hey hallo allemaal, denk meld me ook aan, lijkt me erg leuk om in contact te komen met andere zwangeren. ik woon sinds 2.5 jr samen met mijn vriend in amsterdam. zijn zwanger van ons eerste kindje. vandaag 14 weken en 2 dgn. in april gaan we voor 16 dgn naar cuba op vakantie, zijn er meer van jullie zwanger op vakantie geweest? en is dat bevallen? ik weet nog niet bij welk forum ik me ga aansluiten...tips?... nou ik hoor wel van jullie greetz
Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben tijdens m'n zwangerschap niet buiten Nederland op vakantie geweest, enkel mid weekje in zo'n bungalow huisje. Lijkt me wel spannend om te vliegen nu zo in de zwangerschap maar je zult vast een heerlijke vakantie hebben op Cuba en als jij je goed en ontspannen voelt is dat ook positief voor je beeb!! Als je echt wilt dat dames specifiek op je vakantie vraag ingaan zou ik zelf een topic er over openen als ik jou was! En wat betreft het aansluiten bij een forum vind ik een lastige, er zijn zoveel leuke en boeiende onderwerpen, ik zou zeggen lees eens lekker rond en reageer op wat jou aanspreekt !! Veel plezier! Liefs!