Hallo allemaal, Ben hier inmiddels al een tijdje aangemeld, maar wist niet goed hoe ik me moest gaan voorstellen. Ik ben 21 jaar en erg onzeker over de mogelijke zwangerschap ik heb pas een miskraam gehad, en ben bang dat ik afgelopen week weer een miskraam heb gehad.. Ik ben hier om informatie in te winnen, en mogelijke antwoorden te kunnen geven. Mijn vriend en ik hebben allebei een kinderwens, en hopelijk mag deze vervuld worden. Voor iedereen die hier goede zaken meemaakt en verdriet, wil ik in de eerste plaats heel veel geluk en anders sterkte toewensen! Liefs Deetjuhhh
Welkom! Heel veel sterkte met het verwerken van je miskramen. Ik hoop voor jullie dat jullie wens in vervulling mag gaan!
Bedankt allemaal, vanmiddag ga ik naar de huisarts om zeker te weten dat deze ook een miskraam is geweest of dat het kindje er juist nog is, dus op hoop van zegen dat het kleintje er nog is! Liefs
Bedankt allemaal, vanmiddag ga ik naar de huisarts om zeker te weten dat deze ook een miskraam is geweest of dat het kindje er juist nog is, dus op hoop van zegen dat het kleintje er nog is! Liefs