Hoii Hoii , Wat onzettend leuk, al die meidenbabbels onder elkaar. Ik ben hier nieuw, en zal mezelf daarom even voorstellen. Ik ben Manon, en ik ben 21. Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen aan de eerst ronde. Onzettend spannend! Ik heb (denk ik) het afgelopen weekend mijn eisprong gehad, .. 6 December kan ik een test doen! Groetjess
Dankjewel! Hopelijk is het snel raak! Afwachten maarrr... Jij heel veel succes, hopelijk gaat het lukken!
Welkom Veel succes met het zwanger worden en hopelijk mag het vlug lukken voor jullie. We duimen mee voor een positieve test op 6 dec
Dank je wel Ik weet het pas sedert een groot uurtje dat ik wel degelijk zwanger ben Had vprige week test gedaan, maar was toch nog onzeker. HCG-waarden staan goed. Ik kan het nog altijd niet goed geloven nu
Het is vast een HEERLIJK gevoel. Ik kan niet wachten op dat moment. Ik kan pas over 2weken testen, uhm precies over 11dagen. hihi Ik voel vanalles, maar ben bang dat het komt door het ontpillen, maargoed.. We zullen zien. Jij bent het in iedergeval. Super hoor! Je had vorige week getest? Rond de dagen dat je ongesteld moest worden of? Waar had jij last van?
He Manon, welkom op het forum! Wat ontzettend spannend Hopelijk hebben jullie snel een positieve test!
Thanks! Ik hoop het ZO! Jij kunt morgen testen? Lees ik dat goed? Spannend! Je bent al een tijdje bezig? Ik hoop dat het raak is! succes!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly