Heey meid, hoop voor jou dat je zwanger bent! Helaas heb ik de afgelopen 3 maanden ook deze streepjes gehad. Maar zoals je ziet ben ik toch weer steeds de nieuwe ronde in gegaan. Als je me temp kaartje ziet van deze maand, zie je ook dat ik nog heel lang een hoge temp heb gehad (hoog voor mijn doen). Ik had 3 dagen na mijn nod 4 dagen bruin en daarna rood. Dus helaas weet ik uit ervaring, dat deze streepjes een kans van 50-50 zijn. Maar als je rode ongie eenmaal doorbreekt...
ben 1 dag ongie geweest, verder geen bloedverlies meer gehad. heb vele kwaaltjes. enkeld de tests zijn wel of niet pos. drom dokter. ivm tennisbal onderin mn buik. laat hun t maar uitzoeken. heb 2 gezonde kids. en daar had ik dit ook bij.. we zien t dinsdag wel wat dr gaat gebeuren.
Hoi michele ik heb precies zoon een cb test uitslag als jouw ! bijna tot niet te zien maar als je heel heel goed kijk zie je toch een verticale streep ! heb er precies zo een van afgelopen zondag ben nu 4 dagen overtijd, ik beschauw mijn test wel als negatief.. en nog geen pms of ongheids lijn te bekennen spannend hoor voor jou !
ja die tests had ik dus ook constant, met ook neg erbij. maar heb me gister laten prikken op hcg, dus strakjes en anders donderdag zullen we t weten