Hallo meiden, ik ben even helemaal in schok. Ik moest vandaag met mijn urine naar de huisarts om te kijken of mijn blaasontsteking over is en ik kon het niet laten om er even een zwangerschapstest in te hangen. Ik ben namelijk 3 dagen over tijd, maar dat heb ik wel eens eerder gehad en dat betekende toen ook niks. Nu heb ik echt 2 overduidelijke strepen, zie mijn photoalbum ! we zouden eigenlijk na deze menstruatie met IUI gebinnen. We zijn al 2 jaar bezig zonder resultaat. Ik heb de hormoonspuiten an de hele trala al in huis liggen ! Bestaat wonderen dan echt ?
Van harte gefeliciteerd...en het blijkt dat jou een mooi wonder is gegunt...! Dit geeft de andere moed en hoop om door te gaan! Super gefeliciteerd! groetjes Eva
Whaaauuuw! Wat zul jij je kapot geschrokken zijn Misschien kwam het nu wel spontaan omdat je je helemaal had ingesteld op de IUI! Mooi hoor. Geniet er maar lekker van!
gefeliciteerd ik ben ook al 2 en half jaar bezig als ik tot nu reken vorige jaar augustus er achter gekomen dat ik niet zwanger werd doordat me insuline zo hoog was toen gaan afvallen en bleek oktober zwanger te zijn helaas mk november toen was ik 31 januari weer zwanger 13 februari bleek het BBZ te zijn geopereerd. nu stond er gelijk IVf behandeling voor juni op het schema geen IUI dan was de kans ook groot dat het buiten de baarmoeder kwam en laat ik de volgende ronde na de BBZ direct weer zwanger zijn. soms heb ik echt het idee dat wonderen bestaan want het gaat nuallemaal zo snel en bij vele net voordat ze een behandeling gepland hebben veel geluk en hopelijk gaat alles goed