zoals het hoort stel ik me voor :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Silleke, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silleke

Silleke Lid

3 sep 2012
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier ;)
    Ik weet sinds kort dat ik zwanger ben, van een eerste kindje.
    Ik ben heel blij en mag a.s 17 sept voor een 'intake' gesprek langskomen bij de verloskundige. dan zou ik volgens berekening 9 weken zwanger zijn...maar ik geloof dat er bij een eerste echo dan pas precies vastgesteld zou kunnen worden hoever ik precies ben.
    We hebben het nog tegen niemand gezegd, probeer het vol te houden totdat we een eerste echo foto hebben:D

Ik laat het maar wat op me afkomen...ben nog een leek in deze gebeurtenis :( , wel heel spannend allemaal.
    Ik heb me tot nu toe nog niet echt ziek gevoeld maar ben wel een enorme trage opstarter geworden, en normaal een echt ochtend mens. verder aan symptomen vrij weinig alleen nu en dan een zeurende kramp (menstruatie-achtig) maar heb al gelezen dat dit erbij hoort mits er geen bloedingen bijkomen.
    En ik merk dat ik meer naar zoete dingen pak (zoet beleg,een fruitig snoepje enz) normaal ben ik echt van vlees en kaas. En i.p.v brood eet ik nu veel liever knackebrod...haha grappig wel ;)

Ik ga me nu een beetje verdiepen in de onderwerpen hier op t forum.
    Groetjes

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd.
    Er wordt meestal rond 10-12 weken een echo gemaakt en daarbij wordt inderdaad precies vastgesteld hoe ver je al bent. Dan krijg je ook je uitgerekende datum te horen.
    Maak je ook nog een banner? Dan kun je per dag zien hoe lang je al zwanger bent.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

4. Silleke

Silleke Lid

3 sep 2012
    31
    0
    0
    hoi
    Bedankt voor felicitaties, ben blij dat ik ons geluk hier alvast wel kan delen haha!! Thuis moeten ze nog even wachten.

Zo'n banner, dat moet ik even bekijken hoe dat moet.;)
    groetjes

5. Silleke

Silleke Lid

3 sep 2012
    31
    0
    0
    Raar... Ik heb het voorbeeld filmpje gevolgd over het maken van de banner...precies gedaan als het voorbeeld...maar nou krijg ik in dat vakje van handtekening wijzigen als ik de link plaats als antwoord dat ik op dit momend nergens abonnement op heb ofzoiets...???? dus nou komt de banner er niet onder te staan bij mij...wat doe ik fout?

6. Silleke

Silleke Lid

3 sep 2012
    31
    0
    0
    Oh Oeps ... zie nu dat de banner toch gelukt is :p haha!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja hoor hij doet het.
    Mooie banner ;)

Deel Deze Pagina