Hoii allemaal, Ik ben Cynthia 23 jaar en moeder van Milan. Geboren op 02-01-2016. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik leuke contacten zoek Misschien iemand die het gezellig vind lekker te babbelen en nog leuker als je in de kop van NH woont. Ik ben een google-aar (is dat een woord?) Ik google al mijn vragen. Wat mag mijn kindje eten met 6 maanden, en met 7? En wat is het gemiddelde gewicht van deze leeftijd? Wat kan ik doen om mijn kindje snachts te laten slapen ipv 30 x een speen te geven? En nog veel meer haha. Zo ben ik ook op deze pagina terecht gekomen. Ik lees mee met jullie en vind het heerlijk. Verder nog over mij.. Ik heb na de zwangerschap schildklier problemen over gehouden. Na 3 maanden kwam ik erachter dat hij te snel werkte. dit herstelde uit zichzelf. ik voelde mij weer beter. maar sinds een paar weken weer slecht. en nu blijkt hij te langzaam te werken. wat vermoeiend... nu moet ik het nog 3 weken uitzingen tot ik weer mag bloedprikken en dan hopelijk medicijnen. Mijn zoontje groeit goed, eet goed. heeft al 2 tandjes onder en krijgt er nog 2 bij boven. ging gister voor het eerst zelf zitten. Overdag een engel maar snachts een bengel. Slaapt slecht en komt al 4 maanden heel vaak snachts. wat dat is zijn we nog niet achter. wel is er al van alles uitgesloten. Denk dat jullie nu wel genoeg weten over mij toch? Groetjes Cynthia