimer geworden. 360liter. Maar idd, naar de dealer rijden & uittesten.
Nou niet de allernieuwste hoor. Gewoon via marktplaats. Weet niet vanaf welk bouwjaar je bedoelt dat ze ruimer zijn geworden?
Wij hebben de Donkey en de 1-serie uit 2008. Als je de kofferbak helemaal leeg maakt past het onderstel er (nét) opgevouwen in. Met een beetje pijn en moeite krijg je 1 zitje of 1 kinderwagenbak er op gepropt bij, maar dan moet je de achterbak-klep (hoe heet zo'n ding?) er wel uit laten. Het tweede zitje is echt een ramp, die ging van ellende maar op de achterbank op z'n zijkant. Met de tas. En de maxi-cosi. En een autostoel voor de oudste. Klem dus!! Het kan nét, maar dan ook nét en leverde mij een hoop stress op. We hebben inmiddels ook een oude station gekocht want ik werd er helemaal kriegel van en met z'n vieren weg en boodschappen doen ging echt niet. Laat staan op vakantie! Kortom, ik zou hem niet aanraden .
Wij hadden een BMW 3 serie uit 2011 en daar pastte de bugaboo donkey wel in, maar dan kon er ook helemaal niks meer bij. Volgens mijn man is de kofferbak van de 1 serie nog kleiner. Als je het zeker wilt weten, zou ik de kinderwagen meenemen en gaan passen.
Vandaag gepast. Model uit 2013 en een bugaboo van 1 jaar oud (de oude modellen vouwen minder klein op volgens mij). Het past! Met wielen eraf en de hoedenplank weg. Maar dat had ik in de mini ook altijd. Alleen nu past alles achterin, ook de 2 stoeltjes erbij. Dus ik ben nu de nieuwe eigenaar van een 1 serie haha.
Wat goed! Het past ook in onze VW Polo uit 2008, dus had wel verbaasd geweest als het niet in een BMW 1 serie had gepast. Veel plezier ervan!!